55. Ανακατανομή των κατηγοριών

38 12 1
                                    

   Πλησίαζε να ολοκληρωθεί μήνας αλλά ο Λόγκαν και η Άλις έμοιαζαν ακόμη ψυχραμένοι. Απέφευγαν ο ένας τον άλλον, ή καλύτερα, ο Λόγκαν απέφευγε την Άλις. Είχαν μαλώσει ή η κλασική Άλις είχε γίνει φορτική ακόμη και για τον απαθή Λόγκαν; Δεν ήθελε να δουλέψει καν μαζί της.

Αναγκαστικά, έρχονταν μέρες που έπρεπε να δουλέψω με την Άλις εφόσον, ούτε εγώ ούτε και εκείνη μπορούσε να δουλέψει με τον Λόγκαν και δεν μπορούσαν να επιβαρυνθούν οι υπόλοιποι με τα προσωπικά μας.

Μία κλήση έφθασε για μας όμως η Άλις δεν φαινόταν πουθενά. Εισήλθα μέσα στα αποδυτήρια, όπου τη βρήκα να κάνει εμετό.

-«Είσαι καλά;» ρώτησα. Όμως ήταν χλωμή.

-«Είμαι εντάξει.» απάντησε. Είχε αρρωστήσει ή μήπως την επηρέαζε τόσο πολύ το γεγονός ότι την απέρριπτε ο Φοξ;

-«Δεν είναι άρρωστη. Άλις, μη μου πεις!!!» αναφώνησε η Σαμάνθα, η οποία εισήλθε μέσα στα αποδυτήρια. Το μυαλό μου έκανε πολλές στροφές μέχρι να συνειδητοποιήσω τι εννοούσε.

-«Άλις, είσαι έγκυος;» αναφώνησα τώρα έκπληκτος.

Εκείνη δεν απαντούσε. Ήθελε να το αρνηθεί αλλά τα μάτια της βούρκωσαν.

-«Τι συμβαίνει, καλή μου;» αποκρίθηκε η Σαμάνθα όταν είδε την εύθραυστη Άλις.

-«Εξαιτίας του είσαι έτσι, σωστά; Αυτός είναι ο πατέρας; Σε αποφεύγει επειδή δεν θέλει το παιδί;» αναφώνησα. Όλα ταίριαζαν μεταξύ τους. Ο ξαφνικός καβγάς τους, η εγκυμοσύνη της και η θλίψη που είχε στα μάτια της.

-«Δεν το πιστεύω.» αποκρίθηκε η Σαμάνθα.

-«Το ήξερα. Ο Λόγκαν Φοξ είναι ρεμάλι.» αναφώνησα.

-«Άρτσι, πάψε!!!» αποκρίθηκε εκείνη.

-«Ακόμη τον αγαπάς; Άλις, σε άφησε έγκυο και δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του. Μετά από αυτό, ακόμη πιστεύεις ότι είμαι χειρότερος από εκείνον;» αναφώνησα με θυμό και εξήλθα από τα αποδυτήρια εκνευρισμένος.

****

Την στιγμή που εισήλθα στην μονάδα και πρόσεξα το ψυχρό και υποτιμητικό βλέμμα της Κάρεν στην υποδοχή, κατάλαβα ότι κάτι είχε συμβεί ξανά.

Μόλις πάτησα το πόδι μου στην κουζίνα, η Κάμερον όρμησε προς το μέρος μου και με χαστούκισε ενώ το βλέμμα της ήταν γεμάτο θυμό.

-«Σκουπίδι!» αναφώνησε και αποχώρησε από την κουζίνα. Έριξα το βλέμμα μου στον Τζακ και τον Μάρκο που βρίσκονταν επίσης εκεί. Και τα δικά τους βλέμματα έδειχναν έναν τόνο απογοήτευσης. Ο Τζακ με πλησίασε.

Λίστα ΣυναισθημάτωνМесто, где живут истории. Откройте их для себя