Pov Aleksander
Minęły 2 miesiące
Siedzieliśmy w salonie z mojim braćmi ojciec zaszył się jak zwykle w gabinecie dziadek dziś miał wolne siedział z nami .Oglądaliśmy jakiś serial Sasza do nas zszedł siadł coś nie grało ale...
Czy ty się bzykaled z moja siostra?-zapytał Alberto usmiechnoł się Sasza a Krzysztof I Alberto uśmiechali się
Było jej z tobą dobrze ?-Spytał mój blizniak Lorenzo i Dziadek siedzieli I pili wishki .Nic nie mówili
Zajebiscie -powoedziała nasza siostra schdzac na Dul. Siadła koło Saszy była jeszcze w piżamie. Pocałowała go w policzek .
Myślałem że spisz ,byłaś nie przytomna -powoedział facet mojej siostry popaczylismy się na nich Dziadem Wstał poszedł na taras
Byłam ale myślałam że się koło mnie położysz-powiedziała Karola popaczylem się na nią a ona na mnie usmiechneła się a ja przekręciłem oczami.
-Dziś idę do klubu mam spotkanie ...Ty zostajesz w domu...
Niech idzie jka chce -powoedział Alberto
Nie idzie jest tam dużo groźnych ludzi a jak coś jej się stanie ?-powiedział Lorenzo straszy braciszek raczej opiekun.
Idzie razem z nami-powiedział wchodząc do salonu ojciec.Siadł koło mnie popaczył się na Saszę i Karolinę
Nie mam mowy jest za młoda na takie kluby .-Lorenzo jak zawsze jako najstarszych brat musiał się sprzeciwiać ojcu Lorenzo to bysoki brunet napakowany Piwne oczy duże barki .
Mam 17 lat...
A ja 26 jesteś za młoda dzewczynko zostajesz .-Karola Założyła ręce na piersi paczyła sie w duł Sasza się usmiechną .
Jedzie z nami będzie miała własną ochronę-mówił ojciec Lorenzo nie chętnie pokiwał głową na zgode .ojcu Zadzwonił telefon
Pov Massimo
Dzwonił Ousama to szef Arabskiej mafi kiedyś obiecałem mu ze jak odnajdę córkę odam mu jej rękę ale Karolina jest z Saszą tu Taj spawy się skąplikowały .
Witaj Massimo
Po co dzwonisz ?
Była umowa ,zapomniałem?
Moja córka jest z kimś innym i z nim będzie bo go kocha znać sobie inną Ousamo .
No widzisz stary przyjacielu Karolina będzie moja .Rozłączyłem się paczyli się na mnie wiedzieli ze coś jest nie tak.
Stało się coś?-zapytał mój syn Alberto .
Nie ,nic się nie stało. Chocmy na śniadanie bo nie jedliśmy. -wstalismy poszlismy do kuchni .W kuchni była gosposia była siwa już miała 1,75 wzrostu .Chuda .
Przywitaliśmy się z Poliną zjedliśmy śniadanie .Karolina poszła się położyć. A ja z synami I Sasza Siedzieliśmy w salonie .
Dobra a teraz mów kto dzwonił?-milczałem chwile .ale w końcu wydusiłem z siebie te slowa .
Ousama -wypowoedzaiłem jego imię Sasza Lorenzo I Adriciano milczeli wiedzieli kim jest .Napili się wishki .Krzysztof Albeto Aleksander Adamo nei wiedzieli o kim mówimy
A w oczym gadacie?kto to?-pytali się
Oussama był obiecany Karolinie a Karolina jemu teraz ja będzie chciał ...
CZYTASZ
Serce mafiozy(ZAKOŃCZONE)
RomansaKaroliny mama umarła przy jej porodzie od tamtej chwili zajmowali sie nią dziadek i babcia jej ojcec nie mógł pogodzić się z śmiercią żony jego synowie nie chcieli odawac swojej siostry ale ojciec jako szef Włoskiej mafi nie znal sprzedziwu i robił...