Fel kellett frissítenem magam.
Annyira idilli és unalmas volt az elmúlt 9 évben az életem, annyira átlagos és hagyományos.Mindig erről álmodtam, hogy lesz egy szép házam, férjem, kiscicám és egy csomó gyönyörű gyerekem. Ki a tököm ne álmodna erről?
És szerintem biztosan ezt is akarnám az idők végezetéig, ha egyszer nem láttam volna milyen a másik oldal.
Egy mocskos, hazug, erőszakos és durva világ, ahol egymást sebezzük újra és újra, ahol élvezet a kín.Nem tudtam az eszemnek parancsolni. Néztem őt, csak néztem, és örömöm találtam benne. Fájdalmas nagy örömöm. Úgy voltam vele, mint a kiszáradni készülő ember, aki végre kutat talál, és bár tudja, hogy a kút vize mérgezett, mégis nagy kortyokkal iszik belőle.
Beléptem a fürdőszobába, és bezártam magamra az ajtót. Most nem voltam egyedül. Nem akartam, hogy bárki rámnyisson.
És megint ott találtam magam a tükör előtt.
Egy emberi roncs vagyok. Kívülről csillogóbb, mint a gyémánt, de belülről rohadtam.Mert akartam, hogy újra itt legyen, és hogy újra megtegye mindazt, amire eddig nem volt lehetősége. Szomjaztam a perceire, amit csak rám szentelt.
Ha már a pokolban végztem, akkor nem mindegy?
Egyszer meghalunk. És én kiélvezek mindent, amit az élet ad. Többé nem hagyom, hogy el vegyen bármit ami az enyém.
Hosszú percekig csak néztem magam. És a fejemben ott volt ő. Nézett engem ismét. Megsimogatta a nyakamat és csókolni kezdte.
Megnyitottam a csapot, hogy ne hallatszódjanak ki hangok. Keresem a pillanatokat, amikor csak ő és csak én vagyunk. Újra mi."Reece"
"Soha többé ne hagyj el"
"Szeress úgy, mint még azelőtt semmit és senkit"Ha valaki látna hülyének nézne, de nem érdekel. Ez az én világom itt. Az árnyékom.
A meleg víz folyása és a halk suttogásom miatt észrevettem valamit. Valami furát a tükrön.
Kissé párás lett a helység.Kizökkentett a gondolataimból ez a felfedezés.
Megleheltem a tükröt, majd körvonalazódott egy írás."Szembeszállok mindennel, hogy még egy percet eltölthessek veled, és ha ez lehetséges, akkor egész életemben érted fogok küzdeni, azért az egyetlen percért, és azért az egy kimondatlan szóért"
Vággyal olvastam el ezeket a sorokat. A csontomig hatolnak szavai .
Chris sokszor okoz meglepetéseket nekem.De ezek mind pénzzel megvehető dolgok. Nagyon alapvető romantikus gesztus van benne.
Viszont Reece.
Neki sosem kellett pénzt költenie azért, hogy a mélyben is megmutassa a kijáratot.A tudása és a rejtvényei szívemnek fő mozgató ereje.
Leírhatatlan érzéseket ad nekem.
Ezek nem felbecsülhetőek, mint egy autó.
Ezek nem kézzel foghatóak.
Ezek csak úgy vannak.
És mindent örökre a szívembe zárok, ahol senki nem láthatja őket.
Ezek az enyémek, és csak nekem szólnak.Mint ahogy a többi emléket ezt is gyorsan lelakatoltam testem azon részébe, ami még érez, és letöröltem az írását.
Mivel az egyik gyertyát használta a fürdőből, ami a sima tükrön nem látszódna, csak ha párás lesz a levegő, ezért eltudtam maszatolni azt.A hideg is kiráz, ha arra gondolok, hogy pontosan tudta, ha bejövök a fürdőbe rá fogok gondolni. Kibaszottul rühelltem, hogy ennyire kiszámítható vagyok neki.
Olyan szinten belém lát, hogy ismeri mikor mi lesz a következő lépésem.
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...