– Mit súgtál a fülébe? – kérdezem Reecet, aki a tükörből nézve engem simogatja a karomat.– Semmi olyat, amire te gondolsz. Megkértem, hogy hozza elő a legdrágább és legszebb ruhájukat, ami van. – előrehajolt, hogy megpuszilja érzékien a vállaimat.
– Én ezt nem tudom kifizetni, Chris meg fog ölni minket. – ficánkoltam, igyekeztem a vállamról lelökni a száját, hogy vegyen már végre komolyan.
– Virágom. Chris ha egy ujjal is úgy ér hozzád, ahogy azt nem az illem kívánja, megkell tanulnia fél kézzel enni. – továbbra is csak csókolgatja vállam, most már a nyakamat is.
– Ahogy az illem megkívánja? – nevetek egy nagyot – Reece. Ájulásig szoktál fojtogatni, illetve van pár erősebb zúzódás nagyjából mindenhol rajtam. Ez talán illendő? – nézek rá kérdő tekintettel.
Ezennel végre leáll a nyakam csókolgatásával, és egyenesen a szemembe néz.
– Virágom. – hátulról előre emeli hatalmas kezét, és torkon ragad – ezt csak én tehetem. – majd szorít rajta. – Ez nem beképzeltség. De én vagyok az egyedüli, aki ezzel a fellegekbe reptet. Tested, lelked minden kis részletét csak én ismerem.Igaza van. Miért van mindig igaza? Ez olyan felnőtt dolog? A szüleimnek is mindig igaza volt. Ez olyan kurva bosszantó.
– Nemsokára nem lesz felettem hatalmad. – ugyan ez volt az igazság, de most kifejezetten basztatásnak szántam.
Szeretem őt idegesíteni, amikor olyan helyen vagyunk, ahol viselkedni kell.Reece lehajolt, és a szoknyám alá nyúlt. Ujjai lassan vándoroltak fel a fenekemig, majd ott meg állapodtak, és visszatért szemmagasságba.
– Reece. Ez egy ruhaszalon. Itt illene normális embereknek tűnnünk. – húzódtam el kissé tőle.
– Miért szerinted nem úgy nézünk ki? – arcára kiült egy féloldalas mosoly.
Komolyan úgy fest ilyenkor, mint egy vérbeli maffiózó.
– De. De a tekintetem biztos nem erről árulkodik. – utaltam a vörös arcomra és a tág pupilláimra.
– Akkor javaslom tanuljon meg viselkedni Katherina Burn. – és a keze hirtelen előre csúszott a puncimig. Gondolom mondanom se kell, hogy már kész voltam odalent.
Éreztem a derekamnál, hogy Reece zsebébe csörög a telefonja. Azt hittem abba hagyja a hülye kis játékát, de hát nem így lett.
– Csá haver. Mi a szitu? – próbál lazának tűnni Reece. – Várj kihangosítalak, a telefonja a táskájába maradt.
– Szia szívem. Hogy haladtok? Megvan már a megfelelő ruha? – kíváncsiskodott Chris, én pedig amikor kinyitottam a számat, hogy válaszoljak neki, Reece hirtelen 2 ujjal belém hatolt. Annyira hirtelen ért, hogy a fejem rögtön Reece mellkasára vetettem hátra, és felsóhajtottam.
– Uhh. Akarom mondani igen. Csak már fáradt vagyok és unom. A haverod egy igazi faszkalap. – erre a mondatra Reece megcsípte a csiklómat, és rávert a duzzadt puncimra.
– Kitartást drágám, alig várom már, hogy Katherina Collinsként állhass büszkén mellettem. – Chris bájolgott a telefonban, ami Reecenek kurvára nem tetszett, és ezt a tudtomra is adta.
Mostmár 3 ujjával hatolt belém, olyan gyorsan ujjazott, hogy a testem szerintem azt hitte apró áramütések áldozata lett, és önkéntelenül rázkódni kezdtem.Reece továbbra is mosolygott a tükörből.
– Jólvan elég ebből a nyálazásból, fizetünk, és már megyünk is. Idegesítő ez a nő. Estére szereztem magunknak egy jó elfoglaltságot. Fergeteges legénybúcsúd lesz! – nevette el magát.– Rendben. Alig várom. Sziasztok. – le is rakta a telefont Chris.
– Szia – ezt úgy nyögtem, mint egy vérbeli pornósztár, remélem nem hallotta meg a hangszínemen, hogy épp kéjelgek. Pont olyan volt, mint akit dugnak.
Ezután látom, ahogy az egyik kezével a nadrágjához nyúl, és kigombolja azt.
– Reece. Ne már. Bárki bejöhet. – és mintha valaki hallgatózott volna, a kiscsaj, akivel flörtölt nemrég abban a pillanatban bejött.
Megforgattam a szemeimet. Utálom ezt a nőt.– Tudok valamiben segíteni? – érdeklődött kedvesen, hisz egy kalap pénzt hagyunk náluk nemsokára.
– Köszönjük kedvesem, mindjárt veszi le a ruhát, csak még csinálunk pár fotót. Várjon meg kérem meg kint. Beszélni szeretnék magával. – kacsintott neki, majd távozott a csaj.
Rövid hatásszünet után megszólaltam.
– Ha mégegyszer kedvesemnek szólítod, leharapom a faszodat. – fenyegettem meg kegyetlenül.Reece oldalra biccenti a fejét és elneveti magát.
– Valóban? Ez kedves. Pedig őt viszem az esküvőtökre.Szó szerint reagálni sem volt időm. Amíg én puffogtam a ribanc miatt, addig ő tökéletesen kiszabadította a farkát, majd a tenyerét a hátam közepére helyezte, és lenyomott a földig.
– Fogd meg a bokád. Valahova kéne kapaszkodni.– Menj a pokolba. – ennyit tudtam mondani, mivel az összes vér a fejembe szállt.
– Már ott vagyunk Virágom. – ez volt a végszó, majd egy határozott mozdulattal felhúzta a szoknyámat, mindenféle előjáték nélkül belém csusszant.
Egyből felszisszent az érzéstől, és megállt egy pillanatra.
– A büdös picsába Kat, hogy mindig ilyen átkozottul nedves vagy. Ez lesz a vesztem.És kegyetlenül megdugott.
A fejem koppant a szemközti tükörben többször, de azért a csípőmet gondosan fogta, hogy ne boruljak előre.– Nézz fel! Nézd oldalról, hogy milyen erősen baszlak,és hogyan tűnik el a faszom benned.
Annyira betud indítani, hogy amit egy átlagos ember szégyellne, az neki természetes. És nekem is.
Hajamba kapaszkodott, és igyekezte megakadályozni, hogy a fejem ne törje szét a türköt, megfeszíti testét, száját becsukja, majd a felső testemet felrántja.
Kezével befogja a számat,az egyik combomat felemeli és oldalra húzza.
Fel lábon próbálom állva próbálok magamnál maradni. Szemeim felakadtak, annyira tökéletes ez a testtartás, a G-pontomat érinti minden apróbb lökéssel.– Maradj csendben. Térj magadhoz. – utasít, próbál visszarántani a valósághoz.
Megharapom a kezét, amire felmordul, és pár erősebb lökés után elélvezünk mindketten.
Szaporán vesszük a levegőt, teljesen leizzadtunk, fájnak az izmaink.Reece megigazítja magát, majd segít felöltözni és a ruhámat gondosan elrakja a zsákjába.
– Ugye nem ezt a picsát viszed el este? Ne idegesíts fel Reece. – jutott eszembe a telefonálásuk Chrissel.
– Dehogynem. Benne lesz a csaj, látszik rajta, hogy kilóra megvehető. Fogadjunk a telefonszámát kifele menet megadja. – kacérkodik velem, majd a kijárat felé tessékel.
Természetesen megadta neki a számát. És természetesen a legénybúcsú éke lesz.
Fel tudtam volna robbanni.
Ha bármelyik is egy ujjal hozzáér, esküszöm megölöm mindkettőt. Rohadékok...– Ezt már előre élvezem. – nyilatkozott Reece, majd udvariasan kinyitotta az ajtót és beinvitált az autójába.
Duzzogva és némán telt el ez az egy óra...
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...