25

280 34 63
                                    

Kasaba meydanı insan doluydu. Bu zamana kadar olabilecek en kalabalık insan toplanmıştı. Havanın en sıcak olduğu bir saat dilimi seçilmişti. Yoongi, kucağında pembe battaniye içerisindeki Hana ile dışarı adımladı. Herkesin heyecanı çağlıyordu ama Yoongi'nin korkusuna kimse sesini çıkaramıyor sessizce seviniyordu. Ağzını kapatıp ağlayan, yerinde kıpırdanan birçok insan vardı.

"Bildiğiniz üzere kızım Min Hana dünyaya geldi. Oldukça sağlıklı bir şekilde"

Yoongi, hafifçe battaniyesini açıp hareket eden ellerini gösterdikten sonra yeniden kapattı ve bedenine yaklaştırdı. Sıcaklığı bebeğe yeterliydi.

"Bu yüzden evlenmenize izin veriyorum"

Biri bağıracak gibi olduğunda sevgilisi ağzını kapattı ve herkes bir anda birbirine sarılmaya başladı. Mutluluk sanki gerçek bir bedene bürünmüş ve yanlarında belirmişti.

"Sen harikasın"

Namjoon'un koluna tutunan Taehyung'a doğru konuştuğunu işitti Yoongi. Bedenini hafifçe çevirdiğinde omeganın ona gülümsediğini fark etti. Aralarında anlamadığı bir dostluk şekillenmişti. İstemsiz içerisinde oluşan bu kıskançlık hissini bastırıp önüne döndü.

"Kızımın şerefine her gün bir çift evlenecek. Köylere de haber verin. Bundan sonra sürümüz büyüyecek"

Herkes ona doğru döndükten sonra ellerini önlerinde birleştirdi. Kimisinin gözyaşı durmuyordu.

"Çok yaşa omega"

Herkesin eğilmesi ile şaşıran Taehyung, kocasına ve alfaya bakıp önüne döndü. Bütün sürü artık ona biat ediyordu. Gerçi Taehyung bunu hissedemiyordu. Kendisi hâlâ eski sürüsüne bağlıydı ve bu topluca mutluluğu sadece tahmin edebiliyordu.

"Şimdiden hepinize tebrikler"

Taehyung, çoğu düğünde olamayacağı için hepsini kutlamıştı. Yoongi kafasıyla işaret verince eşi daha fazla yorulmaması için içeri sıcak odaya gönderilmişti.

"Ömrü uzun olsun"

Yoongi, kucağında bebekle oturmuş ve tebrikleri kabul ediyordu. Herkes bir bir gelecek liderlerine bakıyor ardından iyi dileklerle oradan ayrılıyordu. Güneş etkisini kaybetmek üzereyken yerinden kalkan Yoongi bebeği eve götürmeye karar verdi.

"Evimin yakınında çok fazla gürültü duymayacağım, anlaştık mı?"

Herkes mutlulukla onu onaylarken Yoongi önce sürü evine girdi. Misafir odasında oturmuş Namjoon'un elini tutan Taehyung ve bebek için süt hazırlayan Jiwoo ona dönmüştü. Yüzünü asmasına sebep olan bir şey daha vardı o da Hoseok'un, omeganın önünde yerde dizleri üzerinde olmasıydı.

"Hana'nın burç haritasını öğreniyordum. Qin'de böyle ilginç şeyler varmış"

"Böyle şeylerle ilgilenmiyorsun sanıyordum hayatım? Düğünü bile bir falcıya sormadan yaptık"

"Hoseok bir falcı değil ki?"

"Evet, daha kötüsü"

Sehpanın üzerindeki haritaya uzanıp hızla parçaladı. Bunun üzerine Hoseok ona doğru döndü. Müthiş bir sakinliği vardı.

"Bebeğimin kaderini okumayacaksın"

Yoongi ona doğru öfkeyle bakarken buna sinir bozucu bir gülümseme ile karşılık veren Hoseok, onun tüylerini ürpertiyordu.

"Emin ol, biliyorum"

Yoongi sinirle hırlarken Hoseok ayaklandı.

"Bir yıldız olacak, parlayacak"

Yalnız Çiçek | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin