25.rész - felkérő a táncra / Reece 🔞‼️‼️‼️‼️

1.4K 54 1
                                    


Annyira megsebzett az egész nő lénye. Sebzett a szíve, sebzett a bőre, sebzett a lelke.
Nem sajnálom őt, az szerintem abszolút nem jó kifejezés aziránt, amit érzek.

Ez együttérzés, eggyé válás.
Nem mondom, hogy tönkretette az arcát a kurva nejem, de csúnya hegeket okozott neki.

Hihetetlen, ami az elmúlt időszakban történt.
Hol fent voltunk, hol lent. Az élet egy kiszámíthatatlan kurva játék, ahol sosem tudhatjuk mikor mi fog következni.
Az egyik percben még ronggyá dugom életem szerelmét, úgy kell elhagyott testét összeszedni, a másikban pedig a kihűlt vérünk folyik össze a szobában középen testünkkel.

Linda szó szerint hátba szúrt, és elájultam egy pár percre.
Miután észhez tértem rettenetesen fáztam, rengeteg vért vesztettem, vonszoltam magam az autóig. Kész csoda, hogy nem okoztam közúti balesetet. Az összes piros lámpán áthajtottam.
...

Nem is akarok többé erre gondolni. A poklon menten át mire odaértem, és a pokolban voltam, amikor megláttam, hogy leszúrják őt. Végül én lettem a pokol ura, aki a legjobb barátja szemébe hazudott, hogy ne essen még több bántódása.

Nagyon kemény időszak volt ez mindenkinek.
Mindenki a saját maga harcát vívta.

Nem kerestem őt, nem zaklattam. Hagyni akartam, hogy megpróbáljon felejteni egy kicsit.
Lehetett volna egy közös gyerekünk. Ez annyira elképesztő. Lindával sosem akartam, úgy éreztem ez kötelesség, de vele más volt. Arra a gyerekre úgy lehetett volna tekinteni, mint a világ legerősebb és legpusztítóbb érzésének jutalmára. A szerelemé.

De nem így alakult, és ez okkal történt. Vallom, hogy már a 40-hez közel nem biztos, hogy apa lehetek valaha. Főleg, hogy annyi minden akadályozza ezt meg.

Ilyen az élet. Legalább is a mienk.
...

Én tényleg azt hittem, hogy mindent megtapasztaltam az életben, ami számomra kielégítő lehet. Szokás szerint pofára esten, ahogy ez Kattel kapcsolatban gyakran előfordul.

Ez a nő.
A nő.
A nagybetűs nő.
Szóval itt tárulkozik előttem, istenesen felkínálja tálcán magát, mindazok után amint keresztül mentünk.
Baszódjon meg mindenki, aki megpróbálta leírni, hogy mi is az a szerelem.
Ez rajonság.
Tetőtől - talpig.

– Segítek. De fájni fog. Készen állsz? – néztem rá, miközben éreztem, hogy visszatér az erőm.
Ez neki köszönhető.

Az hagyján, hogy ő nem élt még meg mindent, de hogy én sem az számomra elég durva.
– Készen állok tanár úr. – pillázott hátha fordított fejjel vállán átnézve.

– Menjünk át hozzám. Ezer meg egy módját megtudom neked mutatni, milyen a gyötrelmes szex. Kínzó vágyat ébreszt benned, mihelyt megérzed a valódi ízét.

Habozás nélkül felkelt, és magára kapott pár ruhát. A hálószobájuk ajtaját becsuktuk, ezzel magunk mögött hagyva minden fájdalmat.
Úgy érzem lelkünk megérkezett.

Kulcsra zártam az ajtót. Ezeket a pillanatokat itt fogjuk a lakásban hagyni. Olyat készülök vele tenni, amit jobb, ha elzárunk.

Amint belépett a lakásba nekiestem. Könyörtelenül, szomjazva mindenére. Felébresztette a bennem lakozó ördögöt.
Haraptam a száját, ahol csak értem, szívtam a nyakának összes szabad felületét. Készültem felfalni őt. Magammal hoztam a gésagolyót és a maszkot.

Megragadtam a torkánál, szívtam a vért a szájából , amit én okoztam, és toltam a hálószobába.
Igyekeztem nem durva lenni és elengedni a nyakát, de nem volt a testem és az elmém összhangban, így megemeltem a földről és úgy hajítottam az ágyra.
Ez lehet fájt neki.

A szekrényemből, ahol nemrég a menyasszonyi ruhája pihent most üres. Alatta egy gondosan eldugott doboz volt, ami tele volt olyan eszközökkel, amik képesek egy másik világba repíteni őt.

– Vetkőzz. – adtam neki parancsba.

Habozás nélkül ledobálta magáról a göncöket. Kócos volt, smink nem volt rajta, és a legtrógerebb ruhát aggasztotta magára, de így is ő volt a Föld legszebb nője.
Őt a tekintete, és testének a beszéde tette gyönyörűvé.

– A bugyit is. És mielőtt még faszságokat kezdenél el beszélni, tömd is szépen a szádba. Ha egy hangot hallok, garantálom, hogy jövőhéten csak terpeszbe mehess férjhez.

Kat így is tett. Levette magáról átázott bugyiját, majd beleszippantott és a szájába tömte. Hogy az a....

– A kurva életbe már Kat. Azt csináld, amit mondok neked, érted? Az enyém vagy, és most minden egyes utasításomat teljesíted, különben elveszem az eszméleted. – sziklaszilárdan próbálok viselkedni, miközben érzem, hogy a felizgultságtól folyik az izzadság az arcomon.
Láttam, ahogy próbálna beszélni, és most kíváncsi voltam mit akar.

Kivettem a bugyit a szájából, megfogtam az állát, és kényszerítettem, hogy rám nézzen.

– Nos? – kérdő tekintetem izzott köztünk.

– Honnan fogod tudni, mikor elég? Honnan tudod a határokat? – félős kislány hangját mutatja felém, amire lassan elmosolyodok.

Megfogom a mellbimbóját és csípni kezdem. Addig csípem, amíg nem kiállt fel. És azután is folytatom, amíg nem kezd ordítani.

– Innen. Nem kell tudomány ahhoz Virágom, hogy a tested elmondja nekem mi a jó és mi a rossz. A legszebb kommunikáció. Van még kérdés?

– Igazából van, a... – és a bugyit erőből visszatettem a szájába, majd a tenyeremmel lefogtam, hogy ne köpje ki.

– Azt nem mondtam Virágom, hogy több is lehet. És mostantól pofa be. – léptem vissza kettőt tőle.

– Lábakat szét. Kezd el ujjazni magad. Tudom, hogy nincs szükség nyálra, mert rohadt nedves vagy. De azért biztos ami biztos segítek. – majd újra közel léptem felé, ráütöttem a pinájára egy erőset, és ráköptem, nyelvemmel pedig szétkentem.
Teste lekezdett mozogni, nyomta magát a számhoz. Odacsaptam hát még egyet, mire felnyögött.

– Ne. Mozogj. Annyit. – a szavak között rámarkoltam egész puncijára és ahány szót mondtam, annyiszor szorítottam rajta. De nem maradt annyiba. Követelte, hogy a testét bénítsam le.

– Picsába az engedelmetlenségeddel. Ha ebben a szobában vagyunk, te iszod a szavaim és követed azokat. Ne akard, hogy amit ígértem, azt beteljesítsem. Fájna. – elővettem tehát a teleszkópos bilincset, amit a múltkor használtunk.
Szétfeszítettem lábait, majd a fémmel együtt az égnek tartottam .

Ez a látvány. Te jó ég.
Kat nedvessége már a segglyukába folyik, és csillog a combjain. Festeni nem lehetne szebbet.
Alig állom meg, hogy ne basszam szét mindenét.
Nagy levegő. Kifúj.

Hátralépek, és most kivételesen élvezem én a műsort.

– A jobb kezed mellett találod a gésagolyódat. Lábakat a magasba, és csináld amit mondok. –nyöszörgéssel válaszolt.

– Helyezd be a seggedbe ezeket a golyókat, majd fog meg a két lábad közti fémet, és kapaszkodj meg benne.
Szóról szóra követte az utasításaimat.

Odamentem és a két lábát kirögzítettem az ágy függőleges lábazataihoz, amik magasba nyúltak.
– Tökéletes. Rögzítettem a lábad. A bal kezednél találsz egy apróbb vibrátort. Ezt helyezd el úgy az egyik része benned legyen, másik pedig a csiklódhoz szoruljon.

Kat remegő kézzel odateszi, majd háta ívbe hajlik, amint duzzadt csiklójához érinti a selymes gumit.
– Ennek az intenzitását én fogom irányítani. – amint kimondtam a mondatot már be is kapcsoltam a legkisebb fokozatra.

A teste persze egyből reagált, és rázkódni próbált a lába, de sajnálatos módon nem tudott. Ez a legvadítóbb érzés a világon...

Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅Where stories live. Discover now