Η αλήθεια ήταν ότι δεν περίμενα να ακούσω μια τέτοια ιστορία. Ήταν πραγματικά απίστευτο. Όμως πριν προχωρήσω σε έρευνες, έπρεπε να μιλήσω και με τον άμεσα εμπλεκόμενο. Η τύχη το είχε φέρει και τον είχα γνωρίσει μέσω γνωστών.
Ήταν συνάδερφος του αρραβωνιαστικού της αδερφής μου. Γνώριζα που δούλευε και εφόσον οι προσπάθειες να τον βρω στο διαμέρισμά του ήταν άκαρπες, αποφάσισα να περάσω από το νοσοκομείο.
Την στιγμή όμως που εισερχόμουν μέσα στην μονάδα τραυματιοφορέων, άκουσα φωνές και πράγματα που έπεφταν με θόρυβο στο πάτωμα. Έτρεξα αμέσως μόνο για να δω τους υπόλοιπους τραυματιοφορείς να προσπαθούν να διαχωρίσουν δύο άντρες που καβγάδιζαν.
Μάλιστα ο ένας από τους δύο ήταν το άτομο που είχα έρθει να δω. Ο άλλος νεαρός ήταν εκείνος με το περισσότερο μένος, ο οποίος φώναζε και πρόσβαλλε τον άλλον άντρα με ένα σωρό βρισιές. Μερικοί άντρες τον συγκρατούσαν ώστε να μην ορμήσει τον άλλον.
Ανάμεσα σε εκείνους που προσπαθούσαν να τους χωρίσουν, ήταν και ο Λαρς, ο αρραβωνιαστικός της αδερφής μου.
-«Τι ακριβώς συμβαίνει εδώ;» παρενέβησα και όλοι γύρισαν και με κοίταξαν. Στην αρχή δεν κατάλαβαν ποιος ήμουν, άλλωστε δεν φορούσα στολή.
-«Τζόζεφ, τι κάνεις εδώ;» αποκρίθηκε ο Λαρς.
-«Ήρθα να μιλήσω με κάποιον, αλλά τι συμβαίνει εδώ;» αποκρίθηκα και κοίταξα τους δύο άντρες. Ο ένας ήταν ακόμη οξύθυμος και έτοιμος να επιτεθεί, ενώ ο άλλος ήταν απαθής και ήρεμος. Όμως και οι δύο είχαν μώλωπες στο πρόσωπό τους.
-«Μου επιτέθηκε χωρίς να του κάνω τίποτα.» άκουσα την μεταλλική φωνή του νεαρότερου άντρα να λέει και κοίταξα τον άλλον αλλά και όλους τους υπόλοιπους.
Παρόλο που προσπαθούσαν να συγκρατήσουν τον οξύθυμο νεαρό άντρα, τα βλέμματά τους ήταν κοφτερά προς τον άλλον.
-«Είναι αλήθεια;» ρώτησα και έβγαλα το σήμα μου να το δουν όλοι. Μόνο τότε ηρέμησε κάπως ο άντρας που πάλευε να ελευθερωθεί από εκείνους που τον συγκρατούσαν.
-«Αλήθεια είναι! Όμως εκείνο το ρεμάλι δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του!!!» αναφώνησε.
Κοίταξα τους δύο άντρες. Σίγουρα με μια πρώτη ματιά, ο καθένας θα πίστευε ότι εκείνος που έφταιγε ήταν ο ψύχραιμος νεαρός καθώς ήταν απαθής και ψυχρός. Κι όμως, έχοντας ακούσει την ιστορία του από τον Σάιμον Ντράμερ και έχοντας υπόψη μου την υπόθεση που εκδικάστηκε μόλις πριν τρεις μέρες, μπορούσα να καταλάβω πως είχε προκύψει εκείνη η απάθεια, η οποία ήταν μια άμυνα.
STAI LEGGENDO
Λίστα Συναισθημάτων
Storie d'amoreΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...