Hana
Már vagy két perce szemeztem Minjivel, aki valamiért mérgesnek tűnt. Rám volt mérges. RÁM. Nem JK-re, rám! Mi van?
-Most mondtam valami rosszat? – húztam magam kicsit össze.
-Te ennyire hülye vagy?
-Ezt nem értem.
-Mert hülye vagy! Ez mikor történt?
-Szerdán.
-Szerdán? Szerdán?! És te nem szóltál erről vasárnapig?
-Én csak, mérges voltam... meg vagyok is még.
-Bocsánatot kell tőle kérned! – csapott az asztalra.
-Mi? Biztos, hogy nem! Itt akinek bocsánatot kell kérnie,
-Az te vagy szívem! Bocs ha nem tetszik, de ez van.
-Miért kéne nekem bocsánatot kérnem?! – horkantam fel.
-Mer egy seggfej vagy! – mutatott rám vádlón.
-Hogy én?! – puffogtam. – Ő volt az, aki nyomoztatott utánam! – háborogtam.
-Mit vártál? Egyet értek vele, Miss találkoztam a halott apámmal... csóró gyerek, csak félt, te meg majdnem letépted a fejét.
-Akkor se volt joga ilyet csinálni...
-Jajj Hana, csak kicsit képzeld bele magad a helyzetébe! Valaki figyeli minden lépését, nyilván óvatos. Oké, lehet, hogy messzire ment, de hagytál neki más választást? Mit tettél azért, hogy bízhasson benned?
-Én nem kértem, hogy bízzon bennem...
-Nem az a lényeg! – csapta le a kanalat az asztalra. – Lehet, hogy te nem kérted, de ő meg akart benned bízni. Csak hát a kis Hana egy elég titokzatos lány.
-Én ezt nem értem... miért kellene neki tudnia rólam bármit is. Az nem volt elég, hogy megvédtem?
-Hana... közölted vele, hogy csak azért véded meg, mert fizetnek érte... – kiesett a kanál a kezemből. – Na úgy tűnik végre leesett.
-De én nem úgy gondoltam... – védekeztem volna.
-Én tudom szívem, de ő tudja? Mert ahogy elmondtad mi történt, nekem az jött le, hogy kerek perec kijelentetted neki, hogy akár még megvásárolható is vagy.
-Jó! Azért ez már extrém. – tettem karba a kezem. – Értem mit akarsz mondani, és elismerem én is hibás vagyok, de azért ez nem igaz. A munkakörben például nincs az benne, hogy igyam meg helyette a drogot, vigyem haza, meg még sorolhatnám.
-Oké, értem, meg vagy sértődve. De gondolj bele. Jungkook egy világsztár.
-És? Ez máris feljogosítja őt bármire?
-Nem. Nem erre akartam kilyukadni. Azt akarom mondani, hogy neki több kell a bizalomhoz. Tőle mindenki akar valamit. Pénzt, hírnevet, fotót, aláírást. Én csak tudom. Lehet hogy te nem vagy képben, mert amúgy egy világi jószíved van, de az emberek álltalában nem ilyenek. A legtöbb ember hátsószándékkal kedves vele. – nagyot sóhajtott, de én nem tudtam mit mondani, csak babráltam a sütimmel. – Az arcodból úgy látom, hogy végre megértetted.
-Azt hiszem.
-Akkor hívd fel, és beszéljétek meg ezt! Nem vagytok már gyerekek! Mindkettőtöknek van szája és füle is. Használjátok. Én most megyek. – állt fel, de mielőtt még elmehetett volna, utána szóltam.
YOU ARE READING
Jókor Rossz Helyen [BTS - Jungkook]
FanfictionYume és Yuki Yamada közel 10 éve halott. A saját apjuk volt az aki megölette őket, csak mert Yuki más volt mint a többiek. A yakuza nem finomkodik. Yume, Oh Hanaként próbál helytállni a világban, és gondoskodni öccséről, de ez nem mindig egyszerű. 1...