21.rész - alku / Reece

1.2K 51 2
                                    


Kattel még nem osztottam meg azokat a gondolatokat, amik a fejemben voltak.
Igazán jól alakult az este, igazából jobban, mint gondoltam és vártam.
Őszintének éreztem Kat szavait, miszerint már nem fél tőlem.

De ekkora faszságot, hogy megöltem volna. Majdnem elnevettem magam. Ha akarnám megtehetném simán. Annyira magán kívül van ha együtt vagyunk, hogy meg se kéne erőltetnem magam.

...

Megérkeztünk a szállodába, engedtem neki egy nagy kád vizet, és beültettem.
Írtam a telefonját Chrisnek, hogy elhúzódott a buli, és Dollynál alszik.
Visszaírt, hogy szereti és vigyázzon magára.

Ez komoly haver? Ennyi? Le se szarod mi van a menyasszonyoddal? Imádlak gyerek korom óta, de most úgy beverném a pofád.

Ezek a gondolatok jártak a fejembe, majd a telefonját visszacsúsztattam a táskájában, amikor valami megcsillant benne.
Ez illetlenség lenne..... de hát ez engem ugye nem szokott érdekelni.
Ez mi a szar?
...

– Kat ébren vagy? – nyitok be a fürdőbe.

– Azt hiszem... – hangja borzalmasan kimerült és kómás volt.

– Ez micsoda? Az amire gondolok? – mutatom fel a nyakláncot, középen a kék kristállyal.

– Az. A szívem felett hordom. Nagyobb jelentőséggel bír, mintha az ujjamon hordanám. – próbálta összeszedni magát.

– Tudtam Virágom, hogy hasznosan fogod felhasználni. Nagyon sok mindent tanítottunk már meg egymásnak. Ezektől a tapasztalatokból, és tudásokból elválaszthatatlanok leszünk.

Odahajoltam hozzá és megcsókoltam őt. Arcát kezemmel körbefogtam, amikor hallottam, hogy megrezzen a telefonom.

Megjelent előttem a legrosszabb rémálmom. A vér újra megfagyott az ereimben. Hirtelen visszarepültem az időben 9 évet.

Linda :
Ejnye- ejnye. Megint a tűzzel játszunk? Ezúttal ez nem csak egy kis égésnyom lesz. Ez belülről fog szépen lassan felzabálni.Találkozunk a bolondok oldalán.

Olyan érzés kerített hatalmába, ami nem szokott. Izzadni kezdtem, zsibbadt a tenyerem, és szédültem. Ez nem történhet meg újra.

– Mi van? Fehér vagy, mint a fal. – nézett rám Kat oldalról.

– Baj van. És a probléma középpontjában te vagy. Öltözz fel mennünk kell.

Siettetem őt, összedobáltam a cuccokat, és szinte vonszoltam őt a kocsiig. Persze, hogy nem tetszett neki.

– Reece mi bajod van? Mondj már valamit. El fogok esni, ne rángass. – szinte futott mögöttem, de meg se hallottam, kinyitottam a kocsi ajtót és beültettem őt.

– Ha nem mondod el mi történt esküszöm kiszállok. – fogta meg a kilincset de belülről bezártam az ajtókat.

Vettem egy nagy levegőt. El kell neki mondanom. Az épsége fontosabb az enyémnél.
Hiába van tele a teste zúzódásokkal, nem hagyhatom, hogy bántsák.
Megtapasztaltam azt, amit még sosem. Féltem.

– Nézd. – nyújtottam át a telefonomat a kezébe.
Némán elolvasta, majd visszanyújtotta és maga elé bámult.

– Ezt nem fogom túlélni. Többé nem bánthat minket, [...] - izgatottan hadart, de leállítottam.

– Pofa be, és figyelj! – muszáj voltam elcsendesíteni őt –, most hazaviszlek, és elmegyek Lindához. Az esküvőd napjáig nem találkozunk. Ezt amúgy is akartam közölni veled, a sérüléseidnek gyógyulnia kell.

– Az tuti, hogy nem engedlek vissza hozzá így. – csapkodott karjaival.

– Nem is engedélyt kértem. Tényeket közöltem. Linda orvosi csapatával 0-24-es kontaktban állok, ha kell értesítem az illetékes orvost, hogy senkibe ne tehessen kárt. Igyekezzünk...

Sziasztok! Ez egy rövidke rész lett, mert valahol a sztorit félbe kellett hagyni...🤭

Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅Where stories live. Discover now