Pov Zeus
Siedziałem w Gabiecie bawiłem się długopisem miałem ochotę zadzwonić do Dimitrija że by z nim porozmawiać. Jakie kurwa papiery ona nie jest rzeczą Boże zapukała moja Gosposia Matra .Weszła popaczyła się na mnie .
Co sis dzieje ?-zapytała zawsze wiedział kiedy vos mnie denerwuje. Usmiechnoł się.
Nic Mato po co przyszłaś mówiłem Ci że byś tu nie przychodziła-powiedziałem groźniej.
-Zeusie proszę cię...
Matyno wyjść z tad -wyszła wstałem podeszlem do barku który stał koło mojego biurka nalałem sobie sobie wishki i wypiłem poczułem pieczący smak w ustach ale był przyjemny. .
Pov Karolina
Leżałam w łóżku nie wiedziałam co mam o tym myśleć .Wstałam pobiegłam po telefon Zeusa był na komodzie został go jak wychodził .Wzięłam go do rąk znałam hasło widziałam jak wpisuje .
W pisałam wpisałam numer do mojej przyjaciółki do której Dziadek miał problemy .
O jasna Księżniczka się wkuncu odzywa -Anka od zawsze była wybuchowa robiła wrzytsko co chce.
No widzisz gdzie jesteś?-Anka mieszkała w Polsce ale od 2 miesięcy mieszka w Grecji z Matka , mata surowa nigdy się nie lubialismy .
Q Grecji a ty dalej w Rosji koło Saszy -zrobili mi się smutno Anka wie o mnie dużo więcej z jakiego świata pochodzę.
Musimy porozmawiać...
Czyli jesteś..?
W Grecji-krzykla szczęśliwa do telefonu odchyliła telefon od ucha .
Dobra gdzie się spotykamy?-jak to ja przechdzilismy do konkretów .
Za godzinę ...
Wiem gdzie w resutacji estadioro (-nie wiem czy dobrze napisałam )
Dobra będę tam dozobaczenia .
PapaUbrałam czarna długą sukienkę do kostek na ramiączkach włosy śpiełam wysokiego koka i czarne klapki .
Schdzilam na dół nikogo nie było. Podeszłam do drzwi nacisnęła klamkę stała tak ruda kobieta chuda duże cycki oczy brązowe ubrana w strój kota .
Kim jesteś?-zapytałam była zdziwiona a ja nią.
Jestem na życzenie pana Zeusa zawsze w sobotę-była zdziwiona do salonu wszedł Zeus z ojcem w oczach pojawiły mi się łzy a ja miałam na dzieje ...Że on mnie może ...kochać
Karolian to nie tak jak myślisz...
Jest cały twój ja wychodzę nie będę wam przeszkadzać-popaczyłam się na Zeusa w jego oczach nie było nic wyszłam z domu Zeus coś jeszcze mówił wsiadłam do auta z kierowcą jechaliśmy do restauracji droga Minęła nam bez słowa.
Wysiadłam z auta Anka czekała już na wejściu. Zobaczyla mnie zaśmiała sie Podbiegła do mnie przytuliła mnie a ja ją .
Moja książeczka jemy czy idziemy na zakupy ?-nie miałam na nic ochoty ale może Zjadła bym coś słodkiego.
Jemy deser lodowy i idziemy na zakupy -zasmialismy sie weszliśmy do środka resuracji ściany były niebiesko białe.
Siedliśmy na swoich miejscach .To opowiadaj co mnie ominęło-powiedziałam jej wrzytsko piliśmy już 3 wino czerwone ja płakałam raz z śmiechu a raz z przykrości zoabczyłam na zedar była już 17 siedzimy tu już ponad 4 godziny .-O mój Boże ale co z Zeusem ?
Myślałam że mnie kocha ...A dziś jka wychodziłam była tam jego panienka do seksu -popaczyła sie na mnie zdziwiona .Gadaliśmy dalej o tym samym cały czas kelner przyniósł teraz białe wino zasamilsmy się.
Wyszliśmy z resutacji była godzina 18 było jeszcze jasno widzieliśmy grupkę chłopaków może pochodzę z majijnego świata ale mam 17 lat o chce jeszcze soe zabawić szliśmy dalej ale nie musieliśmy dlugo czekać podeszli do nas .
Cwitam moje drogie .-mówił wysoki brunet w loczkach miał Piwne oczy
Witam przystojniaku -uśmiechnęłam się Puścił Ankę a mnie chycił smialismy się dalej gadaliśmy. Siedliśmy na Ławce koło morza wstal podbiegł do mnie przezucil mnie sobie przez plecy wrócił mnie do wody inni też przybiegli chlapalismy się. Smialismy .
Wyszliśmy z wody byli nam zimno Luka dal mi swoją bluzę uśmiechnęłam się był kochany odwiózł mnie pod rezydencje ludzie Zeus byli zdziwieni byłam trochę wstawiona ale nie jakiś bardzo Anka była już w domu bo po piła z chłopkami.
Weszłam do domu było tylko słuchać krzyki z gabinetu Zeusa odwozylam drzwi to co zobaczylam to już wiedziałam że ja i Zeus to tylko skończony rozdział w życiu Zeus pierszył jakoś kobietę jeczala łzy mi leciały nie widział mnie wybiegłam z domu siadłam na schdzach Janis do mnie podszedł lubiłam go .
Co się dzieje ?-siaďł koło mnie Wyciągną paczkę papierosów podał mi jednego wzięłam od niego odpaliliśmy.
Myślami że ja i Zeus możemy być razem a on pieprzy swoje dziwki koli mojego nosa a mówił mi że mnie kocha .-był zdziwiony moja wypowiedzią.
Kochasz Zeus !?-krzyknoł .
Nie wiem może ale ja nie chce być rzeczą każdy mnie tak traktuje oprócz Saszy ale on myśli że ja ...
Wiem słyszałem o tym przykro mi piłaś?-pokiwałam głową że tak Oparłam się o niego .-Choc może się położyć.
Pojadę ...
Nigdzie nie pojedesz choc pójdziesz do goscinego pokoju bez Zeusa dobrze?-pokiwałam głową na tak wstaliśmy Weszłam do domu Zesu żegnał się z tą panienka .Popaczyl się na mnie z bólem
Karolina możemy porozmawiać-pokiwałam głową że nie nie milam nic mówić a szczególnie gadać z tym człowiekiem.Lzy mi spływały widział to byli mu przykro .
Pov Zeus
Co ja zrobiłem kurwa kurwa weszlem do pokoju gdzie leżała Karolina dalej płakla .
Kruszynko proszę cię...-siadlem koło niej ale na fotelu. -Co się dzieje?-dotykałem jej policzka był cały mokry
Próbowałam Ci zaufać ale jak zawsze musiałes to musi zjebać-ona próbowała mi zaufać a ja to zniszczyłem. -Myślałam że dam ci sznse chciałam pogadać z przyjaciółka tylko po to że by móc z tobą porozmawiać że by ona mnie wysłuchała i powiedzial ci mam Ci powiedzieć ale gdy widziałam ta kobitę przed drzwiami już wiedzialm że nigdy nie będziemy razem -Boże ona chciała mi dać szansę a ja to rozpieprzyłem jak zawsze -Jeśli mnie nie chcesz jutro z tad wyjadę i mnie nie zobaczysz i bedziesz mogl dalej bawić się dziewczynami-ostanie słowa mówiła z bólem. Co ja narobiłem wstałem wyszłem czaskajac drzwiami .
Pov Karolina
Jutro wyjadę do Polski ...
CZYTASZ
Serce mafiozy(ZAKOŃCZONE)
RomanceKaroliny mama umarła przy jej porodzie od tamtej chwili zajmowali sie nią dziadek i babcia jej ojcec nie mógł pogodzić się z śmiercią żony jego synowie nie chcieli odawac swojej siostry ale ojciec jako szef Włoskiej mafi nie znal sprzedziwu i robił...