5. Első nap

169 8 0
                                    


Bucky szemszöge

Meg van a lakás. Kicsi, de pont elég. Nem leszünk feltűnőek.

Be kell pár dolgot szerezni, Viviennek nincs semmi holmija. Nem mintha nekem olyan sok lenne. Pár dolog csak, ez meg üres.

Nehéz volt úgy tennem mikor beszélt, hogy nem tudok róla semmit. Hetek óta látom és csíptem el mondatokat róla. Talán az lesz a legjobb, ha ezt nem tudja meg.

De nem értem miért segített. És én miért segítettem?

Ezekre a kérdésekre is egyszer választ kell találnom, de most más dolgom van.

Mikor visszaértem az autóhoz, ő ugyanúgy bent ült. Tudom, hogy okos lány és tudja, hogy itt más esélye nincs, csak ha velem marad.

- Megvan a lakás.

- Remek.

- Van pár dolog, amit még be kell szerezni.

Összeráncolja a szemöldökét és kérdőn rám néz.

- Nincs ruhád, nincs semmid és a lakás is teljesen üres - arca most meglepett volt.

- Nincs nálam pénz - olyan halkan beszélt, hogy alig hallottam.

- Nem is pénzt kértem tőled - láttam, hogy ez zavarja most a leginkább. - Bemegyek pár helyre, addig te maradj itt.

Vivien szemszöge

Már voltunk a gyógyszertárban és két másik boltban. Most egy mindenes boltba ment be, ez olyan lehet, mint nálunk a kínai üzletek.

Hatalmas táskát hoz és nem is egyet. Mégis mi a fenét vett?

Nem volt pénzem, amit adhattam volna neki. Igazából semmim se volt, ahogy ő is mondta. Mit tudok így kezdeni egyedül? Semmit, milyen egyszerű a válasz.

Beszállt az autóba.

- Kész vagyok.

Én csak bólintottam egyet.

Bucky szemszöge

Remélem mindent vettem, amire elsődlegesen szüksége lehet.

Leállítottam az autót.

- Felviszem a holmikat, utána segítek neked.

Egy grimaszt vágott, amin elmosolyodtam, amikor már nem látott.

A lakás a hetedik emeleten volt. Nincs lift, de csak ezt tudtam ilyen gyorsan szerezni.

Vivien nem fog tudni itt egyedül feljönni egy lőtt sebbel. Ez marha jó.

Mikor visszaértem már az autó mellett állt. Mégis miért szállt ki?

Alacsony, szemüveges lány volt, 155 centi körüli. Vékony volt, jesszusom biztosan nincs 50 kiló. Festett világos barna haja volt, bár inkább szőkés. Arcán rengeteg szeplő volt, ami nagyon aranyossá tenne.

Szép lány volt. Idomai kerekek, főleg fenéken. A mosolya pedig nagyon szép, de engem még nem tisztelt meg vele.

- Miért szálltál ki?

- Órák óta - homloka ráncba szalad - Miről beszélek? Napok óta csak ülők az autóban.

- Segítettem volna kiszállni.

Ekkor elég csúnyán néz rám. - Egyedül is megoldom.

- Akkor mehetünk?

Erre csak bólint. Kiveszem azt az egy táskát, ami a lábánál volt.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin