30

166 11 6
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar
*******************************

   "Sana inanmıyorum!" Penny kahkaları arasında zar zor konuşarak kızaran yüzünü saklamaya çalıştı. Hermione,onun bu haline iyice alıştığı için,tavşan dişlerini göstererek gülmeye devam etti. Eh,kim Draco Malfoy'a yumruk attığına kolayca inanabilirdi ki? Birde koruma köpekleri yanındayken?!

"Parkinson'un surat ifadesini tahmin edebiliyorum!" Penny yüzünü buruşturarak,Pansy'nin ifadesini taklit etti. Yüz ifadesi ve mimikleri benzemişti,ama Pansy'ninki gibi çekici gelmiyordu. "Pansy orada değildi,haberdar olduğundan emin değilim." Penny göz devirerek tekrar taklit etti "Böyle bakardı herhalde."

"Yada böyle?" Penny arkasından gelen sesle arkasına baktı,Pansy tam olarak taklit ettiği ifadesinin bin katı korkuncu ile gözlerine bakıyordu. Penny yutkunsa da,Hermione'nin yanında geri durmamak için işaret parmağını yüzünün etrafında dolaştırdı.

Pansy ise asasına uzanmamak için kollarını göğsünde birleştirmişti. Eğer Penny'e bir şey yaparsa Hermione asla yüzüne bakmazdı. Hermione kızın yüzüne bakmamak için gözlerini elindeki içeceğine çevirdi,evet,şimdi çok çekici geliyordu.

"Kaşınıyorsun Haywood." Penny meydan okur gibi kaşlarını kaldırdı,şimdi hava iyice gerilmişti. "Kaşısana Parkinson?" Pansy dişlerini sıktı,her an asasına uzanıp,Crucio atabilirdi. Hermione iyice gerilen ortam ile boğazını temizleyerek "Neden işte değilsin Parkinson?" diye sordu.

Pansy delici bakışlarını mavi gözlerden,kahve rengi gözlere çevirdi. Bakışlarında ufacık bir yumuşalma olurken "Son durumları haberdar etmeye geldim." diyerek kızın bileğini tuttu "Yalnız."

Hermione Penny'e 'Sonra görüşürüz' bakışı atıp,Pansy'nin onu sürüklemesine izin verdi. Neredeyse herkesten uzak bir yere geldiklerinde ise Pansy,kollarını tekrar göğsünde birleştirdi. "Ne diyeceksin?" Pansy kırmızı rujlu dudaklarını ıslattı,rujunun bozulması umurunda değilmiş gibi görünüyordu "Lord iyice şüphelenmeye başladı. Ava'dan da ses seda yok."

Hermione istemeden bakışlarını kızın üzerinde dolaştırdı. Yine her zamanki gibi pahalı ve şık giyinmişti Pansy. Üzerinde siyah,dizinden bir karış yukarıda etek ve üzerinde de siyah bir bluz vardı. Makyajı tam yapılmış,kırmızı ruju yine dudaklarındaki yerini almıştı. Hermione,o an yine neden olamayacaklarını tekrar anladı.

Pansy çok asi giynen ve ruhlu bir kadındı. Ne zaman nerede ve neden plan yapması gerektiğini önceden anlayacak kadar sinsi,insanları kolayca manipüle edecek kadar da kurnazdı. Kana benzeyen ruju hep dudaklarını daha çekici ve güzel gösterir,ince fiziği ise herkesin dikkatini çekmesini sağlardı.

Öte yandan Hermione,onun aksine pasif görünürdü. Genelde Mom Jeans giyer,dudakları kuru ve bakımsız görünürdü. O ana odaklı planlar yapar,zekasıyla insanları etkilemeye çalışırdı. Yani ikisi bir birinin tam zıttıydı,Hermione Pansy'nin yanına yakışmazdı. Yani o öyle düşünürdü.

"Beni dinliyor musun?!" Hermione irkilerek kendine geldi,en ne demişti "Dalmışım,kusura bakma." Pansy göz devirerek "Lord savaş düzenliyor. Hazırlık yapın. Biz size olabildiğince bilgi vereceğiz." Hermione kafasını salladı,olası bir senaryoydu. Neville ile bu konuyu çok tartışmış ve konuşmuşlardı,Luna ile konuşup gerekli işleri hemen halledebilirdi.

Pansy bluzunu elleriyle düzeltip,kızın önünden salona doğru yürüdü "Lord yokluğumu fark etmeden geri dönmeliyim." Hermione onu salona kadar takip ederken,sallanan eteğine bakmamaya çalıştı,gerçekten fazla çekiciydi. "Draco ile net bir konuşma yapacağım,lord'un planını öğrenip sana ulaştırırım." Pansy hızlı hızlı konuşup,gözden kaybolduğunda,Hermione boşluğa düşmüş gibi gözlerini kırpıştırdı.

"Pekala,kahretsin." Söylene söylene salonun ortasında dolaşırken,gözüne Luna ve Ginny takıldı. Bir birlerine sarılmış,daha doğrusu Luna sırtını Ginny'e yaslamış şömine kenarında kitap okuyorlardı. 'Keşke...' diye düşünüp üzgün ve hevesli bakışlarla onları izledi. Savaşa yakın onları Gryffindor kızlar yatakhanesinde öpüşürken yakalamıştı. Hermione'nin bakışlarını şaşkınlığa çeviren şey,adeta bir kasırga gibi içeriye giren Ron Weasley olmuştu....

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bu kitapta finale yaklaşıyor,haberiniz olsun.

Bu kitapta finale yaklaşıyor,haberiniz olsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pansy Parkinson.

Adios.

MoranaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin