12

316 41 57
                                    

1

Yoongi, elini alnına yaslayıp boşluğa bakarken alfaların kendi arasında tartışmasını dinlemiyordu bile. Tek bildiği Taehyung'un hamile oluşuna emin olana kadar tepkisiz kalması gerektiğiydi. Omegasından aldığı farklı koku ve bir lider olarak sürüsündeki yeni can herkesten önce öğrenmesine neden oluyordu.

"Seomun yerleşkesine gideceğim"

Alfanın sözü ile herkes susmuştu. Alnından elini ayırıp doğrulduğunda herkes ona bakıyordu.

"Bu süre zarfında mümkünse bir çözüm bulmuş olun"

Alfalar birbirine baktıktan sonra Yoongi yerinden ayaklanmış ve çıkış doğru yürümeye başlamıştı. Kapılar kendisi için açılmış ve Namjoon merdivenlerin başında görünmüştü.

"Hazırlıklar tamam"

Yoongi kendisini götürecek olan faytona ve önünde ve arkasındaki muhafızlarına bakmıştı. Kafasını salladı. Taehyung'u son bir kez görse iyi olabilirdi. Yine de elini Namjoon'un sırtına atıp pat patladı.

"Taehyung'un yanından ayrılma. Ben dönene kadar onunla sohbet etmeyi ihmal etme"

"Bundan emin misin?"

"Kendisini odaya kapattı. Güvende olmasını istiyorum kendisini kapatmasını değil. En azından onun çıkmasını sağla"

"Ji bunu yapamaz mı?"

"Ondan hoşlanmıyor"

Namjoon, buna şaşırmış şekilde ona bakarken Yoongi nefesini verdi. Ji iyi kadındı ve eski eşinin arkadaşıydı. Onun kadar üzgündü ve bu zamana kadar hem evini hem de sürünün omegalarını iyi idare etmişti. Yine de Taehyung'un onu sevmediğini biliyordu.

"Kasabaya dönünce bir doktora gösterelim. Dikkat edin"

Yoongi onu cevapladıktan sonra merdivenleri indi ve faytona bindi. Yanına Namjoon'un kardeşi Hajoon'u almıştı. En az abisi kadar delikanlı olan Hajoon kayıt tutmasını iyi bilirdi.

"Gidelim"

Biraz sonra atlar harekete geçtiğinde ardı ardına dizilmiş atlar ilerlemeye başladı. Adanın bir ucundan diğerine yolculuk böylece başlamıştı. Adamlarının sırtlarında oklar ve yay vardı. Hepsi atlarının üzerinde rüzgar gibi ilerliyorlardı. Yoongi bundan memnundu. Sürüsünü ve topraklarını seviyordu.

2

"Alfam"

Yoongi yolculuğun sonunda kendisini karşılayanlarda gözlerini gezdirdi. Seomun, adanın açık denize bakan kısmındaydı. Teknelerin uğradığı bir yerdi. Bu yüzden kıyı kesimi kalabalık olurdu.

"Acıkmış olmalısınız sizin için oda hazırlandı"

"Güneş tepeden çekilene kadar dinlenelim ardından işe koyuluruz"

Hajoon aldığı emiri kafasıyla onaylanıp diğerlerine haber verirken Yoongi kendisine yol gösteren alfanın arkasından köyün sürü evine girmişti. Koridorun sonundaki büyükçe oda ona ayrılmıştı.

"Hemen masayı kurmalarını söyleyeceğim"

Yoongi kendisini koltuğa bıraktığında gözlerini kapattı. Etrafındaki hareketliliğe rağmen tek düşündüğü omegaydı. Onu kasabada yalnız bırakmıştı ve bu onu geriyordu. Bir an önce geri dönmek istiyordu.

"Hajoon!"

Yoongi masanın hazır olması ile yardımcısı genç alfayı çağırmış ve birlikte yemek yemişlerdi. Bu sürede tutulacak kayıtlar için Hajoon hazırlık yapmıştı. Güneş daha az yakıcı bir seviyeye geldiğinde dışarı çıkmışlardı.

Yalnız Çiçek | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin