Τις τελευταίες μέρες βρισκόμουν σε βαθιά σκέψη καθώς προσπαθούσα να ξεκαθαρίσω ότι είχα στο μυαλό μου και στην καρδιά μου για τον Ρέιμοντ Κλάρκστον αλλά και για τον Λογκαν Φοξ.
Κι ενώ βρισκόμουν σε εκείνο το δίλημμα, χτύπησε το τηλέφωνό μου αργά το βράδυ με κλήση από τον Λόγκαν. Ήμουν πλέον συνηθισμένη σε αυτά τα απρόσμενα τηλεφωνήματα και στις στοχαστικές συζητήσεις που ακολουθούσαν, αλλά δεν είχα προετοιμαστεί για αυτό που ρώτησε εκείνο το βράδυ.
Τι είναι σχέση; Τι πρέπει να κάνει κάποιος σε σχέση; Τι ευθύνες και τι κανόνες υπάρχουν;
Φυσικά, προσπάθησα να του εξηγήσω ότι αυτό ήταν υποκειμενικό. Κάθε άνθρωπος έβλεπε διαφορετικά τις σχέσεις του και έδινε διαφορετικές ευθύνες και κανόνες σε αυτές.
Όμως συνειδητοποιούσα ότι ο Λόγκαν δεν έκανε τέτοιου είδους ερωτήσεις από μόνος του. Σχεδόν με τρεμάμενη φωνή τον ρώτησα αν είχε γνωρίσει κάποια γυναίκα με την οποία ήθελε να κάνει σχέση. Ίσως αυτό με έβγαζε από το δίλημμά μου. Όμως την ίδια στιγμή, ένιωθα μία φωτιά να καίει τα σωθικά μου.
Τι είχα πάθει; Γιατί ένιωθα έτσι; Αν ενδιαφερόμουν για τον Λόγκαν, γιατί είχα ανακουφιστεί όταν έμαθα ότι ο Ρέιμοντ δεν είχε βρει σύντροφο ακόμη; Και αν ενδιαφερόμουν για τον Ρέιμοντ γιατί έτρεμα στην ιδέα να βρει σύντροφο ο Λόγκαν; Κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί μου.
Παρόλα αυτά, ο Λόγκαν απέφυγε να απαντήσει την απάντησή μου και αρκέστηκε μόνο να μου πει ότι δεν ήταν κατάλληλο υλικό για σχέση. Όταν ξεστόμισε εκείνα τα λόγια, ένιωσα να σφίγγεται το στομάχι μου και του ζήτησα να συναντηθούμε.
Όπως πάντα, έφθασε με τη μηχανή του την στιγμή που τελείωνα τη δουλειά από το γηροκομείο και μαζί καταλήξαμε σε μια παραλία. Ήταν ευχάριστα πλέον καθώς ο καιρός ζέσταινε ελαφρώς καθώς είχε μπει πλέον η άνοιξη παρόλο που υπήρχε ακόμη ψύχρα στην ατμόσφαιρα.
Καθίσαμε στην άμμο και για λίγα λεπτά αγναντεύαμε την ήρεμη επιφάνεια της θάλασσας. Λάτρευα εκείνες τις ήρεμες και την ίδια στιγμή εποικοδομητικές στιγμές με τον Λόγκαν. Μπορεί να τον βοηθούσα να βρει τα συναισθήματά του όπως έλεγε, αλλά στην πραγματικότητα, ανακαλούσα και τα δικά μου συναισθήματα ενώ έκανα σκέψεις που δεν θα έκανα ποτέ μόνη.
-«Σε συνέχεια της συζήτησης που είχαμε από το τηλέφωνο, Λόγκαν, πιστεύω ότι είσαι άτομο που επιδιώκει μια σχέση. Αν όντως θεωρείς ότι ποτέ σου δεν έκανες σχέση, τότε ίσως ασυνείδητα ψάχνεις για μία.»
ESTÁS LEYENDO
Λίστα Συναισθημάτων
RomanceΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...