41. Όχι κάτι ωραίο.

40 10 1
                                    

       Η χαοτική εικόνα που υπήρχε στα επείγοντα ποτέ δεν καταλάγιαζε. Είτε με το ασθενοφόρο, είτε μόνοι τους, ασθενείς προελαύναναν στα επείγοντα σαν μέλισσες στο μέλι. Ήταν μια απαιτητική δουλειά, το να είσαι νοσοκόμος στα επείγοντα. Το ίδιο συνέβαινε και με τους γιατρούς.

Κινούνταν τάχιστα και σχεδόν μηχανικά γνώριζαν τι έπρεπε να κάνουν, τι φάρμακο να δώσουν και τι εξετάσεις να γίνουν. Κάπως έτσι μηχανικά δούλευα και εγώ. Καθάριζα τραύματα, περνούσα ορούς, έπαιρνα αίμα. Όταν χρειαζόταν κρατούσα ακίνητο τον ασθενή για να κάνει καλύτερα τη δουλειά του ο γιατρός.

Μετακινούσα φορεία από εδώ και από εκεί. Μετακινούσα ασθενείς στα διάφορα εργαστήρια και εξεταστήρια. Έτρεχα μέχρι την αποθήκη για να φέρω αναλώσιμα και μέχρι το εσωτερικό φαρμακείο του νοσοκομείου για να πάρω φάρμακα.

Όμως σήμερα στα επείγοντα υπήρχαν μερικά γνωστά πρόσωπα. Η γιατρός, Μιράντα Τέιλορ αλλά και η φίλη της η ορθοπεδικός βρίσκονταν εδώ. Φυσικά, δεν σταματούσαν και εκείνες να εξετάζουν ασθενείς.

Η μέρα ήταν ήδη εξουθενωτική, όταν ενημερωθήκαμε ότι είχε προκληθεί ένα μεγάλου σκέλους αυτοκινητιστικό δυστύχημα στην εθνική οδό. Ασθενοφόρα μοίραζαν τους ασθενείς σε νοσοκομεία και φυσικά θα έρχονταν σε εμάς πάνω από δέκα άτομα.

Μαζί με μερικές ακόμη νοσοκόμες, αναλάβαμε να φέρουμε άδεια φορεία για να παραλάβουμε τους ασθενείς, ενώ η γιατρός μαζί με κάνα δύο άλλους βγήκαν στην πόρτα να περιμένουν.

Τρέχαμε στις αποθήκες και γεμίσαμε ένα ολόκληρο καρότσι με γάζες, τσιρότα, ορούς, φιαλίδια αίματος, νήμα, και διάφορα άλλα μεταλλικά εργαλεία σύμφωνα με τις οδηγίες των γιατρών.

Δύο ασθενοφόρα έφθασαν μαζί και τέσσερα άτομα εισήλθαν στα επείγοντα. Βοήθησα να μετακινηθούν από τα φορεία των ασθενοφόρων σε εκείνα των νοσοκομείων, ενώ η γιατρός και οι συνάδερφοι της έπεσαν αμέσως πάνω από τους ασθενείς.

Βρέθηκα σε ασθενή που ανέλαβε η ορθοπεδικός φίλη της. Χρειαζόταν ισχυρά χέρια να ακινητοποιήσουν τον ασθενή που σφάδαζε από τον πόνο καθώς το πόδι του είχε σπάσει σε άσχημο σημείο και αιμορραγούσε.

Η γιατρός σταμάτησε την αιμορραγία και έδωσε εντολή να βγάλει ακτινογραφίες ο ασθενής. Μία νοσοκόμα ανέλαβε να μεταφέρει τον ασθενή στο ακτινολογικό. Εν τω μεταξύ, η Δρ. Μονάζ πέρασε στον επόμενο ενώ την ίδια στιγμή, ένα ακόμη ασθενοφόρο κατέφθασε.

Λίστα ΣυναισθημάτωνWhere stories live. Discover now