20. Kis család

142 6 0
                                    

Vivien szemszöge

Három hét telt el.

Mind New Yorkban vagyunk. Minden nap valami nyomot keresünk, hátha hallunk valamit Thanosról.

A világ teljesen felfordult.

Gyermekek sírtak a lakásban, akik egyedül maradtak.

Szülők kiabáltak, akik a gyermeküket keresték.

Repülők zuhantak le, ami még több áldozatot követelt.

Gyermek, szülő, nagyszülő, családtag, jó barát és szerelem lett oda.

Nem volt olyan ember, aki ne veszített volna el valakit.

A világ vezetői összeültek, hogy mi legyen ezután. Nem lehetett jó döntés.

Az egész univerzum megváltozott, de olyan hirtelen, hogy nem tudtunk vele lépést tartani.

Fura hangot hallottunk, ezért kimentünk.

Egy hatalmas űrhajót tett le éppen Carol. Ő egy elég különleges nő. Hatalmas ereje van.

- Ez Quill hajója - szólt mellettem Mordály.

Vagyis a barátja hajója. Sokat beszélgettünk mióta itt vagyunk.

A hajóból Tony jött ki és egy kék színű nő.

Tudtam ki ő, Mordály róla is beszélt. A neve Nebula. Ő és egy másik lány, Gamora voltak Thanos fogadott lányai, de mindketten megtagadták a titánt.

Steve átveszi Tony-t és Pepper is megérkezik. Azt hittük, hogy meghalt.

Néztem ahogy bemennek, Mordály pedig Nebulához indult el.

Mindketten szomorúak voltak, hiszen a családjuk minden más tagja odalett.

Most összeültünk, hogy Tony is itt van.

A képernyőn azok arcai jelentek meg, akik eltűntek. Ott volt Bucky arca, aminek hatására a szívem újra darabokra tört. Az utolsó szavai jártak mindig a fejemben.

Steve-et is nagyon megviselte.

Mindenki látott olyan arcot, akiben valakit elvesztett.

- Thanos 23 napja járt a Földön - kezdte Rhody.

- Hol van most? Hol? - szólalt meg Tony.

- Nem tudjuk. Egyszer csak megnyitott egy kaput és eltűnt - Steve és Tony most találkoztak először a szibériai akció után és látszott a feszültség köztük.

- Neki mi baja van? - nézett Tony Thorra, aki elég messze ült tőlünk.

Hát igen, Thor. Leginkább őt viselte meg ez az egész. Hiszen, ha akkor nem a mellkasát döfi át nem lenne ez az egész. Próbáltam beszélni vele, de nem lehetett.

Tony és Steve szócsatába került. Tony teljesen ki volt akadva, ezért inkább nyugtatót kapott.

Nebula elmondása szerint Thanos a "Kertbe" ment.

- De cuki. Tervezgette a nyugdíjas éveit. - szólt oda Rhody.

- Tehát hol van? - tért újra a lényegre Steve.

- Thanos csettintése után a Földről egy bazi nagy energialöket indult, amit univerzum szerte érzékeltek. Még nem volt példa hasonlóra - kezdte Mordály és egy hologramot mutatott. - De aztán tegnapelőtt...ezen a bolygón igen.

Fogalmam sem volt, hogy melyik bolygó lehet az.

- Ott van Thanos - Nebula teljesen biztos volt benne.

Talán együtt (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora