JungKook
-Elég gyorsan bele ment. – nézett az ajtóra Nam.
-Egy kis pénz sok mindenre képes. – morogtam. El sem hiszem, hogy még ma elintézik, hogy fel vegyék. Holnap már saját kártyája és ezáltal belépése lesz ide. – Miért kellett pont őt kitalálnod? – néztem mérgesen Jinre. Ha ő nem győzi meg Sihyuk hyungot, senkinek eszébe sem jutott volna ez a marhaság.
-Mert beszéltem Jennievel is. Szerinte nagyon jó.
-Szerintem meg nem. Bízzam rá egy anti fanra az életem?
-Még csak kezdő! – nevetett Jin, mintha ez bármennyire megnyugtatna. – És amúgy is, imádni fog a média.
-Akkor se tetszik ez az egész. – álltam fel az asztaltól és megindultam az ajtó felé.
-Hova mész? – sietett utánam Nam.
-Haza.
-És mi lesz a fotózással? – lehunytam a szemem. Ezt nem hiszem el.
-Tényleg... a fotózás. – dörzsöltem meg idegesen orrnyergem és vissza ültem az asztalhoz. – Mikor kezdünk?
-Egy óra múlva. – felelt ásítva Jin. – Előtte viszont beugorhatnánk enni valamit.
-Támogatom az ötletet. Nem ettünk még ma semmit.
-Akkor útközben be ugrunk majd valahova, de most induljunk.
A fotózás szerencsére hamar le ment, és délután négyig szabadok voltunk. Jin kitalálta, hogy üljünk be valahova, így elmentünk egy eldugott bárba és kivettünk egy privát szobát.
-Biztos jó ötlet volt elküldeni a testőröket? – lépett oda hozzám aggódva Tae.
-Elegem van belőlük, és amúgy is kint lesznek. – sóhajtottam fel és beültem a sarokba.
-Ne aggódj! Most mi is itt vagyunk. – tette Jin Tae vállára a kezét. – Ide most csak maximum a pincér jön majd be.
-Végre egy kis szabadság. – vágódott le mellém Hobi. – Tényleg, nem is kérdeztem. A lány végül bele ment?
-Bele... – morogtam.
-Én tudtam, hogy bele fog menni. – vigyorgott Jin.
-Miért kell, hogy még itt is ő legyen a téma? – mérgelődtem. Holnaptól úgy is mindenhol ott lesz. Örülnék neki, ha legalább most nem kéne rá gondolnom. Továbbra se értem Jint és Sihyuk hyungot sem. Vannak női testőrök. Hivatásosok. Nem ilyem hozzá hasonló, utcáról szedettek. És mégis, képesek voltak rá bízni.
Hana
Tulajdonképpen fogalmam se volt mit várnak ettől az egésztől. Én lettem Jungkook ál asszisztense, ami miatt Minji fix ki fog akadni. Miért kellett bele mennem? Ja igen, mert nincs más választásom. Nem csak a tandíjjal lógok, de a gondozót is ki kell fizetnem és a lakbérről még nem is esett szó. Én nem tudom mit vétettem a világ ellen, de az valamiért nagyon nem szeret engem.
-Jungkook késik. – néztem rá az órámra ami már öt perce meghaladta a kilencet, mert hogy kilenckor kellett volna ugye felvennem, ha méltóztatott volna időben ide érni. Miért én játszom még a sofőrt is? Elő vettem a telefonom és lecsekkoltam az időbeosztását. 10-től egészen délig táncpróbája lesz, majd kajálnak és egy órától várják őt a stúdióban, majd négy órától forgatás 6-ig, utána pedig nincs semmi írva, szóval gondolom haza vihetem. Felsóhajtottam. Kilenc óra 10. Az emailben lévő telefonszámra pillantottam. Egyszer úgy is fel kell hívnom. De miért most? Rányomtam a számra és azonnal átkapcsolt a hívásra. Nem is tudom minek örülnék jobban, ha felvenné, vagy ha nem.
YOU ARE READING
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanfictionYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...