Chris valóban nem tért haza a legénybúcsúról. Gondolom teljesen kiütötte magát, és nem is a korai órákban fog hazatérni.
Akár aludhattunk is volna Reecel egy ágyban, de nagyon kimerültek voltunk, és nem akartunk kockáztatni, hogy esetleg Chris egy ágyban talál minket. Bár az este miatt ő nem igazán kérhetne számon engem...Reggel 9 óra körül keltem, de úgy éreztem magam, mint akin átment egy úthenger. Miután nagy nehezen összeszedtem magam, felvettem egy vékony köntöst és elindultam a konyha felé, hogy egy bazi erős kávéval indítsam a napot.
Belenéztem a tükörbe, ami a nappaliban volt és teljesen elszörnyedtem.
Kócos volt a hajam, kissé még zsíros is, a sminkem néhol lesírt, néhol elkent volt. Bőröm tele volt halvány zúzódásokkal, szerencsére az utóbbi időben kevesebbet szereztem, de azért még sárgás árnyalatban látszódott.
Megrezzent a telefonom.Reece Peterson :
Ne törődj vele. Gyönyörű vagy Virágom.Egyből az ablakra néztem. Reece ártatlan ábrázattal figyelte a mozdulataimat és miután tekintetünk összetalálkozott elmosolyodott.
Fejével aprót bólintott.
Újra rezeg a telefonom.Reece Peterson :
Ne aggódj, menj fürödj le nyugodtan én majd figyelem, hogy mikor tér haza.Most én bólintottam. Vettem egy forró zuhanyt, megmostam majd utána megszárítottam a hajam és felvettem egy kényelmes melegítő szettet.
Teljes eksztázisba voltam. Nem tudtam mit kéne mondom Chrisnek, és hogy mit fog tenni Reece. Lehet nem kéne őt ide engednem. Nagyon fel lett idegesítve, és hát ez egy személyes tapasztalat, hogy nála ez nem egy kis lecseszést jelent.Igazából nem egyeztettünk sztorit, annyiban maradtunk, hogy ő majd beszél vele, én meg tegyek úgy, mint aki nem is érti miről van szó.
Igyekezett megkímélni, és ebből az egészből kihagyni. Belegondolva ez fura, hisz mégis csak Chrisről és rólam van szó, de ő hárít.Még mindig nem gondolkodtam azon, hogy mit fogunk tenni. Nem lehetek Katherina Collins.
Inkább az örök magány és nyomorúság. Nem a megcsalás miatt, azt leszarom. Azért teszem, mert ez a helyes. Így esik kevesebb embernek bántódása lelkileg.
Bár jelenleg Chris testi állapotáért sem ártana aggódni.Kimentem a konyhába főzni, mostanság erre nem volt idő és már úgy ettem volna egy kis hazait. Telefonomat a pultra raktam ki, hogy lássam ha jelez. Mániákusan percenként odanéztem, amikor egyszer csak végre megcsörrent.
Reece Peterson:
Most megy felfelé. Hagyok nektek időt. Kérdezd ki, beszélj vele, ahogy megbeszéltük. Nemsokára érkezem.A szívem kihagyhatott pár ütemet. Izzadt a tenyerem, minden bajom volt. Mintha valami felelésre készülnék, pedig nincs okom izgulni.
Chris pár perccel később belépett a lakásba.
Úgy nézett ki, mint egy elütött kisállat.
Falfehér volt, karikásak voltak szemei, a fehér inge kissé lehányva, lógott mindene. Atya ég.– Látom erős volt a buli. – próbáltam kedves lenni.
– Ó, Kat. Soha de soha többé nem iszom. – a krekk miatt vagy ennyire szarul te szerencsétlen. Gondoltam magamban.
– Menj, fürödj le addig elkészül a kaja. Rád fér egy alapos mosakodás, és egy tál meleg étel. – tisztes távot tartottam tőle, ugyanis olyan szaga volt mint egy kocsmának.
Azonnal írnom kell Reecenek.
Katherina Burn :
Sztornó. Hagyd. Borzalmasan fest, tényleg megsajnáltam őt, nem hiányzik neki az amire te készülsz, legyen az bármi is.
YOU ARE READING
Az őrületbe kergettél II. | Part II. COMPLETED ✅
RomanceFIGYELEM! Az olvasmány a fantázia szüleménye, fikció! Mindenki saját felelősségre olvasson, erős testi bántalmazást és lelki sérülést mutat be a regény, ha ezeket nem bírod, akkor ez az olvasmány nem neked szól! 🔞 A történet megértéséhez szükséges...