•27•

583 23 20
                                    

"מה קרה סול?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"מה קרה סול?"

"יש מצלמה באמבטיה"

אמרתי, מרגישה את האוויר אוזל מראותי. חואן וניקולס יצאו מהחדר לאחר שרומיאו סימן להם בראשו לצאת. אני הסתכלתי על גופי ונזכרתי שאני עדיין עם מגבת. התקדמתי לכיוון המעלית אך אחד מהחיילים חסם לי את המעבר.

"אתה רוצה לזוז?" שאלתי בנימוס מזויף. "הקאפו פקד להוביל אותך לחדר הצמוד ולחכות לפקודה שלו להוציא אותך". אין בעיה בכלל "אתה רוצה שאני אגיד לקאפו שאתה הטרדת אותי בזמן שהייתי רק עם מגבת על הגוף?" שאלתי וראיתי אותו הופך לכחול. "ככה חשבתי" ירקתי לעברו

החייל פינה לי את הדרך והתקדמתי לכיוון המעלית. כשנכנסתי אליה נזכרתי בבריכה שבתוכה צף משהו שחור. אוקיי עכשיו הבנתי מה זה. עוד מצלמה. אני מקווה שאני לא אשכח את זה.

נכנסתי לחדר המשותף שלי ושל רומיאו, זוכה למבטים הרצחניים שלו ולאחים שלו שמסובבים את הראש כשאני נכנסת בפקודת רומיאו. אבל זה לא מזיז לי. אני חולפת על פני המבטים שרומיאו שולח לי ונכנסת לחדר ארונות.

"איזה פיג'מה אני אבחר?" אני ממלמלת לעצמי "את הורודה עם נקודות השחורות" קול גברי מוכר מאחורי אומר. אני מסתובבת לאחור ולאחר שניה מוצמדת לארון. "פעם הבאה כשתסובבי לי ככה את הראש עם המגבת הזאת אני כבר לא אתאפק" הוא לוחש באוזניי, גורם לצמרמורות לעבור בכל גופי

אני לא מצליחה להתאפק ומנשקת אותו נשיקה עמוקה ומלאת רגשות "רומיאו את--" חואן אומר כשהוא נכנס לחדר וממהר לשים את ידו על העיניים שלו "תתריעו לפני שני מגעילים". חואן אמר וברח מהחדר ואני צחקקתי למראה רומיאו מגלגל את עיניו.

הסתובבתי לארון בחזרה, רומיאו עמד שם, בהה בי כל הזמן. בחרתי את הפיג'מה שרומיאו אמר לי ללבוש והוצאתי אותה מהארון. הורדתי את המגבת מגופי ושמתי עליו את הפיג'מה. לאחר מכן הסתובבתי לרומיאו ונתקעתי בחזה שלו.

מתי הוא התקרב כל כך? מתי הוא הספיק?

"אוהב את מה שאתה רואה?" התגריתי בו "מאוד אוהב, חבל שאני צריך ללכת" איך הוא עושה את זה כל פעם מחדש?? הוא נשק לשפתיי ויצא מהחדר, משאיר אותי לבד עם המחשבות שלי.

My sun womanWhere stories live. Discover now