Η σκηνή που αντίκριζα τις τελευταίες μέρες στη δουλειά ήταν εκνευριστική. Η Άλις προσπαθούσε σαν τρελαμένη έφηβη να τραβήξει την προσοχή του γόη της μονάδας. Ο Λόγκαν Φοξ συνεχώς την απέφευγε και την απέρριπτε αλλά εκείνη συνεχώς προσπαθούσε να τον κάνει να κοιτάξει προς το μέρος της.
Ακόμη και για μένα, ήταν μια εξευτελιστική και ταπεινωτική συμπεριφορά. Τι προσπαθούσε να κάνει η Άλις; Αν εκείνος ο άντρας δεν την αγαπούσε, γιατί επέμενε; Γιατί ταπείνωνε τον εαυτό της; Τι θα κέρδιζε;
Έπειτα, δεν ήμουν μόνο εγώ που είχα προσέξει εκείνη την περίεργη συμπεριφορά. Και οι υπόλοιποι της μονάδας είχαν ανακαλύψει για τα συναισθήματα της Άλις και αντί να την σταματήσουν, την εμψύχωναν, ειδικά ο Τζακ Μάννινγκ.
Όμως δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η κατάσταση. Όταν είχα φθάσει στα όριά μου, θέλησα να μιλήσω με την Άλις, να σταματήσει αυτήν την ανάρμοστη συμπεριφορά που με έκανε να νιώθω αμήχανα να την παρακολουθώ κάθε μέρα. Τέτοιο πάθος και αποφασιστικότητα δεν έδειχνε ούτε όταν ήμασταν μαζί στο παρελθόν.
Κι όμως, απέναντί μου, η συμπεριφορά της ήταν εντελώς διαφορετική. Σαν άγριο ζώο απέναντι από κάποιον φυσικό εχθρό, έδειχνε τα δόντια και τα νύχια της. Δεν έπαιρνε στα σοβαρά τα λόγια μου και μάλιστα μου γυρνούσε την πλάτη με αδιαφορία. Η αντιμετώπιση που είχα εγώ και αυτός ήταν εντελώς διαφορετική.
Κάποιες φορές είχα πιάσει και τον Τζακ Μάννινγκ να προσπαθεί να πείσει τον Λόγκαν Φοξ να μην είναι τόσο αδιάλλακτος και να δώσει μια ευκαιρία στην Άλις.
-«Άρτσι, έχασες την ευκαιρία σου!» αποκρίθηκε η Κάμερον Κέρτις καθώς είχα έρθει να πιω μερικά ποτά με κάποια άτομα από τη δουλειά.
-«Είναι αργά να μετανιώνεις τώρα, ειδικά όταν συμπεριφέρθηκες σαν κάφρος.» συμφώνησε η Μέι Τσανγκ.
-«Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ταπεινώνεται με τέτοιο τρόπο;» απάντησα πίσω με εκνευρισμό.
-«Δεν ταπεινώνεται. Αγωνίζεται για την αγάπη της.» απάντησε ο Τζακ.
-«Πως αγωνίζεται όταν προσπαθεί να επιβάλλει αυτήν την σχέση στον Φοξ. Είναι ξεκάθαρο ότι εκείνος δεν νιώθει τίποτα για εκείνη.» αποκρίθηκα με περισσότερο εκνευρισμό.
-«Αυτό είναι το θέμα, ότι δεν ξέρει να νιώσει. Ίσως να μην είναι αυτά τα πραγματικά του συναισθήματα!» απάντησε ξανά ο Τζακ και συνοφρυώθηκα.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Λίστα Συναισθημάτων
РомантикаΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...