45 ROZDZIAŁ

27 0 0
                                    

Pov Karolina

Obudziłam się jak zwykle bez Vincenta sama w łóżku. Zobaczyłam na zegar była godzina 5:00 rano spałam bardzo krótko Czemu tak wcześnie wstałam poczułam  tylko ból w podbrzuszu nie wiedziałam co się dzieje odkryłam się zobaczyłam czy na mojej spodniach jest krew na przezroczystej kołdrze również na prześcieradle również kurwa mać dostałam okresu owinęłam się w kołdrę i Pobiegłam do łazienki otworzyłam szufladę pod umywalką było zero podpasek ani tamponów.

Kurwa - przeklnęłam  pod nosem i co ja mam teraz zrobić poszłam do garderoby to w mojej torebce powinna mieć przynajmniej jedną podpaskę lub tampona i tak jak tak jak mówiłam były tam jeden tampon jeden jedyny wróciłam z nią do łazienki założyłam.

I znowu szybko Pobiegłam do garderoby ubrać jakiś wygodne ubrania zwykłe czarne dresy bardzo luźne i do tego bluzka z długim rękawem czerwona bardzo mnie bolało podbrzusze.

Wróciłam do sypialni ściągłam prześcieradło i pościel wyrzuciłam je do kosza na pranie i załoczyłam czystą nową pościel różową zobaczyłam ją garderobie była przepiękna różowa w kotki Byłam ciekawa miny Vincenta ja chcę bardzo różową pościel w kotki.

I tak pewnie zobaczę dopiero wieczorem więc nie czekałam na niego teraz nawet poszłam powoli do kuchni na dół nie było nikogo nawet Martiny wzięłam do jedzenia tylko jedną kromkę z masłem i truskawkowym dżemem i miała na nic kompletnie ochoty źle się czułam nie mogłam w ogóle nic znaleźć jakieś tabletek przeciwbólowych A brzuch myślałam że teraz zemdleję Miałam straszne bóle brzucha od zawsze podczas miesiączek.

Bałam się idę Vincenta żeby albo go nie wkurzyć albo że go w ogóle tam nie ma potrzebowałam rzeczy tabletek ale nikogo nie było Dylana Liama nikogo Martyna pamięta się dowiedziała że jak ma chłopaków było mnie teraz to wstyd Ale co ja mogę żebyś w tym domu nikt nie odbierał ode mnie telefonów nikt bracia do mnie nie dzwonili ojciec nikt najmłodsi brać nawet nie pożegnali tęsknią chyba za bardzo za to z nią za Adriciano. Wyjeżdżałam a z nim polepszy mi się kontakt ale ojciec  mnie  oddał.

Sięgam po telefon chciałam zadzwonić do kogoś chciałem z tym w końcu porozmawiać w końcu komuś wygadać ale nie mam nikogo Ania A ja teraz pewnie jest zajęta swoim rodzinnymi sprawami Studiuję a ja nawet do szkoły nie chodzę jestem zamknięta w dużej rezydencji

Wybrałam numer do Adriciano nacisnęłam dzwonek i Zaczęłam dzwonić

Halo siostra ...- usłyszałam jego głos nagle serce i mnie trochę zmiękło
Hej bracie możesz rozmawiać?-zapytałam
Nie zabardzo zadzwonię potem -tylko tyle usłyszałam jego głosu


Rozmawiać bo zawsze był zajęty ojciec bracia Wincenty Dylan Liam nikt. Pobiegłam do sypialni położyłam się w łóżku Zwinęłam się w kulkę i chciałam zasnąć ale nie umiałam była 6:00 rano nikogo nie było po prostu nikogo byłam sama w dużej rezydencji.

Zasnęłam tylko na trzy godzinki obudziłam się o godzinie 9:00 rano obudziłam się raczej cała spocona źle się bardzo czułam pobiegam do łazienki chciałam się umyć ale nie miałam żadnej podpaski a nie tamponu a nikogo dalej nie było w domu mnie nie było słychać Zaraz zwariuję w tym domu Ja potrzebuję tych rzeczy.

Pov Vincent

Siedziałem w gabinecie w magazynie z Dylanem i Liamem Karola będzie  spała do późna Martyna  dzisiaj nie mogę przyjść do pracy musiałaś się zająć się wnukami.

Szefie ona nam powiedziała że się zgodziłeś Czego nie możesz zrozumieć?- delanowi już puszczały nerwy widziałem to ale muszę się tego nauczyć że ona tego nic nie Karolina.

Serce mafiozy(ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz