Hana
-Szóval? – nézett velem farkasszemet MinJi.
-Sajnálom, hogy elhallgattam előled....
-Nem az! – szakított félbe barátnőm. – Ugye szereztél autogramot?!
-Tessék? – összezavarodtam, most akkor nem akarja leszedni a fejem?
-Ugyan Hana! Azt hiszed már nem szoktam meg? Mindig hülyeségeket csinálsz, és eltitkolsz mindent is, már elengedtem. – nevetett. – Nem véletlen vagyunk barátnők. VISZONT... – emelte fel mutató ujját és érzékien belekortyolt a kávéba. – Ha nem szereztél nekem aláírást V-től, soha többé nem beszélek veled.
-Hogy kitől?
-Hát Taehyungtól és ne mond, hogy nem tudod ki ő, mert ott állt közvetlen mögötted.
-Bocs... nem mutatkoztak be.
-Atyám! Megőrjítesz! Te és a rock n roll... kinyírtok.
-Tudod, hogy a pop nem az én világom.
-Pont ez az Hana! Itt mindenki a fél karját odaadta volna, hogy ott álljon ahol te, te viszont... azt se tudod, kivel voltál egy légtérben.
-Ez nem igaz. Tudom, hogy híresek.
-NAGYON híresek.
-Ne is emlékeztess... – terültem el kétségbeesetten az asztalon. – Biztos Japánba is eljutott a videó.
-Még jó hogy eljutott.
-Köszi, ez most nem segít... – néztem rá Minjire, ki éppen nem figyelt.
-Láttad a kommenteket?
-Ja, beleolvastam, még tegnap előtt.
-Csak mondom azóta kétszer annyi van.
-És gondolom a fele Jungkookot isteníti, a maradék három negyede lehord engem mindennek, az a kevés aki maradt megvéd.
-Valami olyasmi... de vannak azok, akik össze akarnak veled jönni.
-Atya ég, egyre szimpatikusabb az a gerenda...
-Ne siránkozz, rosszabb is lehetne. Inkább használd ki a lehetőséget és pasizz be.
-Kösz Minji, de én nem te vagyok.
-Igen, mert te ha így folytatod örökre szingli maradsz, én pedig nem.
-Hány vakrandin is voltál már a héten?
-Pofa be, anya nagyon be lendült. Férjhez akar adni, hogy végre átvehessem a válalkozást.
-Már így is te dolgozol a legtöbbet.
-Ja, tudom. De tudod mit nem tudok?
-Hogy mekkora a luminozitása a Proxima Centaurinak?
-Oké, ebből most egy szót sem értettem, de nem erre gondoltam, hanem hogy miért nem vettél még ágyat, és rendezkedsz kicsit be?
-Be vagyok rendezkedve. – mutattam rá a falomon lévő poszterekre.
-Ahan... a Rammstein és Metalica posztered, nem számít berendezésnek.
-Van közöttük Skillet és fotók is.
-Fuu, reménytelen vagy. Hogy a francba is vagyunk mi jóban?
-Nemtom... nem kérek tőled kölcsön?
-Na ja, pedig tudod, hogy adnék. És most mihez akarsz kezdeni? – váltott hirtelen témát.
-Mármint az életemmel? Eladni jópénzért, vagy megszabadulni tőle. Még nem döntöttem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanficYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...