10(M)

357 45 77
                                    

1

Alfa bacaklarından kavrayıp onu kaldırdı. Bunun üzerine ona sıkıca tutunmak zorunda kalan Taehyung hafif çığlık attı. Bunu beklemiyordu. Yine de kalbinin ağzında attığını düşünüyordu. Hızlı şekilde eve doğru yürürken, onunla öpüşmeyi ihmal etmiyordu. Alfaların kuvveti takdire şayandı. Biraz sonra ateşli öpüşmenin eşliğinde içeri girdiler.

"Siktir boşver odayı"

Yoongi, onun zarif bedenini mutfağa bağlı olan odanın koltuğun kenarına oturttu ve öpmeye devam etti. Saçındakı tacı çekip fırlattı ve siyah saçlarına parmaklarını geçirdi. Hanımeli kokusuna karışan koku bir anda o kadar baskın ve cezbediciydi ki Taehyung ağzının içine doğru inlemek zorunda kalmıştı. Bir lider alfa sürüsünden güç alırdı. Zarif ve bir o kadar güzel görünmesine rağmen Yoongi güçlüydü.

"Tanrım"

Yoongi dudaklarını yercesine ard arda öperken ıslak seslerin arasında konuşmadan edemedi. Taehyung hafif hırlayarak uzamış tırnaklarını koltuğun koluna geçirerek tamamen uyanmak üzere olan omegası ile başa çıkmaya çalıştı. Yine de uzanıp alfanın gömleğini çekerek tüm düğmelerin kopup dağılmasına ve zeminde ses çıkarmasına neden olmuştu.

"Yavaş olmana gerek yok"

Taehyung'un gözleri mavi parıltılarla parlarken dudaklarındaki gülümsemeye engel olamıyordu. Alfanın gözleri kızarırken eteğinden ellerini sokup onu tek hareketle hoplatarak çıplak bırakmıştı. Ellerini yukarı doğru götürüp topladığı elbisesiyle kendisini arkaya doğru götürdü ve yasladı.

"Buna dayanabilecek misin?"

Taehyung ellerini arkasına götürüp kanepenin koluna tutunurken tırnaklarını geçirdi. Daha hızlı ıslanması için parmaklarına tükürüp içine gönderen adamın beline bacaklarını kaldırdı. Gömleğinin içerisindeki beyaz tenine kendi izini bırakmak isteyen Taehyung ona uzanıp tırnaklarıyla çizmişti. Kırmızı kan akıp giderken alfa hırlamıştı. Bunun üzerine Taehyung da ona hırlamıştı. Birbirlerine hırladıkları için öpüşememişlerdi.

"Lanet olsun"

Taehyung koltukta alfanın altında kıvranmaya başladığında ne kadar kaçmak istese de kalçalarını sürekli ona itme ihtiyacı duyuyordu. Tırnakları koltuğun sırtlığını parçalarken kafasını arkaya atıp nefes almaya çalıştı.

"Devam et"

Taehyung alfanın gömleğini tutup tek eliyle onu kendisine çekerken titrediği için öpememişti. Saç diplerinden parmak uçlarına yayılan zevk dalgasının ardından alfanın parmakları içinden çıkmış ve pantolonuna uzanmıştı.

"Sikeyim"

Yoongi'nin elleri bir uğraş içerisindeyken Taehyung'un zevk suları koltuğun kenarından akıp yere damlayacak kadar çoğalmıştı. Saf bir hanımeli rezervi gibi duruyordu.

"Deneyimini kaybetmişsin"

Taehyung onunla eğlendiği bir ses tonuyla konuşurken kendisine hırlayan alfa pantolunu parçalarcasına açtıktan sonra Taehyung istemsiz kahkaha atmıştı. Sarı saçlı buna kızmış olmalıydı ki onu kalçalarından tutup çevirmişti.

"Demek öyle"

Biraz sonra kalçalarının arasına parmaklarının yerine kaydığında Taehyung belki de hayatındaki ilk en yoğun hisle derince inlemişti. Koyu sesi ve dolgun dudaklarından dökülen çıkan inleme arkaya attığı kafası ile evde dağılıp üzerlerine inmişti.

"Daha"

Taehyung, bir alev gibi hissediyordu. Alfa elbisesini avcunda toplamış bedenini sarsarken Taehyung kenara tutundu. Yoongi içine girdikçe bedenine yayılan zevk sanırım bu zamana kadar ihtiyacı olmayacağını düşünüp yanıldığı tek şey olabilirdi.

Yalnız Çiçek | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin