64. Χαοτικές καταστάσεις

41 10 0
                                    

Η ατμόσφαιρα ήταν κάπως περίεργη. Σήμερα ήταν η τελευταία μου μέρα σε αυτήν την μονάδα. Μόλις μερικές μέρες μετά την άφιξη του πρώτου μήνα του καλοκαιριού, έλαβα και επίσημα την ανακοίνωση της μετάθεσή μου σε μονάδα τραυματιοφορέων σε ένα νοσοκομείο στο βόρειο Μανχάταν. Θα ξεκινούσα σε τρεις μέρες.

Σήμερα όμως θα έκανα την τελευταία μου βάρδια στο πλευρό του Λαρς. Δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση ή πρόθεση του αρχηγού Βανς να μας βάλει ομάδα σήμερα αλλά ήμουν ευγνώμων.

Ο Μάρκο και η Σαμάνθα ήταν η δεύτερη ομάδα και ο Ντύλαν με τον Κέισι η τρίτη. Αν εξαιρέσεις τον απαθή Ντύλαν, οι άλλοι ήταν πιο φιλικοί μαζί μου. Μέχρι που πρότειναν να πάμε για ποτό μετά το τέλος της βάρδιας αλλά ήξερα ότι όλοι θα ήταν κατάκοποι οπότε απέρριψα την ιδέα.

Όπως κάθε μέρα, η δουλειά ήταν απαιτητική και ασταμάτητη λες και ο κόσμος τραυματιζόταν και αρρώσταινε με κάθε λεπτό που περνούσε. Η ομάδα μου είχε ανταποκριθεί σε τέσσερις κλήσεις από το πρωί και κάπου εκεί πλησίαζε ο αριθμός και για τις άλλες ομάδες.

Δεν είχαμε καιρό να πάρουμε ανάσα, πόσο μάλλον να σκεφτούμε την αποχώρησή μου.

Πλησίαζε το τέλος της βάρδιας, όταν ο αρχηγός Βανς όρμησε μέσα στην κουζίνα με πανικό.

-«Ομάδες 1 και 3 πρέπει να φύγετε αμέσως. Τούνελ κατέρρευσε έξω από την πόλη και θα χρειαστούν πολλές μονάδες.» αναφώνησε.

Αμέσως πεταχτήκαμε από τη θέση μας και ορμήσαμε στα οχήματα. Ο Κέισι ανέλαβε το υπηρεσιακό ελικόπτερο. Ίσως χρειαζόταν στήριξη από τον αέρα.

Όταν φθάσαμε στο σημείο μετά από σαράντα λεπτά, βρεθήκαμε μπροστά από ένα αμπαρωμένο από τα συντρίμμια τούνελ. Άνθρωποι της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, ακόμη και διασώστες είχαν ήδη μεταβεί στο σημείο.

Οι αστυνομικοί προσπαθούσαν να ρυθμίσουν την κίνηση του δρόμου, ενώ οι άλλες δυνάμεις προσπαθούσαν να ελευθερώσουν όσους είχαν παγιδευτεί μέσα στο τούνελ. Υπήρχαν ήδη άλλα ασθενοφόρα που είχαν φθάσει νωρίτερα και είχαν αναλάβει να φροντίσουν εκείνους που τραυματίστηκαν όσο ήταν έξω από το τούνελ.

Στην πραγματικότητα, δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά μέχρι οι διασώστες να βγάλουν τους ανθρώπους από τα συντρίμμια. Περιμέναμε να κοιτάμε τις προσεγμένες και την ίδια στιγμή γρήγορες κινήσεις τους καθώς προσπαθούσαν να δημιουργήσουν άνοιγμα στην παγιδευμένη είσοδο. Το ίδιο πράγμα προσπαθούσαν να κάνουν και από την άλλη πλευρά του τούνελ.

Λίστα ΣυναισθημάτωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora