31. Szétválás

115 8 0
                                    

Vivien szemszöge

Féltem Bucky-ra nézni az utolsó kijelentésem után. Talán kicsit erős volt, de lényegre törő és remélem ő is felfogta.

Az őr végig kísért minket és örültem, hogy most ő van itt velünk. Undorító ez a Josh.

Megállt egy ajtó előtt.

- Megbocsájtana - mondta Bucky az őrnek, aki ott hagyott minket.

Mikor egyedül maradtunk megint megszólalt.

- Egyedül megyek be.

- Miért? - kérdezte Sam.

- Te Bosszúálló vagy. Tudod minek tart.

- És én? - kérdeztem.

- Te jobb, ha kint maradsz. - csak ennyit mondott. Megint kezdi ezt, hogy nem biztonságos nekem. Én hoztam be őket!

Bucky belépett, hogy tovább vigyék Zemohoz.

Bucky szemszöge

Azonnal a parancs szavakkal kezdte.

- Ez már a múlté - mondtam neki a harmadik szó után.

- Tudom. Csak látni akartam, hogy reagál az új éned a régi szavakra.

Egy üvegfal választott el minket, de így is a legközelebb jött.

- Van ott még valami - folytatta. - Te legalább nem voltál tudatodnál, amikor fogva tartottak.

- Azért nem volt egy élményfürdő - korántsem nevezhető annak.

- Ha számít ez, sajnálom. Nem személyes ügy volt. Te csak egy eszköz voltál, hogy elérjem a célom.

Ez nem hat meg. Ha nem lett volna ő akkor nyugodtan lehettünk volna még Bukarestben és ez az egész nem történik meg.

- Újraalkották a szuperkatona-szérumot. Tudnom kell ki volt.

Zemo rám nézett, kicsit elcsodálkozott.

- Úgy véled, hogy a HYDRA-nak köze lehet a dologhoz - kijelentés volt a részéről. - Ezért jöttél el hozzám. Kétségbeesett vagy. Az a szerencséd, hogy tudom hol kell szaglászni.

Ezután azt kérte, hogy szöktessem meg. Csak akkor segít. Számítottam rá. Zemó nem kispályás.

- Mit olvasol? - kérdeztem.

A könyvébe rejtettem valamit, ami segíteni fog neki.

Ezután elrendeztem, hogy a börtönben lázadás legyen.

Kimentem a cellából és félre hívtam Samet. Ha megtudják, hogy Vivien is benne van bajba kerülhet. Ezért kiküldtem, hogy várjon meg minket, mert van még egy kis dolgunk.

- Hogy hogy szöktessük meg Zemót a börtönből? - kérdezte Sam. - Elment az eszed?

- Se nyomunk, de ötletünk, semmi - ennél jobb ötlettel más ő sem tud előállni.

- Viszont egy baromi veszélyes ember rács mögött van.

- És nyolc szuperkatona flangál szabadon.

Kiléptünk, ezt még nem zártuk le, de Vivien itt várt minket. Nem kellett hangosan kimondjam, hogy ne előtte.

Vivien szemszöge

Kint nagyon fújt a szél. Alig vártam, hogy végre jöjjenek.

Éppen jöttek is. Valami nem tetszett nekem. Sam feszült volt, Bucky pedig túl laza.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now