XXVIII. fejezet

142 15 13
                                    

Jungkook

Reggel én voltam az aki hamarabb kelt, és amilyen gyorsan csak tudtam kikapcsoltam az ébresztőmet. Hana még mindig ölembe hajtott fejjel aludt, szinte meg se moccant egész éjszaka. A legkevésbé sem akartam felébreszteni őt, de valahogy muszáj voltam felállni, hogy elmehessek tusolni. Óvatosan a feje alá nyúltam és minimálisan megemeltem, mikor hirtelen felült. Kicsit megijedtem.

-Már reggel van? - ásított és megdörgölte szemeit, majd körül nézett. - Elaludtam. - állapította meg, inkább magának, mintsem nekem.

-El... - bólintottam egy aprót. - És még nyugodtam aludhatsz is. Még csak 6 óra van.

-Korán keltél. - pillantott rám, majd felállt és kinyújtóztatta tagjait. - Merre van a fürdőszoba? Nem ártana lezuhanyoznom.

-Arra! - mutattam a folyosó irányába. - Az utolsó ajtó szemből. - Hana biccentett egyet, én pedig nem kötöttem az orrára, hogy én is éppen oda készültem volna. Amíg ő tusolt, én össze dobtam két egyszerű szendvicset.

-Kilencre jönnek a fiúk, ugye? - jött be a konyhába, pedig még csak meg se terítettem.

-Ez gyors volt. - mértem őt végig. Fejére egy törölköző volt terítve, de még így is látszódott vizes haja. Egy túlméretezett póló volt rajta és szerintem egy rövidnadrág, bár az nem látszódott a póló miatt. Nyeltem egyet és az alsó ajkamba haraptam. Nem tudom eldönteni, hogy szórakozik velem, vagy tényleg nem veszi a lapot, hogy így mennyire piszok szexi.

-Mi az? - nézett végig magán. - Koszos a pólóm, vagy...

-Gyere inkább reggelizni. - szakítottam félbe, mielőtt még össze rakná a képet, miért is bámultam őt.

-Nincs ellenemre az ajánlat. - ült le a hozzá legközelebbi székre. Én elé tettem az ételt, majd én is helyet foglaltam vele szembe.

-És, igen. Kilencre jönnek a fiúk. - válaszoltam meg a korábban feltett kérdését. - Majd le kell forgatni egy videóklipet és ahhoz előtte csinálni kell ezzel valamit. - mutattam rá hajamra.

-Mármint?

-Fodrász. - húztam mosolyra szám, értetlen tekintetét látva. - A forgatásra majd csak Busanban kerül sor, de addigra készen kell hogy legyünk. A menedzsment már jóvá hagyta az új frizuránkat, akarod tudni, hogy az enyém milyen lesz?

-Akarom tudni? - kérdezte felvont szemöldökkel.

-Jó... akkor majd ha kész megtudod.

-Nekem oké, de remélem, hogy le akarod vágatni.

-Hé! Most mi bajod? Szerintem tök jól áll a hosszabb haj!

-Ki szerint?

-Közel 50 millió ember szerint? - vigyorogtam rá, erre Hana felnevetett.

-Tőlük aztán kopaszra is vághatnád a hajad, arra is ugyan ezt mondanák!

-Mert nekem minden jól áll! - feleltem büszkén.

-Persze, persze. Ringasd csak magad ebben a hitbe.

-Na mer? Akkor szerinted milyen haj állna nekem jól?

-Hát nem a hosszú.

-Nem azt kérdeztem, hogy milyen nem, hanem hogy milyen állna jól. Már nem tudok változtatni rajta, de legközelebb talán olyanra csináltatom meg.

-Hmm... legyen mondjuk fekete, vagy valami természetes... és nem ezüst. - biccentett felém és elő vette mobiltelefonját. - Oldalt rövidebb, de ne túl rövid, felül pedig hosszabb. Mint mondjuk ez. - fordította felém a készüléket. Egy képet mutatott rólam, ami a 2018-as MAMA-n készült.

Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]Where stories live. Discover now