Pov Karolina
Obudziłam się koło Oussamay byłam do niego przytulona po paczył się na mnie z uśmiechem.
Dzień dobry Aniołku-uśmiechnęłam się.
Hej kochanie-wstałam ale tego pozałowalam Pobiegłam do łazienki wymiotować. Brzuch mnie bardzo bolał .Oussama trzymał mi włosy.
-Boże kochanie...Już już-przestalam wymiotować. Wzioł mnie na ręce Posadził koło umywalki wytarł mi buzię .Pov Oussama
Pójdziemy na duł -wziołem ją na ręce poszlimy na duł Jamal siedział w kuchni i jadł śniadanie z Amirem .Omar siedział w salonie. Posadziłem ja na fotelu I przykryłem kocem .
Co się dzieje ?-podszedł do nas Jamal
Wezwe lekarza ...
Dobrze ale lepiej lekarza gineloga bo ona będzie w ciąży-rozmawialmy o tym kurwa Karolina mnie zabije ja nie chce dziecka teraz kurwa kurwa .
Pov Karolina
Jeśli będę w ciąży wychowam je z Oussama on mi pomoże napewno .
Przyjechał lekarz sbadał mnie dal mi jakiej leki. Ale musiałam jechać do kliniki że by mnie zbadali
Siedzieliśmy w aucie
Oussama ?-paczył się na telefon .Nawet na mnie nie zwracał uwagi .Milczał dalej i dalej .
Pod lekarzem.
Wyszłam z auta szybko i piersza za mną Oussama i Jamar .Ztresowalam sie .
Proszę wejść do sali numer 4 tam jest pani doktor -pokiwałam głową na zgodę.
Pójdę sama -powiedziałam i tak zrobiłam nikt się nawet nie odezwał .
Dzień dobry -pani wyglądała na bardzo miłą bladynka długie włosy okulary wysoka bie to co ja .
Witam kochana to z jakim problem do mnie przychodzisz?
Mam podejrzenia że mogę być w ciąży-zamilkła wiem że wyglądałam na 12 lat ale kurwa pez przesady .
A ile ty masz lat -uśmiechnęłam się.
17 wiem że nie wyglądam ale 17.-pokiwala głową z zrozumieniem
Dobrze rozbierz się tam masz spódniczkę o poluz się na fotelu i zobaczymy-ubrałam ta spódniczkę trochę się zaczęłam wstydzić ale no cóż.
Wyszłam polozylam się na t fotelu lekarka zaczela co tam robić a ja byłam spięta jak nie wiem co .
Rozluźnij się kochana wrzutsko będzie dobrze -rozluźniłam się.
Skończyła w końcu poszłam się ubrać siadłam na fotelu .
I co Pani doktor .?-zapytałam.
Jestem w ciąży ale w 2 miesiacy ciąży-zamarłam czyli to bie jest dziecko Oussamg tylko ...Saszy zbladłam
Dobrze a może pani nie mówić mojemu chłopakowi który to miesiąc?
Tal oczywiście, tu Taj ma pani leki na mdłości-podziekowałam wyszłam Jama i Ossama czekali wygadał nabardzo spiętych.
I co ?
Jestem q ciąży-powiedziałam po cichu Jamal usmiechnoł się a Oussama był wściekły..
Jutro cie umowie do lekarza że by je usunąć-zażądał a ja spanikowałam z Jamalem
Nie usunę dziecka-powiedziałam .
Usuniesz to dziecko jeśli będę chciał mieć dziecko to wtedy je sobie zrobimy a ty jesteś za młoda-może miał rację że jestem za młoda ale będę matka I je wychowam.
CZYTASZ
Serce mafiozy(ZAKOŃCZONE)
RomanceKaroliny mama umarła przy jej porodzie od tamtej chwili zajmowali sie nią dziadek i babcia jej ojcec nie mógł pogodzić się z śmiercią żony jego synowie nie chcieli odawac swojej siostry ale ojciec jako szef Włoskiej mafi nie znal sprzedziwu i robił...