48 ROZDZIAŁ

103 2 1
                                    

Pov Karolina

Od kilku dni miałam mdłości późno wstaje nie mam chumoru na nic tylko leżę albo z Vicentem tam coś .Ale nie mam na nic siły.

A teraz rozmowa z braćmi kurwa .

Karola nie mogliśmy być na twoim ślubie dla tego że ja byłem w Hiszpani i tak bym nie dotarł na ślub a bracia byli na różnych spotkaniach w innych krajach siostra przepraszamy -tłylumaczył się Aleksander.

Dobrze wybaczam ale ze to były mi ostani raz -powiedziałam poważnie podeszliśmy do mnie i się uśmiechnęli pogadaliśmy jeszcze .

Pov Vicent

Siedziałem na tarasie z Massimo Lorenzo I Adriciano. Rozmawialiśmy trochę o Karolinie .

Czemu Karola jest taka blada -zapytał Adamo podchodząc do nas.

Nie wiem muszę ją wziąść do lekarza jest taka prawie od miesiąca źle się czuję ma mdłości-Bracia popaczyli się na siebie uśmiechnęli się.

O co wam chodzi?-zapytał Massimo pacząc się na synów

A może Karolina jest w ciąży?-powiedział Alberto ja paczyłem się na Massimo a on na mnie .

Robiliście to ?-zapytał zszokowany Massimo bracia paczyli się na mnie .

Tak ale ...-I teraz mi się przypomniało że się 2 razy nie zabezpezpieczylismy i dziś wstałem Chodziłem po Trawie .

Ale co?-popaczylem się na Massimo ale on już wiedział o co mi chodzi .-Kurwa mac nie zabezpieczyliście się?! -krzykną Massimo a bracia młodsi  sie śmiali a Lorenza I Adriciano poważni i nie wiedzieli co powiedzieć.

Jutro jedziemy rano do Ginekologa - zarządziłam weszłam do domu z nimi ale Karoli nie było .-Idzie do pokoju pewnie jesteście zmęczeni a ja porozmawiam z Karoliną jak ją znajdę-przytaknęli oprócz Massimo od razu poszedł wiedział że Karolina łatwo tego nie przyjdzie .

Weszlem do swojej sypiali widziałem tylko Karolinę która oglądała serial Sabrina na netflixie.Podeszlem do niej siadłem koło niej a ona od razu sie do mnie przytuliła .

Maluchu pojedziemy do Ginekologa-powiedziałem wstała popaczyła się na mnie .

Ale dla czego przecież nic mi nie jest kotek juz wrzystko jest dobrze -było widać że nie jest .Wstała z łóżka wyszła z sypiali poszła na duł pobiegłem za nią piła szklankę wody Lorenzo I Adamo  Siedzieli w niej i pili wodę śmiali sie .

Kiedy miałaś okres ?-zapytałem popaczyla się na mnie .

Spóźnili mi się 2 tygodnie ale myślałam że...

Karolina czemu mi nic nie mówiłaś?-zapytałem podnosząc głos co się nie spodobało wchodzącego do kuchni Massimo

Nie chciałam ci zawracać głowy-mówiła podeszłem do niej chyciłem za tył głowy i plecy przycisnąłem ją do siebie przytuliła się do mnie.-Przepraszam.

Nie masz za co ale mów mi o wszystkim dobrze ?-pokuwala głowa na zgodę-I jutro jedziemy do Ginekologa czy Ci się to podoba czy nie maluchu .

Dobrze ale dziś spędzimy wieczór we dwójkę-zapytała popaczylem się na braci Karoli uśmiechnęli się i od razu wyszli wrzytscy Massimo również.

Chycila mnie za dłoń wyszliśmy na dwór położyliśmy na tarasie na na kanapie leżała na mnie.

Vicencie a co jeśli by była w ciąży?-zapytał a bardzo bym się cieszył kochała bym tego szkraba bardzo chronił bym was jak nigdy .

Cieszył bym się bardzo bo chce dziecka z tobą zawsze tego chciałem maluchu będę je kochać jak będzie dziewczynka a jak chłopaczka będę miał na Stępce ale będę kochać och tak samo -pocałował mnie w usta namiętnie.

Serce mafiozy(ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz