Özel Bölüm

167 8 14
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Hogwarts artık eski Hogwarts değildi. Ne müdür Dumbledore vardı,nede eskide koyduğu yasaklar. Ah,kafanızı karıştırdım sanırım,izin verin açıklayayım!

Hogwarts büyücülük ve cadıcılık okulunda bir süredir yeni deyişikler baş gösteriyordu. Bunun başlıca sebeplerinden birisi,müdür Dumbledore'un uzun yıllar boyunca beklediği sevgilisi Gellert Grindelwald ile evlenmek için müdürlüğü bırakmasıydı.

Dumbledore,okulunu gözü arkada kalmayacağı arkadaşı Minevra Mcgnogall'a devr ederek,şimdiki eşi Gellert ile Fransa'da ki köşklerine taşınmıştı. Tabi ki de öğrencilerini unutmuyor,vefalı öğrencilerinin gönderdiği hediye ve mektuplara cevap vererek,arada bir kutlamalarda yerini alıyordu.

Diğer sebep ise,ölü olması gereken öğrenci ve profesörlerin geri gelerek hayatlarına devam etmesiydi. Bunlar arasında Cedric Diggory,gazeteci çocuk olan bilinen Colin,profesör Snape ve profesör Lupin de vardı. Kulağa çılgınca geliyor,değil mi?

Ancak daha başındayız. Gelin size daha çılgınca bir şey söyleyeyim. Savaşın çıkma sebebi olan Tom Marvolo Riddle,Hogwarts'daydı! Üstelik gençti ve öğrenciydi,birde yetmezmiş gibi bir de yanında kardeşi de olmuştu!

Merlin,size bunu nasıl anlatsam? Tamam buldum,hadi en başından,her şeyin başından başlayalım! Avianna Woods'un nasıl geleceği değiştirdiğini anlatmayacağım tabi ki de,böyle sıkıcı konularla sizi sıkmak istemem.

Aydınlık taraf savaş için hazırlanırken,geçmişte bir şeyler ters gitti. Pek çok kişi küle dönerek,sanki hiç var olmamış gibi tarihten silinse bile,sevdiklerinin zihinlerinde kalmayı başarmış ve on dokuz yıl geçmişti. Herkes artık karanlık tarafın kazandığını kabullenip,ona göre yaşarken,bir mucize oldu.

Bir aydınlık çöktü,ardından,zaman geriye aktı,ölen herkes geri döndü. İnsanlar ne olduğunu dahi anlamazken,geri dönen profesör Dumbledore ve Mcgnogall hızla işleri kendi ellerine aldı.

Ava,kucağında bir bebek olan genç hamile bir kadınla geleceğe geri döndü. Ava yaşlanmış gibiydi,ama bir kaç saniyede bir gençleşerek eski haline geri dönmüştü.

Geçmişte ne olduğunu anlatan genç kadın,ilk önce baya bir travmatize olmuş gibiydi. Lord çadırı bastığında,Ava odasına gitmişti. Gürültüyle birlikte ana alana geri koşmak yerine,zaman döndürücüyü çevirdi. İşe yaramıştı. Ava Avada laneti ile vurulmadan önce daha da geçmişe gitmeyi başarmıştı.

Zamanda daha da geriye giden Ava'nın yapacak pek bir şeyi yoktu. Ancak şansı yaver gitmiş,Merope Gaunt'u bularak doğumda ölmesini engellemişti. Bir-iki yıl boyunca geri dönmenin yollarını aramış,bulunca ise hamile olan Merope'yi geride bırakırsa anlamı kalmayacağını anlayarak bebeği Tom ile birlikte kendisi ile geleceğe getirmişti.

Dumbedore,kadın ve bebeklerini Madam Pomfrey ve Mcngonall'a emanet etti. Tom,son derece sağlıklı bir şekilde büyürken,yedi ay sonra kardeşi Mattheo doğdu. Mattheo'yu ilk gördüğü anda sevmişti Tom,bu yüzden Merope için pek bir sorun çıkmadı. Ailesinden kalan mirasa kanı sayesinde kolayca ulaşarak kendine bir ev aldı.

Orada yıllarca iki oğlunu büyütürken yalnızda değildi. Profesör Mcgnogall iki çocuğu ve annelerini yakından takip etmiş,yıllarca bakmıştı. Tom,büyüdüğü sabır ve sevgi dolu ortama rağmen soğuk bir karakteri dışarıdakilere karşı. Ama öldürmek veya işkence etmek gibi bir düşüncesi asla olmamış,annesi ve Mattheo'yu çok sevmişti.

MoranaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin