Hana
Hiába mondtam, hogy ne, végül csak be vittek a korházba, és még infúzióra is kötöttek. Pedig tényleg nem volt semmi bajom. Jól voltam. Én tényleg jól voltam.
-Beszédünk van veled! - jött be három... jobban mondva négy maszkos emberke a szobába. Nem kellett hozzá nagy ész, hogy kitaláljam kik azok.
-Jin, Namjoon, Jungkook, Jimin... persze gyertek csak be, kopogni meg majd én fogok!
-Ez nem vicces! - mordult rám Namjoon.
-Nem is viccből mondtam. - Vontam vállat.
-Mond! Te teljesen megőrültél? - támadott le Namjoon. - Kookie elmondta. Elment az eszed?! Ha tudtad, hogy drog van benne, miért ittad meg?
-Nem úgy volt, hogy okos vagy? - vontam fel a szemöldököm. - Minji legalábbis azt mondta.
-Most ne szórakozz, mert én esküszöm...
-Nam! Nyugalom! - szólalt meg Jin, mire a srác megköszörülte a torkát és elnémult. - Azt mondtad nekem, hogy nem teszel semmit meggondolatlanul, - fonta keresztbe karját. - akkor ez mi volt?
-Egy átgondolt, és kicsit, talán kockázatos lépés. - válaszoltam neki unottan.
-Na ne szivass! - csattant fel Jungkook. - Mi lett volna ha bajod esik? Ha esetleg méreg lett volna?! - erre a kijelentésére felnevettem.
-Most mi olyan vicces?! - támadott le ismét Namjoon is.
-A méreg rész. Hülyének néztek? Az a csávó piti bűnöző, de nem gyilkos. Ismerem a fajtáját.
-Akkor is! Mire volt ez jó? - temette arcát kezeibe Jungkook. Mi a fene... bűntudata van? - Elég lett volna ha csak elveszed... minek kellett neked...? - Felsóhajtottam.
-Elmagyarázom, ha még nem jöttetek volna rá. Azzal hogy megittam sikerült meggyőződnöm valamiről.
-Arról, hogy a zaklató is ott volt a rendezvényen. - jött be Hyunsun a szobába.
-Parancsnok? - vontam fel meglepetten a szemöldököm. - Mit keres itt?
-Namjoon elmagyarázta, hogy mi történt. - dörzsölte meg homlokát. - Én értem, hogy miért csináltad, de felelőtlenség volt.
-Jó igen... talán kicsit túl lőttem a célon, de hirtelen kellett kitalálnom valamit.
-Hana, figyelj. Én tudom, hogy jót akartál, de többet ne csinálj ilyet. Tudom, hogy okos vagy, és hogy átgondoltad, de akkor is... mi lett volna ha tévedsz?
-Sajnálom... - szegtem le a fejem.
-Rá bezzeg hallgatsz! - horkant fel Namjoon. - Ez nem igaz. - mérgelődött, mire felnevettem.
-Mert ő tapasztaltabb nálam, és a mesterem, nem igaz Sensei? - biccentettem oldalra a fejem.
-Nem meg mondtam, hogy ne hívj így?! - fonta keresztbe kezét.
-Igenis Parancsnok! - tettem a kezem a homlokomhoz. - Haza mehetek Parancsnok?
-Nem!
-Mi? Miért nem? Jól vagyok!
-Ez a büntetésed amiért felelőtlen voltál! - hajolt bele a képembe.
-De!
-Nincs de!
-Mi lett a toxikológia eredménye? - váltottam inkább témát.
-Ketamin. De most én kérdezek. Ki küldtem egy járőrt, hogy megfigyelje a tagot, láttál esetleg valaki gyanúsat?
YOU ARE READING
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanfictionYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...