4. Κατάλληλες ανταποκρίσεις

70 19 0
                                    

Τοποθετούσα το κράνος στο ντουλαπάκι μου όταν άκουσα το έντονο χασμουρητό του Τζο. Όταν τον κοίταξα, φαινόταν εξουθενωμένος. Μάλλον δεν είχε κοιμηθεί πολύ, όπως και εγώ.

-«Κάποιοι πέρασαν καλά χθες!» αναφώνησε ο Τζακ με ένα πονηρό ύφος.

-«Καλά, ο Τζο είχε κολλήσει στη λατίνα γιατρό αλλά ο Λόγκαν...» ψέλλισε ο Λαρς.

-«Με την ψυχρή καρδιολόγο;» αναφώνησε ξανά ο Τζακ που είχε βαλθεί να ακούσουν όλοι τις χθεσινές μου περιπέτειες.

-«Αλήθεια; Δεν περίμενα να ρίξεις γυναίκα με αυτό το πέτρινο ύφος.» αποκρίθηκε ο Τζο.

-«Λοιπόν, για μια περιπέτεια της νύχτας, αρκεί να είναι κάτι άλλο από πέτρα.» αποκρίθηκε πονηρά ο Τζακ και οι τρεις τους άρχισαν να γελούν.

-«Που βρίσκετε τόση όρεξη, πρωί-πρωί για τέτοιες κουβέντες;» ακούστηκε η φωνή της Μέι που εισήλθε στα αποδυτήρια την στιγμή που ο Τζακ άφηνε το σαχλό του αστείο.

Με κοίταξε όμως πονηρά.

-«Η Κάμερον θα κλάψει αν μάθει ότι κάποιος γεύτηκε αυτό το κορμί κόλαση.» αποκρίθηκε πονηρά.

-«Οι γυναίκες αυτής της μονάδας παρενοχλούν σεξουαλικά τον Λόγκαν.» αποκρίθηκε ο Λαρς αστειευόμενος.

-«Δεν φταίμε εμείς αν είναι εύκολο θήραμα.» απάντησε η Μέι και οι υπόλοιποι απλά ξέσπασαν σε γέλια.

-«Δεν αντιδράει και δεν λέει τίποτα. Ακόμη και αν αποπειραθούμε να τον βιάσουμε, δεν θα αντισταθεί, πιστεύω.» αποκρίθηκε η Μέι με ένα πονηρό χαμόγελο και τσιτώθηκα.

Ο Λαρς που στεκόταν δίπλα μου, καθώς το ντουλαπάκι του ήταν δίπλα στο δικό μου, μάλλον πρόσεξε εκείνη την αμυδρή αντίδραση και σούφρωσε τα φρύδια του.

Χωρίς να πω τίποτα, άφησα τα αποδυτήρια και κατευθύνθηκα στην κουζίνα. Εκεί βρισκόταν ήδη η Άλις και έπινε τον καφέ της. Δεν μίλησα. Μόνο έβαλα καφέ σε μια κούπα και στάθηκα να τον πίνω σε μια μεριά.

Οι υπόλοιποι δεν άργησαν να μπουν μέσα στην κουζίνα και να βάλουν καφέ, όπως και ο αρχηγός για να ορίσει τις ομάδες. Αυτή τη φορά, ήμουν ομάδα με την Μέι.

****

Ήταν ευκαιρία που ήμουν ομάδα με την Άλις να την ρωτήσω το λόγο που δεν συμπαθούσε τον Λόγκαν. Ο αρχηγός απέφευγε να τους βάλει στην ίδια ομάδα αλλά ήταν και αρκετά αμήχανο μεταξύ των υπολοίπων.

Λίστα ΣυναισθημάτωνHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin