13

282 46 72
                                    

1

Yoongi sürü evindeki odasında oturuyordu. Seomun'dan kasabaya geri dönüşü çok hızlı olmuştu. Doktor, çağırılması üzerine apar topar gelmişti. Alfanın bir gözünün üzerine resmen beyaz perde inmişti. Alfa genleri iyileşme sürecini başlatmış olmalıydı. Ama yine de etkilemiyordu.

"Kurtboğan fazla zehirli bir bitki. Bu yüzden alfa, bu yaranın izi yüzünüzden geçmeyecek"

Yoongi'nin elleri öfkeden titrerken göğsü hızla inip kalkıyordu. Sağ gözünde yukarıdan aşağıya bir yara izi vardı. Tıpkı porselendeki bir çatlak gibiydi.

"Ama gördüğüm kadarıyla gözünüzün durumu iyi. Birkaç güne düzelmeye başlar"

Alfa sağ tarafına yapıştırılan bantların üzerine sarı saçlarını bıraktı. Bir an için omeganın onu böyle sevmeyeceğini düşündü. Elindeki aynayı fırlattı ve öfkeyle hırladı. Doktor korkuyla onu izlerken yerinden kalkan Yoongi, doktoru kenara doğru itip dışarı yürüdü.

"Seomun'u altını üstüne getireceksin Hajoon. İzin vermediğim her şeyi kaldıracaksın! Gerekirse cezalandıracaksın!"

"Emriniz olur"

Yoongi elini gitmesi için havada sallarken alfa adamları toplayarak geri dönmek için harekete geçti. Bu sırada Yoongi yanına dönerek diğer alfasına bağırdı.

"O herifi bir yere kapatın ikinci bir emre kadar güneş dahi görmeyecek!"

"Emredersiniz"

Alfa ona selam verip kendi adamları ile dönerken nefesini veren Yoongi merdivenleri inmeye başladı. Kendi faytonuna adımlar kala başka bir fayton durmuş ve Bayan Ji hızla inerek ona doğru gelmeye başlamıştı. Yoongi, onu beklemeden faytonuna bindi.

"Alfa! İyi misiniz?!"

"Hajoon ile Seomun'a git ve omegaları hizaya getir. Sürü kurallarını yeniden hatırlat gelince bana rapor vereceksin"

Ji daha cevap veremeden elinin işareti ile alfa atları hareket ettirmiş ve oradan ayrılmıştı. Ne olduğunu bilmiyordu ama huzursuzluğunun çaresi evine dönmek gibi hissediyordu. Biraz sonra gelmişlerdi ve faytondan inip alfaya gitmesi için işaret vermişti. Sağ elini ağzına götürüp kuş sesine benzeyen ıslığı çalıp çevrenin de boşalmasının emrini verdiğinde bahçe kapısını açıp evinin topraklarına basmıştı.

"Hayır ama koskoca alfa nasıl bir elma bile kesmeyi beceremez! Gülmekten bayılacağım Namu!"

"Gülmez misin lütfen? Elmayı kabuksuz yemen senin suçun!"

Mutfağın bahçeye açılan kapısından yükselen sesler ayaklarının durmasına neden olmuştu. Yoongi, Taehyung'un bu kadar güzel güldüğünü bilmediği için Namjoon'u kıskanmıştı. Kendisi henüz onu güldürememişti. Tek gözüyle yansımasına baktığında büyük ihtimalle bu haliyle artık onu pek güldüremeyecekti.

"Alfa!"

Yoongi istemsizce hareket etmiş ve ne zaman olduğunu anlamadığı şekilde kapıda belirmişti. Taehyung şaşkınca ona seslenirken Namjoon yerinden kalkmıştı. İkisinin de şaşkın bakışları arasında içeri ilerlerken Taehyung tezgahın arkasından çıkıp ona koşmuştu.

Yalnız Çiçek | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin