•10•

689 27 1
                                    


לא הרגשתי ככה אף פעם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


לא הרגשתי ככה אף פעם. משהו אתמול נחשף לעיניי. משהו שלא ראיתי בחיים. אני לא יכול להרגיש אליה שום דבר. הנישואין שלנו היו מטעם המאפיה. אני הקאפו של איטליה. אני לא יכול להרגיש אליה כאלה דברים. זה עושה אותי חלש. אני מתרכך. זה לא יכול להמשיך. אני אכבד אותה בתור בעלה אבל לא מעבר.

ירדתי למטה "אלונה תכיני לי קפה בבקשה" אמרתי לעוזרת בית שלי. אני לא אומר בבקשה. אף פעם. רק בגלל שהעוזרת שלי הייתה מבוגרת כיבדתי אותה. השעה הייתה 4 וחצי בבוקר והיא כבר הייתה על הרגליים. "כן אדוני הקאפו"

היא קוראת לי אדוני הקאפו למרות שאמרתי לה אלפי פעמים לא לקרוא לי ככה ושהיא יכולה פשוט לקרוא לי רומיאו. "את לא צריכה לקרוא לי ככה את יכולה לקרוא לי רומיאו". היא בחנה אותי בבלבול ונענעה בראשה לשלילה. "זה הכבוד שמגיע לך, אל תוותר עליו"

החזרתי לה חיוך קטן שכמעט ולא יוצא ממני. היא גידלה אותי מאז שהייתי קטן. היא מישראל. יהודייה. אמרתי לה שהיא יכולה להדליק פה נרות שבת כי היא גרה פה. אין לה ילדים או משפחה. זה לא מפריע לי. אני במילא לא בבית.

ניקול ירדה למטה. היא חייכה אליי חיוך קטן אבל לא השבתי לה אחד. היא נראתה מבולבלת. "הכל בסדר?" היא שאלה והתעלמתי משאלתה ושאלתי אותה שאלה אחרת "למה את ערה עכשיו? ראית מה השעה?"

היא הסתכלה עליי כאילו רצתה לספר לי משהו אבל החביאה אותו בפנים. לא לחצתי עליה לספר לי. היא תספר כשהיא תהיה מוכנה. אני בכלל לא צריך להתעניין בזה. בתור בעלה אני צריך להקשיב לה ולכבד אותה ולא מעבר. "תחזרי לישון" היא הנהנה בראשה ועלתה למעלה. היא עוד תהרוג אותי.

יצאתי מהבית עם האוטו שלי, בדרך למועדון שלנו. ניקולס מחכה לי שם. יש לנו פגישה עם המקסיקנים בנוגע לסמים. הגעתי למועדון וראיתי בחורה בזווית העין שלי. היא מפלרטטת. היא סימנה לי עם אצבעה לבוא. אני לא אלך לשם בעד שלום.

אמנם אני לא רוצה שהמערכת יחסים ביני לבין ניקול תתפתח אבל בוגד מסריח אני לא. ניקולס חיכה לי מחוץ למשרד וסימן לי לבוא. הלכתי לכיוונו והפוסטמה הזאת באה אחריי. היא נגעה לי בכתף. הורדתי את ידיה לא מאוד בעדינות מהכתף שלי. "אני נשוי" היה לה פחד בעיניים. "ס.ס.סליחה לא ידעתי"

התעלמתי ממנה והלכתי לפגישה שלנו. הרגשתי שאני נרדם. זה היה משעמם כמו החיים של הבחורה הזאת. כל הפגישה חשבתי על ניקול. ניסיתי להעיף אותה ממחשבותיי אבל לא יכולתי. "אתה יודע שאתה אוהב אותה" הקול הקטן הזה בראש אמר לי "תפסיק להתנגד לזה" פאק הוא לא עוזב אותי.

My sun womanWhere stories live. Discover now