Για αλλαγή, σήμερα ήμουν στην ίδια ομάδα με την Μέι. Είχε περάσει καιρός από τότε που συνεργάστηκα με άλλους πέρα από τον Λαρς και τον Κέισι.
Η Μέι με περίμενε στην κουζίνα πίνοντας καφέ. Ήταν από τους λίγους που δεν είχε άποψη με ότι συνέβη. Περισσότερο απαθής ήταν. Όμως το γεγονός ότι είχα γίνει ομάδα με εκείνη, πρέπει να ήταν ο τρόπος του αρχηγού Βανς να με επαναφέρει στην ομάδα.
Δεν ήταν απαραίτητο. Μόλις θα τέλειωνε η πρακτική στο νοσοκομείο, θα έκανα αίτηση για άλλο νοσοκομείο. Δεν χρειαζόμουν δράματα στην ζωή μου.
Δεν άργησε να φθάσει κλήση και μαζί με την Μέι, ανταποκριθήκαμε σε ένα περιστατικό πυρκαγιάς μαζί με την ομάδα του Μάρκο και του Ντύλαν.
Όταν φθάσαμε μπροστά από το φλεγόμενο κτίριο, η πυροσβεστική ήταν ήδη εκεί μαζί με τα πρώτα άτομα που είχαν καταφέρει να διασώσουν. Αμέσως τρέξαμε προς το μέρος τους, για να τα φροντίσουμε. Κάποια είχαν εισπνεύσει καπνό, κάποια είχαν εγκαύματα και κάποια είχαν τραύματα από τον πανικό που είχε ξεσπάσει.
Κάθε τόσο κοιτούσα το φλεγόμενο κτίριο και τους πυροσβέστες που προσπαθούσαν να σβήσουν την φωτιά, είτε από το έδαφος, είτε από γερανούς που τους οδηγούσαν σε υψηλότερους ορόφους.
Μερικά λεπτά αργότερα, μία ομάδα πυροσβεστών εξήλθαν από το κτίριο μαζί με δύο ακόμη άτομα που είχαν διασώσει. Ένα από τα δύο ήταν ένα έφηβο κορίτσι. Προσπαθούσε να πάρει βαθιές ανάσες ενώ της τοποθετούσα την μάσκα οξυγόνου στο πρόσωπο.
-«Α!!! Που είναι ο Κεν;!» αναφώνησε ξαφνικά. Πετάχτηκε όρθια και κοιτούσε τριγύρω στα ασθενοφόρα ή στο πλήθος που είχε μαζευτεί γύρω από το φλεγόμενο κτίριο.
-«Που είναι ο Κεν;!» φώναξε ξανά με απόγνωση.
-«Ποιος είναι ο Κεν;» ρώτησα.
-«Ο μικρός μου αδερφός. Ήμασταν μόνοι στο διαμέρισμα.» αποκρίθηκε και έτρεξα αμέσως προς την ομάδα των πυροσβεστών να τους ενημερώσω ότι υπήρχε ένα ακόμη άτομο.
Όμως η φωτιά είχε ήδη φουντώσει. Ήταν αδύνατον να εισέλθουν ξανά μέσα. Προσπαθούσαν να σβήσουν την αδηφάγο φωτιά, αλλά σίγουρα θα τους έπαιρνε όλη τη νύχτα.
Σύμφωνα με τους πυροσβέστες, το διαμέρισμα από το οποίο είχαν διασώσει την έφηβη, ήταν άδειο. Δεν βρήκαν άλλον εκεί. Ίσως το αγόρι είχε αφήσει το διαμέρισμα. Ρώτησα αν είχε φίλους σε άλλα διαμερίσματα αλλά η έφηβη απάντησε αρνητικά. Όμως θυμήθηκε ότι στο αγόρι άρεσε να παίζει στο θυρωρείο.
YOU ARE READING
Λίστα Συναισθημάτων
RomanceΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...