Μια λαίλαπα θυμού με κατέλαβε την στιγμή που αντίκρισα εκείνον τον άντρα να της κάνει κακό. Ήθελε να την αναγκάσει σε κάτι που δεν ήθελε. Δεν ξέρω και εγώ πως συγκρατήθηκα και δεν τον έσπασα στο ξύλο. Αν το έκανα όμως, ίσως της δημιουργούσα προβλήματα.
Δεν ξέρω αν ήταν τύχη ή μοίρα αλλά την στιγμή που περνούσα έξω από τα γραφεία των γιατρών, άκουσα τις φίλες της να μιλούν για εκείνη και για το πώς είχε πάει στο δωμάτιο εφημερίας για να ξεκουραστεί μετά από εξαντλητικά χειρουργεία.
Σχεδόν αυθόρμητα, τα βήματά μου με έφεραν ως εκείνο το δωμάτιο παρόλο που δεν είχα σκοπό να την ενοχλήσω. Την στιγμή που ήμουν έτοιμος να φύγω, άκουσα τη φωνή της να καλεί για βοήθεια και όρμησα μέσα μόνο για να βρεθώ μπροστά από μια σκηνή που με τράνταξε σύγκορμο.
Άτομα που επιβάλλονταν πάνω σε άλλα άτομα, ήταν τα χειρότερα. Φόβος, αγωνία, απόγνωση, θυμός, οργή, μίσος. Δεν ήξερα ότι ένας άνθρωπος μπορούσε να νιώσει μαζί περισσότερα από ένα συναισθήματα. Κι όμως τα ένιωσα.
Τον τράβηξα από πάνω της και ήμουν έτοιμος να τον σπάσω στο ξύλο, αλλά συγκρατήθηκα. Το έκανα για εκείνη. Όταν μείναμε μόνοι, παρατήρησα την εύθραυστη κατάσταση στην οποία βρισκόταν και όμως προσπαθούσε να δείξει δυνατή. Ήθελε ξανά να τραβήξει μια γραμμή ανάμεσά μας.
Δεν ήθελα να γίνω σαν εκείνον τον άντρα που μόλις έδιωξα. Δεν ήθελα να την αναγκάσω για τίποτα. Δεν ήθελα να την στριμώξω. Ήμουν έτοιμος να φύγω όταν με αγκάλιασε από πίσω.
Την ίδια στιγμή, η καρδιά μου χοροπήδησε και ένα κύμα φωτιάς διαπέρασε όλο το κορμί μου. Γύρισα προς το μέρος της και αντίκρισα τα πράσινα μάτια της να με κοιτούν με αγωνία, απόγνωση και επιθυμία. Πρόσεξα και το σώμα της που έτρεμε, μάλλον από την κακή εμπειρία που είχε μόλις περάσει.
Όλα τα αρνητικά συναισθήματα που ένιωθα για εκείνον τον άντρα σβήστηκαν με μιας και το μόνο που μπορούσα να νιώσω εκείνη την στιγμή, ήταν η διακαώς επιθυμία μου να την προστατέψω, να την αγκαλιάσω, να μην αφήσω κανέναν σε αυτόν τον κόσμο να προκαλέσει εκείνα τα πολύτιμα δάκρυα.
Αποδέχτηκε την αγκαλιά μου. Κούρνιασε στο στήθος μου και ένιωσα εκείνο το περίεργο συναίσθημα να με τυλίγει. Δεν μπορούσα να το εξηγήσω. Ήταν φωτιά που με έκαιγε αλλά ήταν και νερό που με δρόσιζε. Ήταν δηλητήριο που με σκότωνε αλλά ήταν και φάρμακο που με ανακούφιζε. Ήταν φόβος που με πάγωνε αλλά και επιθυμία που με εξίταρε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Λίστα Συναισθημάτων
Lãng mạnΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...