herkes duydu30. bölüm

123 8 5
                                    

Kimse duyamaz.

Yeni öğrendiğim bilgi beni bozguna uğratmıştı. İçimdeki hissi ise tarif edemiyordum. Amcam benim bildiğimi her ne kadar bilmiyor da olsa illahi öğrenecekti. Ben onunla bu evde artık duramazdım. Teyzeme zarar verecekti ve ben buna izin veremezdim. Vermemeliydim...

Evde bu olayı teyzeme anlatmamıştım ama Ali eşeleyip duruyordu. "Güzelim beni kandıramazsın. Biliyorum bir şeyler oldu. Ne oldu söyle!"

Daha fazla dayanamayarak ayağa kalkıp Ali'nin elinden tuttum ve onu bahçeye çekiştirmeye başladım. Okuldaki kızlar çok dedikoducuydu ve ben bu olayı kimse bilmesin istiyordum.

Tenha olduğunu karar verdiğim bir yerde durduğumuzda Ali merakla bana bakıyordu. Elimi kaldırıp işaret dilimle yazmaya başladım. "Annemi babaannemi ve hatta eniştemi öldüren kişi amcammış"

"Ne?!" Dedi kaşlarını çatarak.

"Evet, hepsinin frenlerini kestirmiş"

"Ama neden?"

"Çünkü teyzeme aşık olmuş ve onu elde etmek istemiş."

"İnanmıyorum!"

Kafamı salladığımda "ne yapacaksın peki?" Dedi bana.

"O adamla aynı evde yaşayamam ben artık. Teyzeme bir zarar vermesinden korkuyorum."

Ali kafasını salladığında beni onayladığını anladım.

"Ben halledeceğim güzelim" dedi. Ancak sorgulamadım. O ben halledeceğim dediyse, hallederdi.

...

"Hocam tamam silmeyin, hooocaaaam! Daha bitmedi. Hoca- hoc- hocaaam! Ooof tamam be yazmıyorum ben de"

Ayaz'ın kafa şişirmesinden nefret ediyordum ama bu sefer haklıydı. Hoca tahtadakinleri not almamız için çok kısa bir süre veriyordu. Ben zar zor yetişmiştim. Ali ise asla defterine not almıyordu. Zahmete girmek istemiyormuş paşam!

Zilin çalmasıyla Ayaz ayağa kalkıp göbek atmaya hatta çok garip bir şarkı söylemeye başlamıştı. "Entarisi dım dım yar, gelir diye umdum yar. İyiki de gelmemişsin" derken Alaranın yanağından makas aldı. "Daha iyisini buldum yar. Dloy dloy yaylalar"

Herkes Ayaz'a gülerken ben kusuyormuş gibi yapmıştım. Ali ayağa kalkıp Ayaz'ın kulağından tuttu ve "rezil ediyorsun bizi" diye tısladı.

Ayazsa kulağını ovuşturken "tanrım kötü kullarını, sen affetsen ben affeeetmem" diyip "dı rı rım" dedi.

Bu çocuk asla akıllanmıyıcaktı...

Alaraysa Ayaz'a gülüyordu. Gerçekten çok garip ikili olmuşlardı. Ali sabahtan beri bana garip davranıyordu. Daha bir romantikti sanki.

"Benimle akşam yemeğine gelirmisin bugün?" Diye sorduğunda kaşlarımı kaldırdım "hadi Zeynep. Çok önemli. Hem uzun zamandır baş başa değiliz"

Kafamı aşağı yukarı salladığımda bana sarıldı.

...

kimse duyamaz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin