28. Απρόσωπο Νο. 7

43 14 2
                                    

Ήταν απόγευμα Σαββάτου. Μόλις είχα επιστρέψει την Γκρέις στο διαμέρισμά της μετά τη συνάντηση που είχε με τη μητέρα της. Μπορούσα να καταλάβω το λόγο που η Γκρέις φοβόταν να την αντικρίσει μόνη της. Μπορεί να μην χρησιμοποιούσε επιβλητικότητα και αυστηρότητα, αλλά χρησιμοποιούσε την αδυναμία της σαν γυναίκα. Ήταν όντως χειριστική.

Από την άλλη πλευρά, ο νεαρός άντρας που ήταν ο παιδικός φίλος της Γκρέις, έδειχνε πιο φυσιολογικός και μάλιστα έδειχνε να έχει τρυφερά συναισθήματα για την Γκρέις. Τόσο τρυφερά που ίσως να μην ήταν μόνο για χάρη της φιλίας τους.

Σταμάτησα έξω από την πολυκατοικία μου. Έβγαλα το κράνος και τα γάντια. Όμως έριξα το βλέμμα μου στο χέρι που συνεχώς κρατούσε σήμερα η Γκρέις όταν βρισκόταν απέναντι σε δύσκολες στιγμές με τη μητέρα της.

Ακόμη ένιωθα την αίσθηση του σφιξίματος από το χέρι της που με αγωνία προσπαθούσε να κρατηθεί από κάπου. Αυτό το χέρι της είχε δώσει δύναμη και κουράγιο όπως είπε και ένιωσα περίεργα τόσο όταν το ξεστόμισε όσο και όσο το ένιωθα στην ιδρωμένη παλάμη της.

Τι ήταν αυτό το συναίσθημα; Κάτι νέο είχε καλλιεργηθεί μέσα μου ή σύμφωνα με την Γκρέις, κάτι νέο είχε αναδυθεί στην επιφάνεια. Ήταν ζεστό και όμορφο. Μπορεί να ήταν φιλία αλλά ένιωθα ότι ήταν κάτι πιο ζεστό. Κάποιος έπαιρνε δύναμη από εμένα. Πως λεγόταν εκείνο το συναίσθημα; Μπορούσα να την ρωτήσω;

Πήρα το τηλέφωνο στα χέρια μου αλλά την στιγμή που σχημάτιζα τον αριθμό, κάτι με εμπόδισε να τον καλέσω. Ίσως να είχε περισσότερη αξία αν το έβρισκα μόνος μου.

Πήδησα από την μηχανή και ενώ ήμουν έτοιμος να εισέλθω στην πολυκατοικία, συνάντησα ξανά τον Τέρι στην πόρτα.

-«Λόγκαν, ήσουν ραντεβού;» ρώτησε πονηρά αλλά δεν απάντησα.

-«Με την όμορφη κοπέλα που σε είχε επισκεφτεί την προηγούμενη φορά;» ρώτησε και μάλλον εννοούσε την Άλις.

-«Δεν περίμενα ποτέ ότι έχεις ενδιαφέρον για τις γυναίκες.» αποκρίθηκε και συνοφρυώθηκα.

-«Πίστευα ότι θα σου άρεσαν οι άντρες, άλλωστε ακόμη και τώρα έχεις μια ακαταμάχητη γυναικεία ομορφιά.» αποκρίθηκε και κοντοστάθηκα.

-«Περίμενα στον περίγυρό σου να σε κοιτούν λάγνα ακόμη και οι άντρες.» συνέχισε να λέει με σαρκασμό. Όμως συνειδητοποιούσα ότι δεν είχα λάβει τέτοια βλέμματα.

Λίστα ΣυναισθημάτωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora