Másnap pokoli fejfájással és hányingerrel keltem.
Az első korty kávém után már mentem is mosdóba, már az ajtónál öklendeztem, majdnem le is hánytam azt.Fúj de undorító érzés. Ezer éve nem hánytam.
Marta a nyelőcsövemet, és égetett, mint a picsa.
Szarok a mai napra. Az ágyban fogom tölteni.
Chris rendszerint dolgozni ment, éjszakás volt, késő délután már el is ment itthonról.– Drágám ne feledd, holnap délre megyünk egyeztetni egy utolsót az esküvői helyszínre. – szólt az ajtóból.
– Jaj baszki tényleg. Mindent elfelejtek mostanság. – megfordultam és igyekeztem nem a fénybe nézni, ugyanis minden zavarta a szememet.
– Reggel találkozunk. – adott egy puszit a fejbúbomra, ami kurvára fájt Reece miatt.
...
Gondoltam ma kivételesen lazítok egyet.
Álomba szenderültem, és csak reggel keltem fel.
Rámfért egy kiadós alvás, elvégre nehéz napok voltak a hátam mögött.
A szokásos módon Chris kávéval ébresztett, hulla fáradt volt, de nem feküdhetett le aludni, hisz indulnunk kell.A helyszín álomszerű volt.
Szabadtéri esküvő, tipikus filmes kellékekkel. Megérdemeltem egy ilyen nagyszabású lagzit.– Kérem a tanúk nevét. – szólt a ceremóniamester.
Mivel nekem egy barátom sem volt szinte, az egyik kedves kolleganőmet kértem fel tanúnak, aki szívesen elvállalta.
– És önnek uram? – nézett Chris felé.
– Reece Peterson. – válaszolta.
– Ne! – hirtelen hátralépett Chris, nem értette a reakcióimat. – Nem kedvelem. Tényleg őt akarod? – hazudtam a megszokott módon.
– De nekem a legjobb barátom. És egyébként is már elvállalta. – igaza volt. Milyen jogon akarom én erről lebeszélni.
Megrezzen a telefonom, amit félve nyitok meg .
Reece Peterson :
Kezdődjön a játék Virágom.Tudta, hogy Chris felkérte és direkt nem szólt nekem. Miért akar tesztelni? Tudja, hogy hogyan fogok dönteni. Nem azért, mert nem szeretem őt. Hisz az életem adnám érte. Csak nem állhat meg az enyém azért, mert nincs más lehetőség. Túl sokat voltam magányos, és egyedülálló.
– Á, itt is van. – Chris megfordult, vele együtt én is.
– Üdv mindenkinek. Én lennék az egyik tanú, és a gyűrű hordozó.
– Micsoda? – lezsibbadt az agyam...
– Kishölgy, a barátja nem mondta? – méregetett Reece.
– Egyrészt magának csak Katherina. Másrész Ön szerint meglepődtem volna, ha tudom? – forgattam a szemeimet, és őrjöngtem belülről.
Mi a fasz? Annyiszor mondtam már ezt, hogy szálló igévé vált.– Elnézést. – futottam a mosdó felé, mert megint hánynom kellett.
Miután a lelkemet is kiraktam , kopogást hallotam.
– Virágom jól vagy? – aggódó hangjától rögtön magamhoz tértem. – Chris engem küldött, amíg egyeztetnek mindent, beszélj nyugodtan.– Persze, csak sok volt tegnap a pia. Tudod, hogy nem bírom. – kiabáltam az ajtó túloldaláról.
Megmostam az arcomat, és kiléptem a helységből.Azonban Reece keze gyorsan visszarántott, becsukta mögöttünk az ajtót, kulcsra zárta, és megcsókolt. Tolt hátra hatalmas testével a wc falának, de olyan szenvedélyesen csókolt, hogy ha nem lett volna felfordulva a gyomrom, akkor meg is hatott volna.
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...