Amikor a lakásunkhoz értünk, Reece kedvesen megpuszilta az arcom, és közölte velem, hogy legyen kéznél a telefonom.Továbbra is duzzogtam az eladó csaj miatt, így viszonzás nélkül beléptem az ajtón, és rábasztam az arcára azt.
– Neked is szevasz. – ennyit hallottam az ajtó mögül, amin kicsit elmosolyodtam, és vélhetően Reece is így tett.– Ennyire gáz volt? – Chris a kanapéról felkelve jött üdvözölni.
– Láttam a ma esti csajt, akiről ez a fasz mesélt. Hozzá ne merj érni. – mondtam dühösen neki.
– Nem is értem. Miért nyúlnék? Valószínűleg egy gyenge öltáncot fog nyomni, ez lesz az 'össz produkció. Ne aggódj. Nem az esküvő előtti pár napban csallak meg. – nyugtatgatott mosollyal az arcán.
Ilyenkor mindig szarul kéne éreznem magam. Hisz én valóban megcsalom őt, ráadásul nem is akárkivel, nem is keveset.
Sajog már mindenem. Mintha beakarná pótolni az elmúlt éveket Reece. Egész évben normális szerintem ennyit szexelni.
Biztos van erről valami statisztika.– Menjünk ebédelni, úgy sincs itthon kaja. Utána készülődnöm kell az estére. – mondta Chris.
Amúgy milyen vicces, hogy nekem is meg neki is Reece szervezte a leány/legénybúcsúnkat. Oké nem vicces, illetve Chris sem röhögne ha megtudná.
Annyira mindkettőnk életében részt vesz, a mindennapjaink egyik fő alkotó eleme, szinte családtagnak néznénk, ha engem nem kefélne félholtra minden nap.Lementünk egy helyi kis étteremben kivételesen ketten, se Reece , se senki aki elterelhetné a figyelmemet.
Beszélgettünk még a hátralévő teendőkről, ki mikor mit fog intézni ilyesmik.
Nagyjából 2 órát tölthettünk ott, amikor Chris a telefonjára nézve észlelte, hogy elszaladt az idő, és készülődnie kell.Gyorsan lefürdött, szépen felöltözött, és várta amíg Reece nem érkezik meg. Kivételesen most nem vártam őt. Haragudtam. Bármilyen hivatásos prostit is fogadhatott volna. Miért kell az őrületbe kergetni.
Fel-alá járkáltam a házban, én jobban izgultam, mint Chris. Fogalmam sem volt mit akar ma tőlem Reece telefonon. Rejtély az egész ember.Kopogást hallottam, Chris odasietett ,én meg asztalnál ülve toporzékoltam.
– Szevasz. – flegmult le Reece.
Szóra se méltattam, csak megforgattam a szemeimet.
– Köszöntem. – mordult rám újra.– Leszarom. – rá se néztem, csak odabüfögtem.
– Csillapodjatok kérlek, ne rontsátok el a kedvemet. Kivételesen viselkedjetek. Komolyan, mint a gyerekek olyanok vagyok. – próbálta a feszültséget oldani Chris, pedig nem is tudja, hogy nem azon megy a huza vona, amire ő gondol.
Végre elmentek, Chris adott egy nagy csókot, Reece pedig türelmesen végignézte, majd kacsintott egyet.
"Szopjál faszt" tátogtam, amit egyből leolvasott a számról, és elmosolyodott a dühömön....
Már vagy 2 óra eltelt a távozásuk óta, olyan tehetetlen voltam. Fürödtem, filmeztem, olvastam. Igazából bármit, ami eltereli a figyelmemet.
Gondolom elfelejtette. Szerencsére, igazából nem tudtam mit akar, de biztos hogy a hajam kitéptem volna. Jobb ez így.
Beszéltem magamban, mint egy bolond.
Reece tényleg meghülyíti a nőket. Elgondolkodtató. Mindegy is, megyek aludni.Hajnali 2-kor megrezzen a telefonom. Nagyon éberen aludhattam, mivel egyből felébredtem és zakatolni kezdett a szívem.
Reece Peterson :
Szia Virágom. Csöndbe tudsz maradni?
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...