Προσοχή!!! Στο κεφάλαιο που ακολουθεί υπάρχουν σκηνές σεξουαλικής βίας σε παιδιά. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη!
Υπήρχε ένας κόμπος στο λαιμό μου και μια πέτρα στο στήθος μου. Έτσι ένιωθα. Δεν πρέπει να ήταν τυχαίο. Οι γονείς μου με απαρνήθηκαν. Δεν με ήθελαν. Δεν ήμουν σημαντικός. Ήμουν άχρηστος.
Τώρα το έβλεπα καθαρά. Δεν ήταν μόνο οι γονείς μου που είχαν λάθος. Πρέπει να ήμουν όντως μια ανεπιθύμητη ύπαρξη. Κάποιος ασήμαντος. Κάποιος άχρηστος.
Α! Το βάρος στο στήθος ήταν τόσο μεγάλο που μερικές φορές δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Ειδικά, όταν έπεφτα στο κρεβάτι, ένιωθα ότι αν έκλεινα τα μάτια, δεν θα τα άνοιγα ποτέ ξανά.
Ανάσαινα βαριά λες και είχα άσθμα ενώ οι εφιάλτες μου χειροτέρεψαν σε σημείο να μην μπορώ να κοιμηθώ. Εφιάλτες με τον πατέρα να με ξυλοκοπεί. Εφιάλτες με τη μητέρα να αδιαφορεί για μένα. Εκείνη προτίμησε το θάνατο αντί για μένα. Τόσο ανεπιθύμητος ήμουν.
-«...γκαν. Λόγκαν!!!» άκουσα τη φωνή της Γκρέις δίπλα μου καθώς είχαμε πάει για έναν καφέ.
-«Που τρέχει το μυαλό σου;» ρώτησε αλλά δεν απάντησα.
-«Λόγκαν, υπάρχουν μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια σου. Δεν κοιμάσαι καλά;»
-«Μμ. Έχω μερικούς εφιάλτες.»
-«Τι είδους εφιάλτες;» ρώτησε και πάγωσα.
Οι εφιάλτες μου ήταν άσχημοι. Αποκρουστικοί και αηδιαστικοί. Δεν μπορούσα να μιλήσω για αυτούς στην Γκρέις, η οποία ήταν το φως μου.
-«Τίποτα σημαντικό.»
-«Λόγκαν, αν χάνεις τον ύπνο σου, είναι σημαντικό.» επέμεινε.
-«Λόγκαν, τι συμβαίνει;»
-«Δεν συμβαίνει τίποτα.»
-«Αυτή είναι μια καλή στιγμή, να με εμπιστευτείς. Αυτό κάνουν στις σχέσεις. Ο ένας εμπιστεύεται τον άλλον.»
-«Γκρέις, με εμπιστεύεσαι;» ρώτησα και την είδα που χαμογέλασε αλλά γιατί ένιωθα ότι το χαμόγελο αυτό δεν ήταν ειλικρινές όπως όλα τα προηγούμενα;
-«Είμαι άσχημος. Είμαι ένα τέρας.»
-«Τι είναι αυτά που λες, Λόγκαν; Είσαι πολύ όμορφος.» απάντησε εκείνη και άπλωσε το χέρι της πάνω στο μάγουλό μου. Ήταν απαλό και ζεστό. Ήταν ένα άγγιγμα που πάντα προσδοκούσα σαν παιδί αλλά ποτέ δεν έλαβα.
Άγγιξα το χέρι της όπως ήταν πάνω στο μάγουλό μου. Πλησίασα το πρόσωπό μου κοντά στο δικό της και με μια άξαφνη κίνηση, σφράγισα τα χείλη της. Εκείνα ήταν απαλά σαν βελούδο. Είχαν γεύση κεράσι. Δροσερά και βελούδινα σαν φρέσκο φρούτο.
ESTÁS LEYENDO
Λίστα Συναισθημάτων
RomanceΥπάρχει άτομο χωρίς συναισθήματα; Κάποιος θα έλεγε όχι. Ο Λόγκαν Φοξ απαρνήθηκε τα συναισθήματά του για να επιβιώσει. Μούδιασε τις αισθήσεις του για να μην πονάει. Κι όμως τρεις γυναίκες θα μπουν στη ζωή του, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια τα βα...