IX. fejezet

141 12 3
                                    

Másfél héttel ezelőtt:

Jin

Még itt az asztalnál ülve is újra és újra megnéztem a videót. Hana egyáltalán nem hezitált, Hyunsun nyomozó pedig minden fenttartás nélkül megbízott benne. A testőröknek eszükbe se jutott lépni, pedig ők is majdnem ugyan ott álltak, mint Hana. Végre kinyílt az ajtó és megérkezett Sihyuk hyung.

-Hát te? - nézett végig rajtam értetlenül, ahogy észre vett.

-Hozzád jöttem. - álltam fel a székéből és átengedtem neki a helyet.

-Mit szeretnél? Nem próbán kéne lenned a többiekkel?

-De igen.

-Hát akkor? - könyökölt fel az íróasztalra.

-Beszéljünk! - húztam oda elé egy másik széket. - Ezt nézd meg! - adtam át neki a telefonomat miután elindítottam a felvételt.

-Már láttam. - nézett ismét rám néhány másodperc elteltével. - Miért mutatod most? - adta vissza a telefonom.

-Nem lenyűgöző? A mozdulatai, a reakcióideje, a bátorsága, ahogy közbeavatkozott... maga az egész.

-Valóban jó, de mit akarsz ezzel?

-Hogy alkalmazd őt Kook testőreként.

-Ez...

-Várj! Előbb hallgass meg, utána mondj ítéletet! - szakítottam őt félbe, mielőtt még nemet mondana. - Beszéltem a lánnyal és amúgy jó fej. Okos és a maga módján barátságos. Gondolj bele, Jungkooknak is segített. Azt most ne nézd hogy nem jelentkezett, biztos megvolt az oka. Jó lány, hidd el. Aki saját magát megsebezi egy idegen miatt és hogy más véletlen se sérüljön meg, nem lehet rossz ember. A rossz ember nem itt kezdődik....

-Jin! - vágott közbe Sihyuk. - Akkor sem hiszem, hogy ez...

-Mondtam, előbb hallgass meg! Azt tudtad, hogy Jennie testőre is ő volt? - erre felkapta a fejét. - Ő nagyon meg volt vele elégedve. Hivatalosan csak asszisztensként volt felvéve így játszották ki az adminisztrációt. Még a vezetőség se tudott arról, hogy valójában testőr... ráadásul Hyunsun megbízik benne.

-Tessék? - feszült meg Hyung. Tudtam, hogy ezzel meg tudom fogni.

-Jól hallottad! Hyunsun nem hogy csak megbízik benne, de még tanítja is őt. Ráadásul ő maga mondta, hogy jó.

-Az lehetetlen... Hyunsun gimi óta senkit se dicséret meg...

-Hát őt most megdicsérte. Ha nekem nem hiszel kérdezd meg őt. - Sihyuk némi tétovázás után elő vette a telefonját és kikereste Hyunsun nyomozó számát.

-Szia, ráérsz most? - szólt bele a telefonba.

-Hangosítsd ki! - suttogtattam.

-Igen. Miről van szó? Megint történt valami? - hallottam immár én is Hyunsun hangját.

-Nem. Másról lenne szó. Mit tudsz Oh HaNaról? - kérdezte Sihyuk.

-Hanaról? Miért érdekel?

-Jin szerint a tanítványod.

-Ja, az. Most is épp vele vagyok.

-Köszönhetek neki? - szóltam bele én is a telefonba.

-Szia Jin! Most ő bent van a kajáldában, de átadom neki, hogy üdvözlöd. - elgondolkodtam.

-Inkább ne. Szerintem jobb ha ez a beszélgetés köztünk marad.

-Te tudod. De pontosan mit akartok tudni róla?

-Hogy mond meg Sihyuk hyungnak, hogy szerinted is jó testőr lenne.

-Fel akarjátok venni? - Hyunsun hangja meglepett volt, de még így is kimért.

-Mit gondolsz erről? - vette át a szót Sihyuk.

-Őszintén? Szerintem Hana jobb mint az összes testőr, akiket eddig alkalmaztál, viszont erősen kétlem, hogy ő bele menne ebbe. Sihyuk - egy pillanatra elhallgatott, majd folytatta - nem tudom, hogy mit csináltál, de nagyon utál... és Jungkookért sincs oda.

-Szóval te se gondolod, hogy ez jó ötlet lenne.

-Én nem ezt mondtam. Ne érts félre, attól hogy nem kedveli megvédené... csak éppen ő nem az a lány akit egykönnyen irányítani lehet.

-Te rá mernéd bízni a fiad életét? - Sihyuk kérdésére Hyunsun rekedtesen felnevetett.

-Ha valakire rá merném bízni a fiamat, az csak ő lenne. - megköszörülte a torkát és komolyabb hangon folytatta. - De tényleg... Hana az a lány aki ha nincs más megoldás, gondolkodás nélkül beáll a golyó elé. Ha komolyan gondolod...

-Parancsnoook! - csendült fel egy ismerős hang a vonalban. - Kivel beszél?

-Te részeg vagy?!

-Igen... de csak mert egyedül hagyott...

-Mennyit ittál?

-Öhmm nemtudom... - Hana hangja szórakozott volt és zavaros. Elmosolyodtam. - Mivel maga fizet sokat ittam. - magyarázta. - Ki kell használni az ingyen piát... főleg ha egyedül hagynak.

-Majd később vissza hívlak. - mondta Hyunsun és kinyomta a telefont.

-Na? Mit mondasz? - meredtem rá érdeklődve Sihyukra. Elgondolkodott.

-Nem is tudom... Jin - vett egy mély levegőt - még mindig nem gondolom, hogy ez egy jó ötlet. Szerintem Jungkook se örülne neki és úgy se vállalná el...

-De elválalja! És igen is jó ötlet! Jungkook pedig nem probléma. Rábeszélem mind kettőt. Csak gondolj bele! Ha asszisztensként alkalmaznánk, nem lenne probléma a sajtóval... és még jó fényben is tűnnénk fel az emberek szemében.

-Mégis mi a célod ezzel? - igazgatta meg a szemüvegét Sihyuk hyung. - És ne mond azt, hogy a média. Miért akarod, hogy pont őt vegyük fel? Sok hivatásos női testőr van...

-Azért mert, szerintem segíthetne Kooknak. - csaptam rá kissé idegesen az asztalra - Aggódok érte. - vettem vissza az indulatomból és hátra dőltem a székben. Felsóhajtottam. - Teljesen magába fordult és egyre kevésbé beszél velünk is. Hana talán változtathatna ezen. Akárhogy is nézed, ő volt az aki aznap segített Kooknak. A testőrök nem tudták őt megvédeni egyszer sem. Nem bízik bennük. Viszont Hana... ő csak úgy felbukkant. Elsőnek aznap este, legutóbb pedig a stúdióban. Neki köszönhetően kapták el a zsaruk azt a fickót is. Jungkooknak olyan emberre van szüksége akiben megbízhat... és ha most nem is kedveli, szerintem akkor is ez a lány lesz a megoldás!

-Legyen. Fel veszem őt.

~♡~
Igen, ez ennyi xd
Pont arra elég, hogy fárasszalak titeket egy reklámmal

De itt egy random JK, hogy legyen valami jó is a részben:

De itt egy random JK, hogy legyen valami jó is a részben:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant