1
Taehyung, avucunun içiyle gözyaşlarını sildi. Bu hayatta en değer verdiği insanlardan birini toprağa vereli çok olmamıştı. Taze yarasının acısı onu çalışmaya çalışırken bile ağlatıyordu. Büyükannesinin köşesine çiçekler işlediği mendilini gördükçe gözleri doluyor ve bulanıklaşan görüntü yüzünden dikişe devam edemeyen Taehyung elbiseyi bir türlü bitiremiyordu. Onun bu üzücü halini gören patronu ise derin bir nefes alıp yanına ilerledi ve elini omzuna yerleştirdi. İrkilen Taehyung, ona döndüğünde kadın samimi bir ifade ile yüzüne baktı.
"Bunu diğerleri halleder, hadi sen eve git biraz. Bu şekilde kendini hasta edeceksin"
Taehyung, daha da titreyen alt dudağı ile özür dilediğini söyleyen birkaç kelime söyleyip mendili aldığı gibi ona ve diğerlerine selam vererek kumaş dükkanından ayrıldı. Örtüsünün altında yüzünü gizlerken hızlı adımlarla evine ilerliyordu. Birkaç sokak kala önünün kesilmesi ile adımlarını durdurmak zorunda kaldı.
"Taehyung, biz de seni arıyorduk!"
Genç omega kızların olduğu bir grup hemen önünde duruyordu. Taehyung yüzünü silip örtüyü omuzlarına indirirken önündeki kızlara baktı. Onlara göre daha büyük dursa da Taehyung, saf bir omegaydı. Anne ve babası omega olan daha güçsüz bir omegaya sahipti yani.
"Liderler seni istiyor Taehyung, seni götürmeye geldik. Çekinme lütfen!"
Taehyung, koluna dolanan elle sinirle elin sahibine baksa da bir anda toprak yolda sürüklenmeye başlamıştı. Arkasına ve önüne baksa da kimseyi göremediğinden karışan adımlarıyla birkaç kez düşme tehlikesi yaşayarak kasabanın sürü evine ilerlemişlerdi.
"Bunu neden yapıyorsunuz?"
Taehyung, kendisini kurtarıp onlara sinirle bakarken sürü evinin kapısı açılmış ve lider alfanın görünmesi ile herkes ellerini önlerinde birleştirip kafayı eğmişti. Bunun üzerine Taehyung, sinirli nefeslerini kendi içerisinde alıp vermek zorunda kalmıştı.
"Kızma genç omega onlara seni getirmesi için emir veren benim"
"Emriniz olur efendim"
Taehyung, eğilerek selam verirken yaşlı adam eliyle diğerlerine gitmesini söylemişti. Tahta büyük kapı açılıp diğerleri gülüşerek kaçtığında büyük evin bahçesinde başı önünde tek kendisi kalmıştı.
"Gel bakalım sana söyleyeceklerimiz var"
Taehyung, alfanın arkasından lider omeganın ve yanında oturan bir kadının da olduğu kamelyaya ilerledi. Yaşlı adam kendisine ait yere otururken eğilip onları da selamlayan Taehyung, verilen emir üzerine sonunda kafasını kaldırabilmişti. İşte şimdi güzel yüzü ve kahverengi gözleri ortadaydı. Lider omeganın yanındaki kadının gözleri onu görünce aydınlanmıştı sanki.
"Taehyung, seni önemli bir durum için çağırdık. Lütfen otur"
"Tabii"
Taehyung, ne olduğunu anlamasa da önündeki kırmızı mindere sakince oturup ellerini kucağına yerleştirdi. Kendisine uzatılan içeceği iki eliyle kabul eden Taehyung, kafasını sola çevirip bir yudum aldıktan sonra serin tadının boğazından geçmesine izin vermişti.
"Jeju'nun yönetimini elinde tutan Min sürüsünü biliyorsun öyle değil mi?"
Lider omega tarafından kendisine yöneltilen soru ile Taehyung kaşları havalanmıştı. Buraya oldukça uzak bir ada kasabası olan yeri ve sürüsünü elbet duymuştu bu yüzden kafasını salladı. Bunun üzerine yaşlı kadın yanındaki kadının dizine elini koyarak kendisine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Çiçek | TaeGi
FanficAlfa Min Yoongi'nin ipek gibi sarı saçları, porselen gibi bir teni ve kibar bakışları vardı. En azından Omega Taehyung'un ona ilk görüşte aşık olmasına yetecek kadar.