59. Αποφάσεις παραφροσύνης

40 11 2
                                    

     Καθόμουν με την Εύα και τη Στέισι στο χολ του διαμερίσματός μου. Είχαμε παραγγείλει πίτσες και αναψυκτικά. Ήταν η πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό που είχαμε ταυτόχρονα ρεπό την ίδια μέρα.

Από την πρώτη στιγμή, το βλέμμα της Εύας με κάρφωνε καθώς ήθελε να μάθει τι είχε γίνει με τον Λόγκαν. Τελικά, μίλησα σε εκείνες τις δύο για την συνάντησή μας, τις ειλικρινές συζητήσεις μας και τις αποφάσεις μας.

-«Δεν το περίμενα από τον Λόγκαν να δεχτεί να περιμένει.» αποκρίθηκε η Εύα έκπληκτη.

-«Νομίζω ότι κάνεις λάθος, Μιράντα.» αποκρίθηκε η Στέισι και το περίμενα.

-«Ο Δρ. Νόρμαν είναι τέλειος για σένα. Είναι το τέλειο ταίρι που μπορεί να έχει μια γυναίκα.»

-«Πάλι άρχισες τα ίδια. Δεν έχει σημασία τι είναι αλλά τι συναισθήματα έχει η Μιράντα.» επενέβη η Εύα.

-«Απλά λέω τη γνώμη μου.»

-«Δεν είσαι καλός κριτής χαρακτήρων, Στέισι.»

-«Αν μιλάς για τον Δρ. Κέννεθ, κανείς δεν μπορούσε να ξέρει ότι ήταν τέτοιος άνθρωπος.» παραπονέθηκε η Στέισι.

-«Όμως και ο Τζέρεμι Νόρμαν δεν είναι τόσο τέλειος όσο πιστεύουν όλοι. Δεν μου άρεσε που «αιχμαλώτισε» τη Μιράντα σε μια σχέση αναμονής, λες και ήθελε να δοκιμάσει τόσο την πίστη της όσο και την υπομονή της. Έπειτα, αν η Μιράντα είχε αληθινά συναισθήματα για εκείνον, θα ανησυχούσε συνεχώς για τη ζωή του. Ήθελε να την υποβάλλει σε εκείνη την ψυχοφθόρα διαδικασία προκειμένου να αποδείξει την αγάπη της. Αυτό δεν είναι σωστό.»

-«Κι όμως η Μιράντα απέτυχε το τεστ.»

-«Ποιο τεστ; Η Μιράντα ήταν από την αρχή ερωτευμένη με τον Λόγκαν, παρόλο που το αρνιόταν.»

Οι δυο τους διαφωνούσαν για χάρη μου ενώ παράλληλα αντάλλαζαν κουβέντες γεμάτες αλήθειες που πλήγωναν. Η Εύα με έκανε να δω την αληθινή πρόθεση του Τζέρεμι ενώ η Στέισι μου υπενθύμιζε την «προδοσία» μου.

-«Το σημαντικό είναι ότι συνειδητοποίησες τα συναισθήματά σου. Παρόλο που το θεωρώ ανοησία να μείνεις μακριά από τον Λόγκαν μέχρι να επιστρέψει ο Τζέρεμι, δεν θα σε πιέσω καθώς ξέρω ότι θέλεις να είσαι σωστή απέναντι στους άλλους.» αποκρίθηκε η Εύα.

-«Ελπίζω μόνο να μην το μετανιώσεις. Έχουν προκύψει ένα σωρό θέματα με επίκεντρο εκείνον τον άντρα και ξέρεις τι λένε. Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά.»

Λίστα ΣυναισθημάτωνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant