Forrtam belülről. Már kezdtem azt érezni, hogy a belső szerveim roncsolódnak.Szerintem most azt sem vettem volna észre, ha valaki felvágja a bőrömet és elkezdene megszabadítani puszta kézzel a vesémtől.
A tüdőm kell, hogy lélegezhesseket a szájába, a füleim kellenek hogy hallhassam, a szívem kell, hogy érezzem.
Ha kell kiírtok magam körül mindenkit, csak ne veszítsem el őt ilyen hosszú időre megint.Igazából nem veszítettem el sosem őt. Csupán megengedtem neki, hogy éljen egy kicsit, mielőtt újra fogságba ejteném ártatlan lelkét.
De most itt vagyunk ebben a pillanatban, és mivel a vőlegénye, mint egy idióta kiütötte magát, ezért megragadtam az alkalmat. Olyan hosszú idő telt el. Olyan gyötrelmes évek voltak ezek, mintha szép lassan egyesével szúrnának belém millió tűt. És most egyszerre abba maradt.
Levegőhöz jutottam.Újra érinthettem a bőrét. Nem változott az arca semmit. Talán egy fokkal szebb lett, mint azelőtt volt, rövidebb barna haja gyönyörűen omlott izzadt vállára, arca kipirosodva várta az érintésemet.
– Ezt nem szabadna csinálnunk Reece. – súgta Kat, miközben fejét hátravetette, hogy még többet követeljen szorításomból.
Nem akartan megfojtani. De éreztetni akartam vele, hogy megszegte amit ígért.
– Megszegted a szavadat. És a szemem láttára elégítetted ki Christ. – szája súrolta az enyémet.
– Deja vu. – rámszegezte tekintetét és emlékeztetett arra a videóra, amiben kinyaltam Lindát úgy, hogy közben ő ezt nézte.
– Végre megtudod mit éreztem én. – folytatta és éreztem, hogy elveszítem a fejemet. Löktem egy erősebbet a fején a torkánál fogva, mire enyhén beverte azt a hűtőbe.
Édes istenem. Csak éljem túl amit ez a nő művel velem. Kéri ,egyszerűen követeli, hogy bánjak vele úgy, ahogyan azt belülről akarom. Neki ez a fájdalom adrenalin. Őt ez repíti a magasba.
Eszméletlenül gyönyörű.– Sokat tanultál már tőlem Virágom. A leginkább azt hogy "ezzel"– a lába közé nyúltam és megszorítottam a punciját – hogyan irányíts. Tudom, hogy rám gondolsz. Mindig. Az összes nyomorult percben.
Nem csókoltam meg. Érezze azt a gyötrelmet , amit az imént nekem okozzott Chrissel.
– Érezni akarlak. – egyik kezét a tarkómra tette és húzott volna a szájához, de megragadtam a csuklóját és a oldalra feszítettem a karját.
Ficánkolt, mint egy kis halacska, aki vízbe akar kerülni.
Ő hozzám akart kerülni.
Alig várta, hogy teste hozzám érhessen. Csak egy kis felületen, ahol újra megérezheti a drogjának ízét.Szoknyáját puszta kézzel téptem szét, és a nyakába haraptam erőből.
– Ezt majd holnap magyarázd meg neki. – utasítottam, és legyintettem a fejemmel Chris felé, amire bólintott.
Végre láttam őt. Azt a formás kis punciját. Íze, mint a legédesebb dolog a világon. Ha csak ezen kéne élnem vígan megtenném.
Lehajoltam hozzá, és egy apró csókot nyomtam nedves puncijára. A lehető legnagyobb uralom kellett ahhoz, hogy ne kezdjem el őt nyalni, mint egy mézes bödönt.
Nyelvemet ajkain könyörtelenül lassan végighúztam, és éreztem ahogy megremeg. Az összeesés szélén táncol, és mindig egy kicsit közelebb lököm őt a szakadékhoz, majd az utolsó másodpercbe visszarántom.
De ekkor eszembe jut valami hirtelen.
Volt valami a mellkasára tetoválva. Sose néztem volna belőle ki, hogy varrat magára, de hát ezzel a lánnyal kapcsolatban sok tézisem megdőlt már.Nagy nehezen elhagytam a punciját, és újra a szemébe néztem. Némán sírt.
Nem szomorú könnyek voltak ezek, hanem öröm könnyek. A könnyek amiket azért hullatott, hogy elégítsem ki. Tényleg drog vagyok neki.– Mi van rád írva Virágom? – incselkedek a hajával, mire ő egy szót sem szól, csak zihál.
– Kérdeztem valamit! – hangobb elmélyült és belemarkoltam a hajába, amit erősen meghúztam hátra felé.
– Te! – hebegett, nagyon zihált, nem lehetett kivenni érthetően a szavaiból semmit, és nem kínoztam tovább..
Fájdalmas lassúsággal a mutató ujjammal végig simítottam az arca vonalát, majd a nyakát ahol az előbb megharaptam, egészen a tetoválásig. Óvatosan elhúztam az ingjét, ugyanis éreztem, hogy az érintésem képes lenne szikrát pattintani bőréről.
" mert 9 év után is van a világon egy szív, melynek dobbanása egy az enyémmel"
Éreztem, ahogy megremeg a szám széle. Visszanéztem lassan a szemébe, és percekig csak bámultam.
Őt láttam csak, körülöttünk minden halvány lett.Ott viselt a bőrén engem. A szíve felett. És a nyakán, ahol a harapásom hege még mindig látszódik ennyi év elteltével is.
Sosem sírtam még, amióta az eszemet tudom. De most még nekem is bevörösödött a szemem.
Szerelmes vagyok.
Nem is tudok többet mondani.Még egy ideig néztem, majd újra eszembe jutott az este. Hirtelen eldobult az agyam, és azon nyomban megfordítottam Katat, majd előre hajtottam a felső testét a konyhapultra.
Ami elém tárult az maga volt a menyország. A csodálatos segge, és a nedvességétől összetapadó combjai. Ezt csak én váltom ki belőle.
Meg kell kóstolnom.Ujjamat gyengéden végig húztam csillogó punciján, és combjai belsejéről végig lenyaltam nedvét, majd belenyaltam a seggébe. Addig nyaltam amíg Kat nem kezdett sírni.
– Könyörgöm Reece. Dugj meg már végre. – zokogott Kat.
– Nem lehet Virágom, nem lenne helyes. – ezt szinte a seggébe mondtam, nem akartam abba hagyni amit csinálok. De Kar felkúrta magát.
– Sebaj, akkor majd megkérem Christ, mindjárt felkeltem. – szedte össze magát Kat, majd felső testét felemelte a pultról.
– Azt kétlem. – nevettem egy jó ízűt, majd erővel visszanyomtan őt az előző helyére, elővettem a farkam, és a puncijához igazítottam magam.
Megnedvesítettem a férfiasságom, és hirtelen mozdulattal seggbedugtam őt.
Akkorát visított, hogy hirtelen még Chris is megmozdult, de nem kelt fel.– Nem tanítottam meg neked, hogy mikor kell csöndben maradnod Virágom? – érdeklődtem, majd 2 ujjamat a szájába dugtam, hogy elhallgasson.
Az ő íze volt rajta. És imádta.Olyan erővel dugtam őt hátulról, hogy az arca csikorgott már a pulton. Ez holnap tuti fájni fog neki.
– Élvezz el nekem Virágom! –utasítottam, amikor láttam, hogy mégjobban próbál hozzámférkőzni a seggével.
És hosszú évek óta végre mindketten szabadnak éreztük magunkat. Mármint ami a vágyainkat illeti. Még mindig illegális minden mozdulatunk. És ha kitudódik, hogy újra egy országban vagyunk, sittre kerülhetünk.
Feltápászkodott remegő lábakkal, és adtam egy csókot a homlokára. Megsimítottan a sebet az arcán, amit a súrlódás okozott.
– És ezt is magyarázd meg holnap.
Felöltöztem, és elhagytam a lakást.
Egyenlőre...
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...