Σε όλο το δρόμο σκεφτόμουν όλα όσα μου είπε η Γκρέις. Εκείνη είχε αμέσως αποκωδικοποιήσει εκείνα τα μυστήρια συναισθήματα. Ήταν έρωτας. Ένα πολύπλοκο και πολύμορφο συναίσθημα που μπορούσε να εμφανιστεί σαν ένα σωρό συναισθήματα.
Χαρά, λύπη, ενθουσιασμός, εκνευρισμός, έξαψη, θυμός, ζήλια. Εξαιτίας της πολυμορφικότητάς του, δεν μπορούσες να καταλάβεις αμέσως ότι ήταν έρωτας. Κάποιος άπειρος σαν εμένα στο να αναγνωρίζει συναισθήματα, δεν θα τον αναγνώριζε ποτέ.
Όμως ακόμη και τώρα που γνώριζα, δεν ήξερα τι να κάνω. Η Γκρέις με παρότρυνε να μιλήσω στη γυναίκα που είχα «ερωτευτεί» αλλά ένα άλλο συναίσθημα με καταλάμβανε και ήταν φόβος.
Δεν ήμουν ανόητος. Ήξερα ότι δεν ταίριαζα με εκείνη τη γυναίκα. Το μόνο που είχαμε μεταξύ μας ήταν σαρκική επαφή. Είχαμε μια άνετη σχέση επειδή δεν εμπλέκονταν συναισθήματα. Έπειτα, κουβαλούσα ένα σκοτεινό παρελθόν που αν το μάθαινε, ίσως υπέφερε όπως η Γκρέις.
Ξαφνικά η σκέψη να δω κλαμμένη και αδύναμη τη γιατρό, με έκανε να νιώσω μια δυσφορία στο στήθος. Όχι, δεν έπρεπε να υποφέρει εξαιτίας μου. Δεν έπρεπε να την πλησιάσει το σκοτάδι. Αν το έκανε και την πλήγωνε, θα την έχανα. Με εκείνη δεν είχα άλλους δεσμούς, όπως τη φιλία. Εκείνη θα την έχανα πραγματικά.
Ίσως έπρεπε να ζήσω με αυτά τα θυελλώδη συναισθήματα, μέχρι εκείνα να καταλαγιάσουν, όπως είπε η Γκρέις.
Όμως είχα φθάσει μπροστά από την πολυκατοικία μου. Σε μερικές ώρες έπρεπε να φύγω για την μονάδα.
Την στιγμή που έφθασα στον όροφο, άκουσα φασαρία από το διαμέρισμα του Τέρι. Γυαλικά που έσπαγαν, ισχυρούς γδούπους από αντικείμενα που χτυπούσαν τους τοίχους και το πάτωμα. Θέλησα να το αγνοήσω. Πήγα να ανοίξω την πόρτα μου με το κλειδί, αλλά η καρδιά μου παλλόταν κάθε φορά που άκουγα τον θόρυβο.
Εκείνος ο άντρας μου είχε κάνει κακό. Με είχε κατηγορήσει άδικα. Ήθελε να με πληγώσει και να με πονέσει. Τα άτομα εκείνα έπεφταν αμέσως στην κατηγορία των «κακών» ανθρώπων. Δεν χρειαζόταν να κάνω τίποτα για εκείνους.
Μισάνοιξα την πόρτα του διαμερίσματος αλλά ακούγοντας μια κραυγή, τσιτώθηκα. Βημάτισα ως το διαμέρισμά του και χτύπησα το κουδούνι. Η φασαρία αμέσως καταλάγιασε. Όμως δεν άνοιγε η πόρτα.
Χτύπησα ξανά το κουδούνι και τελικά η πόρτα άνοιξε. Όμως δεν ήταν ο Τέρι αλλά ο σύντροφός του.
YOU ARE READING
Λίστα Συναισθημάτων
RomanceΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...