Ez durvább esküszöm, mint az a redroom.
Legalábbis ott nem voltam ennyire felkészülve arra, ami következni fog.Azt gondolom annyi mindenen keresztül mentünk már az évek alatt, hogy egy olyan láthatatlan kapocs alakult ki közöttünk, ami elvághatatlan.
Nem kell beszélnünk, nem kell lássuk egymást ahhoz, hogy megértsük a másik kívánságait, álmait.
Mi magunk lettünk egymás álmai.Reece bekapcsolta enyhe fokozatra a vibrátort, amit az imént magamba helyezetem, és bár jobban örülnék, ha ő temetkezne el bennem, de most annyira különleges helyzetbe vagyunk.
Szemtanúja akar lenni annak, ahogy élvezek, ahogy vonaglok, egyszóval mindent.Meghúzom a váratlan, ugyanis beszélni akarok, így kiveszem a bugyim a számból.
– Nem fogom tudni sokáig tartani magam. – ugyanis azért ehhez a pózhoz, amire igazából kényszerítve lettem, elég erős farizmok kellenek, nehéz tartani magam.Reece ellöki magát az ajtótól, bántó lassúsággal jön, a fejem mögé áll, hogy még jobban kitekeredjen a fejem, és feszüljön a nyakam.
– Dehogynem. Muszáj leszel bírni, hidd el az ösztönök engedni fogják, hogy fent maradj, ugyanis ha lecsúszik a segged megfog vágni a kötél elég csúnyán. Kicsit savasodni fogsz a tartástól, de kibírható lesz. És nem engedtem meg, hogy beszélj. – majd megfogta az állam, felülről adott egy csókot, közben a csuklóimat összefogta, majd azt is az ágyhoz rögzítette, csak azt a fejtámlához.
– Gyönyörű vagy. Ilyen kiszolgáltatott helyzetben még nem voltál előttem. Könyörgésre fogom kényszeríteni a tested Virágom. – ez volt az utolsó kijelentése, mielőtt újra visszarakta volna a bugyimat a számba, de azt már nem tudtam kivenni, ahhoz meg nagy volt az anyag, hogy egyszerűen kiköpjem.
– Lássuk mennyire vagy kitartó. – még egy fokozatot állított az intenzitáson Reece, ami mintha áramütésként hatott volna rám, rögtön megemelkedett a csípőm.
Oké, ezt még egy párszor eljátszhatja, de aztán....még egy fokozat, még magasabban van a csípőm.
A fájdalomtól és a vágytól, hogy végre elélvezhessek már úgy remegett mindenem, mint a nyárfa levél.
– Izgulsz? Vagy miért remegsz így? – kérdezte Reece, hallottam ahogy nevet. Kihasználja alaposan a helyzetet, hogy basztasson.Csak egy tompa morgással válaszoltam, de igazából azt mondtam neki, hogy a kurva anyád. Szerencsére nem hallott belőle semmit.
Egyszer tényleg a számra fog csapni. Nem mintha bánnám...Jött egy újabb impulzus, ami most már elérte a kívánt hatást.
Reece közben odajött hozzám, és mellettem állt meg.Egy pillanatra odanéztem, szemei égtek a kéjvágytól, izzott a levegő, fel tudtam volna gyulladni a közelségétől, de nem érintett meg, amihez biztosan neki is nagy önuralom kellett.
Annyira intenzív volt már a rezgés, és szerintem már csak a bizonyítási vágy volt az egyetlen, ami miatt a csípőmet ennyire a magasba tudtam tartani. Ez megtette a hatását.
Teljesen mélyről jött az érzés, és ez lehetett volna a mindent elsöprő orgazmusom, de nem volt az.
Azonnal leállította a vibrátort. Egyből ránéztem kétségbe esett szemekkel.– Még korai. A tested még nem a túlélésre játszik, és erőből tartod magad. Kezdjük elölről. – kacagott beszéde közben, én pedig megtudtam volna őt ölni ebben a másodpercben.
Újra meg újra kezdtük addig, amíg már annyira fájt a saját testsúlyom tartása, hogy elsírtam magam. Amikor Reece észrevette, hogy folynak a könnyeim, elmosolyodott és legmagas fokozatra rakta az eszközt, majd még mozgattam a csípőm határozottan egy keveset, és elélveztem végre.
Testem másodpercenként feszült erőből meg, csoda hogy a nyakam nem tört ki annyira hátrafeszült. Mellbimbóim teljesen megkeményedtek, amire az élvezés pillanatában egy-egy csipeszt tett.
Ez a hab volt a tortán.
A kibaszott hab.
Az összes izmom elengedett, szemeim kikerekedtek és bepisiltem.Ez egy megváltás volt. Annyira sokat táncoltatta a testem ezekkel a váltakozó ütemekkel, míg már egy gyenge érintésről is eltudtam volna menni.
Teljes egészében megfeszült a testem, és rázkódott, mint akinek rohamai vannak.
Annyira erős és érzelmekkel teli orgazmusom volt, hogy az utóhatástól ismét bepisiltem. Ez már kezd szokássá válni nálunk.Reece kivette belőlem a vibrátort, és felém tornyosult. Kivette a bugyit is a számból végre.
– Most már igazán elengedhetnél. – mondtam neki teljesen elgyengülve.– Elengedni? Most jön még csak a legjobb rész Virágom.
Majd mielőtt még mondani tudtam volna bármit is, megkapaszkodott az ágy lábában, amire a bokám volt függesztve, és tövig belém hatolt.
Egy pillanatig mozdulatlan maradt, hisz éreztem, ahogy lüktet az egész farka. Kifújta az összes levegőt a tüdejéből, és irdatlan erővel dugni kezdett. Ha nem lettem volna így kifeszítve, biztosan mozgott volna elernyedt testem, de így egy helyben maradtam, és élveztem a csapásokat amiket rám mért.
– Virágom nem feledkeztél meg valamiről? – lihegi, miközben még erősebben csapódik hozzám.
A fejemet csak rázni tudom, nem bírok hangot kiadatni magamból.
– Nem? Akkor ezt addig visszatesszük. - és megint visszatömte a bugyit a számba.
Hol kihúzza magát belőlem, hol pedig durván visszateszi belém a farkát.
Érzem, hogy újabb orgazmus felé közeledünk.
Egy pillanat alatt belenyúl a számba, kitépte a bugyit onnan, megszagolta, és elélveztem.
Torkom szakadtából ordítottam, ami csak kifért a csövön.
És megértettem hirtelen az előző kérdését.– Szóval erről elfeledkeztél? – fél kézzel már a seggemet tartotta, hogy ne vágjon meg a kötél, érezte hogy már tényleg nem bírom tartani a testem, a másik kezében a gésagolyót tartotta.
– Tehát ezért volt ilyen intenzív? – vörösödök bele a saját kérdésembe, amit Reece egy kedves mosollyal nyugtáz, és eloldoz.
Azonnal elhagy minden maradék erőm és az ágyra zuhanok.
Különleges alkalmak egyike, amikor Reece nem visz egyből a fürdőbe, hanem mellém fekszik.
Simogatja a fejem, próbálja a vérnyomásomat a helyére rakni.Megnyugodtunk, végre normálisan tudtunk levegőt venni, nem úgy, mint akinek most húzták vissza a fejét a medence aljáról.
Felé fordultam, oldalt feküdtünk egymás mellett, és megsimogattam az arcát. Olyan ritkák ezek a finom érintések, annyira érzelem dúsak.
Vettem egy nagy levegőt, és kiakartam húzni a tüskét, ami a szívem mélyén van.– Mi történt vele? – céloztam Lindára, de egyből értette mert lesütötte a tekintetét.
– Biztonságban van. Bezárták egy osztályra. Egy ideje nem voltak kirohanásai, nemsokára kiengedik, de felügyelő mellett. – nyugtatott Reece, majd folytatta. – Nem jelentettem fel őt. Nem azért, mert nem érdemelte volna ki, hanem mert nem ítélték volna el a zavart állapota miatt. Olaj lett volna a tűzre csak...
Igaza volt. Nem tudtam belekötni a mondataiba, és nem is akartam.
Két kezemmel megfogtam az arcát, és most én nyugtattam meg őt.– Nem lesz semmi baj. Férjhez kell mennem. Tudod te is jól, hogy a mi időnk nem most jött el. Nem akarok bujkálni veled. Felakarom a világ előtt vállalni, hogy mennyire szerelmes vagyok beléd. Nem hazudozni mindenkinek. – majd megcsókoltam.
– Tudom. És büszkén foglak nézni téged az oltárnál. Támogatlak. – ez volt a végszó. Áldását adta arra, hogy ne bántsunk mást most még.
– Gyere, menjünk fürdeni, segítek. – alám nyúlt, megemelt, és a testemet leültette a meleg víz alá. Velem szembe leült, és homlokunkat egymásnak támasztva merültünk el egymás gondolataiban....
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...