Hana
-Ha egyenesen mész, a folyosó végén balra megtalálod. – és még egy rohadt név lekerült a listáról.
-Na? – még csak be se mehettem a terembe, Jin már kérte is az új fejleményeket.
-Továbbra sincs semmi. – vicsorogtam rá. – Mondtam, nem? Majd szólok!
-Hány ember szerepel még a listán? Ma a végére érsz?
-Az ég szerelmére, nem tudom! Ne nyaggass már, én is ugyan úgy meg akarom találni a tettest, mint te!
-Tudom. – fojtott el egy kisebb sóhajt. – Ki a következő? – a listára pillantottam.
-Min Joonwo. Ő aznap a vizuális elemekért volt felelős. Van ötleted hol találom?
-Passz. Ha nincs jelenleg más munkája, szerintem nézd meg a második emeleti irodákban.
-Tudod abból kicsit sok van. Nézd át légyszi! – adtam inkább oda a neki a mobilom. – Van olyan tag aki szintén a második emeleten lehet?
-Te is jót tudsz kérdezni, de talán Kim...
-Ne a nevét mond, csak tegyél melléjük egy X-et vagy bármit.
-Szivecskét?
-Tőlem aztán padlizsán is lehet, csak igyekezz!
-Nyugi Dulifuli. Csinálom, ne nyírj ki. – borzolta össze a hajam, amit én csak egy morgással díjaztam. – Tessék. Ha van híred, vagy kell valami, tudod hol találsz.
-Kösz! – kaptam ki a telefonom Jin kezéből és sietve a lift felé vettem az irányt.
-Hana! – kiáltott utánam, mire vissza fordultam.
-Mond.
-Köszönöm! Tudtam, hogy te vagy a jó választás.
-Nem tudom miről beszélsz, de most mentem! – forgattam meg a szemem és most már nem álltam meg a második emeletig.
A Min gyerekre sajnos nem akadtam rá, de másik két nevet sikeresen lehúzhattam a listámról. Ennek nem tudom, hogy örüljek e vagy sem. Az tény, hogy fogy a gyanúsított, de jobban örülnék neki, ha meglenne a tag.
-Bocsánat! Tudna segíteni! – álltam útját a lista alapján Seo Minhonak.
-Ne haragudj, most nem! Sietek! – került ki, de ennyi elég is volt arra, hogy megállapítsam: ő sem. Faszom kivan már.
-És én segíthetek kávés lány?
-Kávés lány? – fordultam hátra kapásból.
-Igen. Múltkor leöntöttelek véletlen. – mosolygott a srác. Nálam fiatalabbnak látszott, és ötletem se volt miről beszél.
-Bocs. Nem tudom ki vagy.
-Kim Sunoo személyesen. – vigyorgott aranyosan.
-Öhmm... még így sem.
-Hmm... fura. Álltalában tudják kik vagyunk.
-Na remek. – forgattam meg a szemem. – Még egy idol. Köszi de elég belőletek 7 is! Többel nem akarok találkozni!
-Hana!
-Ez nem igaz!
-Hyung! – hajolt meg a srác üdvözlés képpen.
-Oh! Szia Sunoo! Le megyünk enni, - karolt át Jin. – jössz?
-Ha nem engedsz el, te max csak le fogsz repülni enni.
YOU ARE READING
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanfictionYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...