2

250 23 17
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar
*******************************

Waste of time

Toplantı biteli yaklaşık beş dakika olmuştu,herkes derin bir nefesle masadan kalkarken,Bay Binnie'nin cesedi sürüklenerek götürülmüştü,nereye olduğunu Tanrı bilir. Hermione ise elini sinirle sıkıyordu,az önce elinden çıtırdı sesi gelmişti,galiba kemiği kırılmıştı. Harry yeşil gözlerini kırpıştırarak Ron'a baktı,az önce iri yarı ölüm yiyenden sağlam bir yumruk yemişti. "İyi misin dostum?" Ron kafasını salladı,daha kötüsünü de görmüştü.

"Orada çok mu duracaksın Potter?" Diye konuşmuştu Draco alayla,yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. "Göz zevkimi bozuyorsun,kalk." diyerek kıyafetinden tuttuğu gibi ayağa kaldırmıştı "Draco!" Narcissa uyarıcı bir şekilde seslenip oğlunun omzunu sıktı "Böyle davranmak,Malfoy nezaketinin dışında."

Draco iğrenmiş gibi bir ifadeyle Harry'i bırakıp,arkasından gelen Pansy ve Blaise'e baktı "Bulanık ve kan haini ile iyi anlaşmalar." Pansy buna sırıtırken,Blaise göz devirerek yerde olan kızıla baktı,burnundan akan kanla öylece duruyordu.

"Bütün gün sizi bekleyemeyiz." Derken bir büyü ile Hermione'nin bileğine ufak,ip gibi bir şey geçirdi,göründüğünden daha can yakıcı ve kuvvetliydi. Hermione'nin onu takip etmekten başka çaresi yoktu,kırık bir parmak ile ne kadar karşı koyabilirdi ki?

Draco Harry'i ite kaka önüne atıp giderken,Blaise dönüp,hala yerde olan çocuğa baktı "Tam bir zaman kaybısın!"

Ron bakışlarını kaldırıp,tam gözlerine baktı "Laflarına dikkat et,Zebani kılıklı herif!" Blaise kaşlarını çattı "Gerçekten zebanin olmamı istemiyorsan,sesini kes..." dedi tehdit dolu sesi ile. Ron pek korkmuş sayılmazdı. Ama yinede vücudunun durumu ortadayken,hele ki bu durumda daha fazla inatlaşmak istemedi.

Kolundan tutulunca,aniden görüntü değişerek Zabini malikanesi olmuştu. Blaise tek seferde ayağa kaldırdığı yere savurdu "Kreacher!" Kreacher büzüşerek ortaya çıkınca "Bunu al,güzelce hazırla." diyerek üst merdivenlere yürüdü,Kreacher ise Ron'u kolayca sürükleyerek,karanlık,soğuk,
devasa bodruma sürükledi.

☾︎

Yere sertçe düşerken,kırılan parmağıyla inledi genç kız. Canı çok acıyordu,ama bunu Pansy'e bildiremezdi. Yerde parmağıyla bakışarak geçirdiği saniyeler,saçlarından tutularak kaldırılan kafası ile bozulmuştu. Siyah saçlı cadı,saçlarını tutarak sadistçe sırıtıyordu "Cehennemine hoş geldin,bulanık..." Bakışlarını üstünde gezindirdi "Ama,şu an normalinden daha iğrençsin..." diyerek kafasını ittirdi,bu kafasını yere çarpmasına sebep olmuştu.

"Winky!" Winky ortaya çıkarak,korkarak genç kıza baktı "E-evet bayan Parkinson?" "Bu bulanığı al,dokabileceğim hale getir. Sonra odama yolla." Diyerek mutfağa doğru gitti,annesi mutfak cinlerine akşam için yapacakları şeyleri söyliyordu...

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bunlar daha başlangıç...

Gelecek bölüm için olacak tahminlerinizi buraya alayım lütfen:

Adios.

MoranaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin