15. Απρόσμενη συνάντηση

50 13 2
                                    

   Μερικές μέρες αργότερα, ο αρχηγός της μονάδας μας ενημέρωσε ότι έπρεπε να πάμε να παραλάβουμε ένα μόσχευμα καρδιάς από την Ουάσινγκτον. Την αποστολή αυτή ανέλαβε ο Κέισι, που είχε δίπλωμα πτήσης ελικοπτέρου, μαζί με εμένα και την Άλις.

Ο Κέισι ήταν σοβαρός και λιγομίλητος αλλά όχι εσωστρεφής απλά ήταν άνθρωπος των λίγων λόγων.

-«Λόγκαν, Άλις, ενδιαφέρεστε να γίνετε πιλότοι ελικοπτέρου;» ρώτησε και τον κοίταξα σκεφτικός.

-«Ρώτησα και τους υπόλοιπους. Δίνονται μαθήματα στη σχολή πιλότων που φοίτησα. Τα δίδακτρα είναι σχετικά φθηνά.» συνέχισε να λέει. Η Άλις έμοιαζε απρόθυμη. Της αρκούσε που μπορούσε να οδηγήσει το ασθενοφόρο. Όσο για μένα, δεν είχα ιδιαίτερη προτίμηση όμως ήταν ένα επιπλέον πλεονέκτημα και ίσως το δοκίμαζα.

Είκοσι λεπτά αργότερα, φθάσαμε πάνω από την πόλη της Ουάσινγκτον και στο νοσοκομείο από το οποίο θα παίρναμε το μόσχευμα. Ο Κέισι προσγειώθηκε στην ταράτσα, όπου μας περίμενε το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου. Μέσα σε ένα κόκκινο φορητό ψυγειάκι, ήταν η πολύτιμη καρδιά που θα έδινε ζωή σε έναν ασθενή.

-«Γεια σου, Άλις!» άκουσα έναν από τους νοσοκόμους να απευθύνεται στην Άλις. Εκείνη δεν απάντησε μονάχα πήρε το ψυγειάκι από το χέρι του.

-«Δεν χρειάζεται να είσαι ψυχρή!» αποκρίθηκε ο άντρας αλλά η Άλις τον αγνόησε ξανά. Επιβιβαστήκαμε στο ελικόπτερο ξανά και ο Κέισι πήρε το δρόμο του γυρισμού.

Προσγειώθηκε στην ταράτσα του νοσοκομείου μας, όπου εκεί βρισκόταν το προσωπικό που θα παραλάμβανε την καρδιά. Η Μιράντα ήταν ανάμεσά τους, άλλωστε ήταν καρδιοχειρούργος.

Αφού παραδώσαμε την καρδιά, επιστρέψαμε στην μονάδα. Η Άλις φαινόταν να έχει χάσει την όρεξή της και ίσως να έφταιγε η συνάντησή της με εκείνον τον νεαρό άντρα. Όμως η δουλειά δεν την άφησε να μείνει για πολύ σκεφτική. Οι κλήσεις για ασθενοφόρο έρχονταν η μία μετά την άλλη και αναρωτιόταν κανείς, πόσο εύθραυστοι ήταν οι άνθρωποι.

Μέχρι και το ξημέρωμα είχαμε ανταποκριθεί σε περισσότερες από δεκαπέντε κλήσεις και φυσικά μόνο η ομάδα μου. Οι δύο άλλες ομάδες είχαν ξεχυθεί στην πόλη με τον ίδιο αριθμό κλήσεων.

-«Λόγκαν, σε ενημέρωσε ο Κέισι για τα μαθήματα πιλότου;» ρώτησε ο Λαρς και έγνεψα θετικά.

-«Πως σου φαίνεται η ιδέα;» ρώτησε και ανασήκωσα τους ώμους μου.

-«Λέω να το δοκιμάσω με τον Τζο.» απάντησε.

Λίστα ΣυναισθημάτωνМесто, где живут истории. Откройте их для себя