48. Η επιστροφή του Παγόβουνου

42 12 5
                                    

Καθόμασταν στον μικρό κήπο του σπιτιού μου. Ο καιρός είχε ανοίξει και μπορούσαμε να πιούμε έναν καφέ έξω. Ο Τζακ είχε περάσει μαζί με τη σύντροφό του.

Η Μπέκυ και η Σάρα έπιναν τον καφέ τους στο χολ και συζητούσαν τα δικά τους θέματα, ενώ εγώ και ο Τζακ καθόμασταν στον κήπο και το φλέγον θέμα συζήτησης ήταν ο Λόγκαν.

Μετά από ότι έγινε με την Άλις, επέστρεψε ο ψυχρός και απρόσιτος εαυτός του. Παρόλο που δεν μιλούσε πολύ και πριν, πλέον αρκούνταν σε ένα απλό νεύμα του κεφαλιού του. Δεν ανταποκρινόταν στους ασθενείς και προσπερνούσε τα αστεία μας αδιάφορα. Ήταν τόσο απόμακρος όσο όταν ήρθε για πρώτη φορά στη μονάδα.

Ήταν λες και είχε κλείσει ξανά την καρδιά του. Είχε κλείσει την ελάχιστα ανοιχτή πόρτα της καρδιάς που είχε προσπαθήσει με κόπο να ανοίξει. Έπειτα, δεν νομίζω ότι εκείνη η αλλαγή είχε γίνει εξ' ολοκλήρου εξαιτίας της Άλις.

Πριν από εκείνο το συμβάν είχε προηγηθεί η αποτυχημένη του σχέση με την Γκρέις. Το συμβάν με τον άντρα που τον κατηγόρησε άδικα. Ακόμη και το συμβάν με τον πατέρα του είχε παίξει ρόλο.

Ήταν λες και κάθε φορά που Λόγκαν αποφάσιζε να νιώσει και να ανοίξει την καρδιά του, κάτι ερχόταν εμπόδιο.

Από την άλλη πλευρά, ο Τζακ έδειχνε εκνευρισμένος που ο Λόγκαν δεν ανταποκρινόταν στα συναισθήματα της Άλις, αλλά δεν μπορούσαν να επιβληθούν τέτοιου είδους συναισθήματα.

-«Νομίζω ότι θα λυθούν όλα τα προβλήματα, αν ο Λόγκαν αφεθεί στην αγάπη της Άλις. Συμφωνούμε και οι δύο ότι χρειάζεται κάποιον στο πλευρό του που θα του «μάθει» την αγάπη και τον έρωτα. Η Άλις είναι ερωτευμένη μαζί του. Είναι ο κατάλληλος άνθρωπος.» αποκρίθηκε ο Τζακ και αναστέναξα.

-«Δεν μπορούμε να τον αναγκάσουμε, Τζακ. Αν δεν τρέφει συναισθήματα για εκείνη...»

-«Ξέρουμε καλά ότι ο Λόγκαν δεν γνωρίζει πώς να νιώσει αγάπη και έρωτα. Δεν θα τα νιώσει από μόνος του. Κάποιος πρέπει να τον «διδάξει». Η Άλις είναι ο τέλειος άνθρωπος.» επέμεινε. Όμως ακόμη πίστευα ότι δεν έπρεπε να τον αναγκάσουμε.

-«Δεν πρέπει να ξεχνάς το παρελθόν του, Τζακ. Είσαι σίγουρος ότι η Άλις θα το αποδεχτεί; Τι θα γίνει αν τον απορρίψει;»

-«Με αυτήν την λογική, δεν θα βρει ποτέ σύντροφο, Λαρς.»

Είχε δίκιο αλλά και πάλι ένιωθα ότι αν ποτέ ο Λόγκαν ένιωθε αγάπη για κάποιον, έπρεπε να το νιώσει από μόνος του και όχι να του το επιβάλουν ή να του το «διδάξουν».

Λίστα ΣυναισθημάτωνWhere stories live. Discover now